Haflingerdagen 11/12/13 mei 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Succubi

Re: Haflingerdagen 11/12/13 mei 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:17

Leuk alle aanmeldingen!

@Flurk en alle anderen: Als iemand een voorlezer zoekt ben ik ook beschikbaar :). (als ik niet zelf aan het losrijden ben natuurlijk). Maar ik vind het altijd wel leuk om te lezen :D.

Wij overleggen nog even met de beide bijrijders wie, wanneer en waar wil starten en dan geven we ons (massaal) op :')

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:31

Oke Oke ik heb me op gegeven!

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:36

M_D_H schreef:
Ik heb er wel weer enorm veel zin in!! :D
maar de buitenbak is natuurlijk niet alleen maar omgeven door de struikjes :)
zit wel een hekachtig iets omheen :)
aan de andere kant...
annebel draait daar natuurlijk haar hoefniet voor om :') _O-

hahahah hadden we het laatst nog in Ermelo over over die hoge heggen springen met een training, echt iets voor haar om het ook gewoon te doen als ze geen zin heeft ergens in :D. Na zoveel jaar ken ik haar streken wel en kan ik haar goed aan. Maar voor een 'vreemde' zal het denk ik wel wennen zijn om haar te leren kennen :+ .
Maar moet zeggen dat het tot nu toe erg goed gaat. Ze heeft zelfs al sprongetje gemaakt in de hal laatst. Dus hopen dat we nu snel weer aan de gang kunnen.

Het gaat voor ons wle 1 dag worden. Welke weet ik niet, pffff schoot me net wat te binnen. Is waarschijnlijk de eerste week van mijn verlof, dus dan zouden we nog op vakantie gaan, maar dat is net die maandag.

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:38

Succubi schreef:
Leuk alle aanmeldingen!

@Flurk en alle anderen: Als iemand een voorlezer zoekt ben ik ook beschikbaar :). (als ik niet zelf aan het losrijden ben natuurlijk). Maar ik vind het altijd wel leuk om te lezen :D.

Wij overleggen nog even met de beide bijrijders wie, wanneer en waar wil starten en dan geven we ons (massaal) op :')

Oh ik heb daar echt altijd een hekel aan om te doen. Ben blij altijd als ik het kan 'afschuiven'. Heb een tijdje stalgenootje geholpen op de wedstrijden, maar leuk vond ik het voorlezen nooit. Maar als ik er iemand mee kan helpen doe ik het wel.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 23:52

Baal nu wel zeg.. De bakken (we hebben alleen maar buitenbakken) zijn een tijdje niet goed geweest, verbouwd nu en alles en weer goed te rijden.. Kwam m'n blondie kreupel de stal uit vandaag.. oliebol := Hopen dat het morgen al wat beter gaat :(:)

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:00

@Carolien: Met 2 fanatieke bijrijders en en stal vol "LEUK! Een proefje oefenen!" ben ik het voorlezen van de B en L proefjes nu wel gewend.
Maar toen ik ging schrijven bij de jury werd mij pas echt duidelijk dat een fijne stem (luid, niet schel en NIET VALS) héééél er werd gewaardeerd! _O-
Met die opmerking van MDH dacht ik ook meteen: "Mmmm, we hebben wel de sprong IN de bak gemaakt, maar we hadden hem met de cross niet vanuit de bak naar buiten gesprongen... Erg is nog hoop :') "

@Cyn: Nee!! :(:) Nou, ze heeft nog 5 maandjes om goed te gaan lopen!
Wij hebben ook geen geschikte bak om te rijden. Hoop tegen maart toch wel wat te kunnen gaan trainen :).

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:05

Dat is ook balen dat je zolang moet wachten om lekker te kunnen trainen := !

Ik ga morgen overdag nog even goed ernaar kijken, net was het ook zo donker dat 't wat lastig te zien is. Maar het was niet dik, of erg veel warmer dan de andere benen.. dus misschien dat ze zich bij het buiten spelen gewoon even verstapt heeft ofzo := Hoop dat het meevalt!

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 00:12

Ik sta aan het bos, dus beweging genoeg :). De wedstrijden (1 tot 3x per maand) gaan ook gewoon door.
Alleen echt lessen en echt gericht trainen zit er niet in. Maar goed, het is bijna voorjaar!! :D

Duimen dat het meevalt en ze zich alleen verstapt zou hebben :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:37

:wave: Hallo allemaal. Ik doe heel misschien ook mee. Cynn heeft mij gevraagd om mee te gaan :D maar goed, ik denk wel dat ik mij inschrijf. Ergens vind ik het dood eng, maar het is nog erg ver weg, dus heb nog even de tijd :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:43

Ik zou het heel erg leuk vinden als je een proefje meedoet Paulien :D !

Oh en mijn blondie is trouwens te kort bekapt.. Na enkele rondjes links en rechtsom aan de longe is te zien dat 't niet echt kreupel-kreupel is.. maarja, ze loopt echt op eieren en bij de benen heeft ze helemaal niets. Goed de hoeven bekeken en ze inderdaad afgelopen zaterdag bekapt. Ik was er niet bij en zondag ook niet, was goed ziek dat weekend. Dus ja zag het gisteravond pas.. :=

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:13

Succubi schreef:
@Carolien: Met 2 fanatieke bijrijders en en stal vol "LEUK! Een proefje oefenen!" ben ik het voorlezen van de B en L proefjes nu wel gewend.
Maar toen ik ging schrijven bij de jury werd mij pas echt duidelijk dat een fijne stem (luid, niet schel en NIET VALS) héééél er werd gewaardeerd! _O-
Met die opmerking van MDH dacht ik ook meteen: "Mmmm, we hebben wel de sprong IN de bak gemaakt, maar we hadden hem met de cross niet vanuit de bak naar buiten gesprongen... Erg is nog hoop :') "

Bij mij weet ze het verschil ook wel tussen , ja het is cross en het mag, maar ze blijft een pony die bij anderen nog wel eens wil kijken tot wat mag :D. We hebben vorig jaar wel een sprong gemaakt die cross bak in. Maar in Ermelo heeft ze ook wel wat heggen gesprongen inmiddels.

Wel lekker ook als je zo het bos in kan.
De bak is hier eindelijk weer goed te doen, dus nog lekker ven gereden vandaag.

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 10:41

Hoi,

Ik meld me ook! Heb besloten om me ook in te schrijven, iig voor de dressuur.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:13

Gezellig :D

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:29

Ik ben geloof ik ingeschreven nu maar weet het niet zeker...
Moet je het nog ergens bevestigen of opsturen?

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:52

Ik moet nog inschrijven hoor, maar eerst effe zeker het vervoer geregeld hebben! maar zal van de week rond zijn denk ik en dan meteen inschrijven!

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:15

Ik heb me ook ingeschreven voor dressuur en cross op zaterdag :D

Is er misschien iemand die mij kan voorlezen?

Misschien is het helemaal niet nodig hoor, maar mijn voorlezer weet niet zeker of ze dan kan :)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:17

Nala26 schreef:
Ik moet nog inschrijven hoor, maar eerst effe zeker het vervoer geregeld hebben! maar zal van de week rond zijn denk ik en dan meteen inschrijven!

Gezellig! :D

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:19

Ik wil best wel mensen voorlezen hoor, maar ligt dan natuurlijk aan de tijden of ik niet zelf op mn pony zit!

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:20

Eva_D schreef:
Nala26 schreef:

Gezellig! :D

Weet je al waar je aan meedoet?

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:23

Ja met de bosrit en de hindernisbaan, Gina gaat ook nog dressuur lopen maar dan met Wendy. En jij? Blijf je er ook logeren?

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:26

Eva_D schreef:
Ja met de bosrit en de hindernisbaan, Gina gaat ook nog dressuur lopen maar dan met Wendy. En jij? Blijf je er ook logeren?

Oke leuk! Had wel gehoord van Pris dat Wendy met Gina dressuur ging doen dan. Maar dacht miss. doe jij ook nog dressuur mee omdat ook onofficieel kan.

Is wel de bedoeling om te blijven slapen daar, is beetje gedoe steeds heen en weer anders.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:35

Cynn_x schreef:
Yep, 't is officieel! Ga me vanavond voor dressuur (onderling nog, nog ff niet officieel) inschrijven op de zaterdag.
En zondag kom ik dan gewoon lekker fotograferen! (Dus wie op de foto wilt.. ik zal wel ff een outfit bedenken die te herkennen is en dan moet je maar roepen als je op de foto wilt.. _O- )

En ik ga deze kanjers groomen *D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:37

Yeahh en daar ben ik superblij mee *\o/* !!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:38

Ik twijfel of ik me zal inschrijven. En waarvoor.
Als ik meedoe dan sowieso dressuur. Maar springen doe ik me altijd heel stoer voor opgeven en vervolgens durf ik het niet meer.. ^)

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:46

Mandarijn schreef:
Ik twijfel of ik me zal inschrijven. En waarvoor.
Als ik meedoe dan sowieso dressuur. Maar springen doe ik me altijd heel stoer voor opgeven en vervolgens durf ik het niet meer.. ^)

Vorig jaar waren er ook mensen die niet durfde, maar het is meestal zo gezellig en je krijgt zoveel steun (en met een 40c parcours) zal dat wel helemaal goed komen hoor! ;)

@_Aurora_: Uitslag van de da? Hoop dat het niets ernstigs is??

Gezellie Nala!

@Madeira: Gewoon gaan! Super gezellig! :D

@Eva: Volgens mij krijg je geen bevestiging

@shetties: Er zijn die dag meerdere mensen die vast willen voorlezen (ik iig wel :) )