Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BarbaLala schreef:Sandrina, ik ken je al van het Haflingerforum![]()
Vond alleen Wendy nooit zo op mijn merrie lijken eerlijk gezegd.![]()
Je hebt nu Fralla toch? Of niet meer inmiddels?
Dat herinner ik me niet, sorry! Als je jouw beestje minder op Wendy vindt gelijken mag dat natuurlijk. Ik zie wel enige gelijkenis, vooral van uit hun ogen kijken, beetje dromerig.
Liesbethje schreef:Goedemorgen, ik meld me ook! Ik ben 29 en heb een 16 jarige haflingerruin. Ik heb hem eerst 4 jaar verzorgd en daarna gekocht en hij is inmiddels alweer 8 jaar officieel van mij.
We dressuren (ook wedstrijden), rijden regelmatig mee in de spring en/of crossles; rijden minimaal 1 keer per week buiten, hebben van de zomer een kennismakingslesje TREC gedaan en zijn nu al 2 keer naar de KNHS Instructieweek Allround geweest. Wij doen eigenlijk van alles met als voornaamste doel om er lol in te hebben![]()
Dit zijn wij:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Liesbethje schreef:Hee Michèle, jij ook hier![]()
Hoe is het met Bri, gaat het al beter met haar?
maar dat is wel grappig... ze is gewoon mega slim,

)

Liesbethje schreef:Goedemorgen, ik meld me ook! Ik ben 29 en heb een 16 jarige haflingerruin. Ik heb hem eerst 4 jaar verzorgd en daarna gekocht en hij is inmiddels alweer 8 jaar officieel van mij.
We dressuren (ook wedstrijden), rijden regelmatig mee in de spring en/of crossles; rijden minimaal 1 keer per week buiten, hebben van de zomer een kennismakingslesje TREC gedaan en zijn nu al 2 keer naar de KNHS Instructieweek Allround geweest. Wij doen eigenlijk van alles met als voornaamste doel om er lol in te hebben![]()
Dit zijn wij:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
HorseTopShop schreef:Zijn die foto's toevallig in Sommelsdijk gemaakt? Heeft het paard Kim daar op stal gestaan?
Liesbethje schreef:HorseTopShop schreef:Zijn die foto's toevallig in Sommelsdijk gemaakt? Heeft het paard Kim daar op stal gestaan?
Eerste foto is in Ermelo, 2e foto in Dirksland. Er heeft bij ons wel een paard Kim op stal gestaan, maar dat is in Piershil![]()
@Michele,hi hi, stoute Bri, die weet veel te goed hoe zuinig jij op haar bent.
Staar doet het inderdaad heel goed, ben ook echt trots op hem.