Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Klarinda schreef:Ik ga ook naar die Haflingerdagen, waars alleen 25 augustus!
Heb zelf geen Haflinger, maar je kan toch wel gewoon komen?
Bailey_4ever schreef:Klarinda schreef:Ik ga ook naar die Haflingerdagen, waars alleen 25 augustus!
Heb zelf geen Haflinger, maar je kan toch wel gewoon komen?
Hoe bedoel je dat? Of je mag rijden met een ander paard als een haflinger? Dat mag namelijk niet. Maar dat lijkt me ook vrij logisch, anders kunnen we het net zo goed de alle paarden en pony rassen ter wereld dagen noemenhaha
Of bedoel je dat je komt kijken? Dat kan natuurlijk welDat is voor iedereen gratis toegankelijk
_clau_1991 schreef:Haha, wat een geregel allemaal S_uus! Maar gelukkig dat je het misschien bijna allemaal rond hebtMijn ouders rijden 3x op en neer naar Ermelo en naar huis
Vind ik wel heel lief! We brengen Arlie vrijdagavond en ik overnacht op de camping waar mn ouders staan. We hebben speciaal een camping in Ermelo geboekt zodat ik mee kon doen!
LoveLita schreef:Zou wel super zijn Suus!!!
Mijn vader knort ook 3x op en neerhij wil daar niet slapen, maar wil ook niets missen
ik slaap gewoon op de camping daar. Al is he niet helemaal zeker dat we vrijdags al gaan. Vriendinnetje die mee gaat heeft introductie van school en om nou 's avonds om 8 uur nog aan te rijden... Dan zijn we er half 10/10 uur pas.