Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Als de startlijsten online zijn zal ik eens kijken wat er in mijn schema bij past
mn vriend wil niet mee dus er is ook niemand om foto's te maken
Lovelita; Zou je als het lukt foto's willen maken tijdens het springen.?
LoveLita schreef:Mijn trouwe vriendje C. Amera en ik zijn ook aanwezig in Ermelo. Dit jaar alleen de zaterdag. Ik rij zelf niet, dus heb wat tijd over hoop ik, buiten het groomen van mijn zusje om.
Ik heb een aantal combinaties die ik sowieso op de foto wil zetten en die hebben dus voorrang, maar als er mensen zijn met verzoekjes hier, dan roep maar. Dan weet ik iig zeker dat ik mensen blij kan maken met foto's en niet voor jan met de korte achternaam in het rond schiet. Als de startlijsten online zijn zal ik eens kijken wat er in mijn schema bij past

Ymkeerica schreef:Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de startlijst!!Lovelita; Zou je als het lukt foto's willen maken tijdens het springen.?
Maar als ik tijd over heb zal ik sowieso wel in het rond schieten denk ik, dus wie weet! Mando schreef:Ikke ikke ikke..... o... ik sta al op het lijstje
Grapje...
Springfoto's wil ik wel hoor.
3 jaar geleden 3x hindernis 1 gedaan... was wel stoer
Nu hoop ik hindernis 2 ook te halen
Mits het lukt met Ilse en Liet haar tijden!
Ik neem mijn schema gewoon mee en kijk wel wanneer het lukt en wanneer ik zin heb