Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:33

ik ben 24 en heb veel lol met mn verzorghaffie. ze is vrij ouderwets gebouwd maar we gaan dressuurmatig flink vooruit.
mijn grootste uitdaging is mezelf meten met de kwpners op concours en niet als laatste eindigen...
Kwpn is voor mij ook te normaal. Ik heb nu een andalusier van 2.5 en een kruising gelders-engels volbloed van 20.

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 06:56

Goedemorgen, ik meld me ook! Ik ben 29 en heb een 16 jarige haflingerruin. Ik heb hem eerst 4 jaar verzorgd en daarna gekocht en hij is inmiddels alweer 8 jaar officieel van mij.
We dressuren (ook wedstrijden), rijden regelmatig mee in de spring en/of crossles; rijden minimaal 1 keer per week buiten, hebben van de zomer een kennismakingslesje TREC gedaan en zijn nu al 2 keer naar de KNHS Instructieweek Allround geweest. Wij doen eigenlijk van alles met als voornaamste doel om er lol in te hebben :D

Dit zijn wij:
Afbeelding
Afbeelding

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 07:22

BarbaLala schreef:
Sandrina, ik ken je al van het Haflingerforum ;)
Vond alleen Wendy nooit zo op mijn merrie lijken eerlijk gezegd. :o
Je hebt nu Fralla toch? Of niet meer inmiddels?

Ohh jeee :o Dat herinner ik me niet, sorry! Als je jouw beestje minder op Wendy vindt gelijken mag dat natuurlijk. Ik zie wel enige gelijkenis, vooral van uit hun ogen kijken, beetje dromerig.
Ik heb Fralla zeker nog. Die blijft zo lang als mogelijk is, liefst tot de dood van een van ons. Ben heel blij met haar.
Ga vandaag weer een leuke rit maken op de Veluwezoom, Posbank.

_Nelleke_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 07:34

Bij mij op stal wordt ook iedereen in z'n waarde gelaten. Niemand die op me neerkijkt omdat ik een haf heb.

Pieter, wat leuk een man op een haf. Hoelang ben je? Je ziet er niet 'te groot' uit op je haf :)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 07:41

Bij mij op stal kun je ook gewoon doen en laten wat je wilt zonder dat je raar wordt aangekeken. Bevalt me prima. Ach ja en er zijn altijd mensen die niets met haflingers hebben, maar ik weet gewoon hoe super ze zijn!!

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 07:44

Liesbethje schreef:
Goedemorgen, ik meld me ook! Ik ben 29 en heb een 16 jarige haflingerruin. Ik heb hem eerst 4 jaar verzorgd en daarna gekocht en hij is inmiddels alweer 8 jaar officieel van mij.
We dressuren (ook wedstrijden), rijden regelmatig mee in de spring en/of crossles; rijden minimaal 1 keer per week buiten, hebben van de zomer een kennismakingslesje TREC gedaan en zijn nu al 2 keer naar de KNHS Instructieweek Allround geweest. Wij doen eigenlijk van alles met als voornaamste doel om er lol in te hebben :D

Dit zijn wij:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Hee Liesbeth! :D

mamendt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 07:50

pieter25...volgens mij woon jij dicht bij mij in de buurt. Die fotoschoot, volgens mij is dat het hotel in Horst ( bij de autobaan)?.....
ik woon in broekhuizenvorst!

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 07:56

Hee Michèle, jij ook hier :))
Hoe is het met Bri, gaat het al beter met haar?

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:06

Liesbethje schreef:
Hee Michèle, jij ook hier :))
Hoe is het met Bri, gaat het al beter met haar?

Ja gaat goed! Ze is stout! haha :+ maar dat is wel grappig... ze is gewoon mega slim,
ze heeft nu door dat ik niet boos wil worden als ze niet doorloopt omdat ze dan gaat
bokken naar de zweep of trappen naar mijn been dus daar maakt ze flink misbruik van :')

Jij gaat lekker met de jouwe zo te zien in je onderschrift! Knap hoor! :D

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:23

Ik meld me ook :)

Ik ben Marinda en 30 jaar (sinds zaterdag :oo)
Ik heb twee haflingers een merrie en sinds kort een ruin....eerder had ik twee merries.

Silby fan e earmhûsterwei (stereo van de haflingerhoeve x hofnarr van t' broek) 19 jaar.
Met haar rij ik geen wedstrijden meer dit omdat ze daar weinig plezier aan beleeft.
Ik rij haar op de kassieke manier op de AB manier,verder rij ik veel buiten met haar :)
In het voorjaar willen we haar weer eens voor de wagen zetten.
Afbeelding

Manic (Midas-Hanja x Nimmerdor) 6 jaar
Ik heb hem nu zo'n 4 weken en zit nu al met een blessure na een val partij thuis :')
Met hem wil ik wel weer wat wedstrijden gaan rijden maar vooral veel plezier hebben ook :)
Afbeelding

In mijn profiel (die niet up to date is) staat nog Friska die is verhuisd naar mijn oude instructrice...
Moeilijk paardje waar wij niet mee verder kwamen helaas.....

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 08:42

Liesbethje schreef:

Dit zijn wij:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Zijn die foto's toevallig in Sommelsdijk gemaakt? Heeft het paard Kim daar op stal gestaan?

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:30

HorseTopShop schreef:
Zijn die foto's toevallig in Sommelsdijk gemaakt? Heeft het paard Kim daar op stal gestaan?

Eerste foto is in Ermelo, 2e foto in Dirksland. Er heeft bij ons wel een paard Kim op stal gestaan, maar dat is in Piershil :+

@Michele,hi hi, stoute Bri, die weet veel te goed hoe zuinig jij op haar bent.
Staar doet het inderdaad heel goed, ben ook echt trots op hem. :j

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:10

Zo hier mijn haflinger geschoren! Weg dikke jas!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:17

Mijn haffie is al een week kaal, kwam wel ff fijn uit met dat warme weer de laatste dagen :-)

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:42

Ik heb die van mij nu ook al een week uit zijn vacht. ben benieuwd hoe hard het terug groeit.
Is de eerste keer dat ik haar heb geschoren.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:46

Heb die van mij vorige winter voor het eerst geschoren. Is me goed bevallen toen en hij werd er ook niet frisser door. Groeit best snel terug dat haar bij die van mij, maar red het wel met 1x scheren.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:18

Ja vorig jaar ook geschoren, toen viel het terug groeien wel mee. Maar dan heeft die uiteraard wel een deken op, en hij gaat 's avonds op stal.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:28

Ja die van mij staat ook braaf met zijn jas hoor en s'nachts binnen, maar heeft een buiten stal.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:31

Liesbethje schreef:
HorseTopShop schreef:

Eerste foto is in Ermelo, 2e foto in Dirksland. Er heeft bij ons wel een paard Kim op stal gestaan, maar dat is in Piershil :+

@Michele,hi hi, stoute Bri, die weet veel te goed hoe zuinig jij op haar bent.
Staar doet het inderdaad heel goed, ben ook echt trots op hem. :j

Is het de Kim uit mijn profiel toevallig? Ik heb namelijk een foto van Kim die over dat ding aan de andere kant springt. (denk ik)

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:33

Ik heb er geen, maar ik rijd de twee Haflingers van een vrouw die 30 is :)

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:45

Ik heb trouwens ook nog een leuke kruising haflinger X fries staan. Die is nu twee jaar. Blijft helaas beetje aan de kleine kant, is nu ±140

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:51

Fotootje van mijn haflinger:
Afbeelding

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:06

Afbeelding

recente rij foto's heb ik helaas niet want ik rij pas weer sinds 3 weken met der :)
Had van die van mij ook nog geen foto's geplaatst geloof ik :D

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:15

Mooie Haflingers komen er voorbij!!

Komen al aardig wat 21+ combinaties bij, altijd leuk om te weten dat ik niet de enige ben :D

@Sees: reden van Nandeau zijn manen lengte.. hij heeft ZE en ik heb hem nu sinds april, manen zijn door de RSIH mooi de zomer door gekomen en nu kunnen ze dus gaan groeien (wat ze ook al doen, zijn namelijk als 2 keer zo lang!)

Zodra ik een scheermachine heb geregeld gaat ook bij Nandeau zijn vacht"je" eraf, zit nog te dubben tussen helemaal en dekenmodel.
Weet wel dat hij na 15 minuten al zweet.. dus denk dat het wel zo lekker is voor hem!

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:24

Elpatcho: Wat een knapperd! Ziet er goed uit :D
miiejs: Wat een mooie bos manen! lees dat ze spierbevangen is.. wat naar gaat dat al beter?