@Flurk en alle anderen: Als iemand een voorlezer zoekt ben ik ook beschikbaar

Wij overleggen nog even met de beide bijrijders wie, wanneer en waar wil starten en dan geven we ons (massaal) op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_D_H schreef:Ik heb er wel weer enorm veel zin in!!
maar de buitenbak is natuurlijk niet alleen maar omgeven door de struikjes
zit wel een hekachtig iets omheen
aan de andere kant...
annebel draait daar natuurlijk haar hoefniet voor om![]()
Succubi schreef:Leuk alle aanmeldingen!
@Flurk en alle anderen: Als iemand een voorlezer zoekt ben ik ook beschikbaar. (als ik niet zelf aan het losrijden ben natuurlijk). Maar ik vind het altijd wel leuk om te lezen
.
Wij overleggen nog even met de beide bijrijders wie, wanneer en waar wil starten en dan geven we ons (massaal) op
Succubi schreef:@Carolien: Met 2 fanatieke bijrijders en en stal vol "LEUK! Een proefje oefenen!" ben ik het voorlezen van de B en L proefjes nu wel gewend.
Maar toen ik ging schrijven bij de jury werd mij pas echt duidelijk dat een fijne stem (luid, niet schel en NIET VALS) héééél er werd gewaardeerd!![]()
Met die opmerking van MDH dacht ik ook meteen: "Mmmm, we hebben wel de sprong IN de bak gemaakt, maar we hadden hem met de cross niet vanuit de bak naar buiten gesprongen... Erg is nog hoop"
Eva_D schreef:Ja met de bosrit en de hindernisbaan, Gina gaat ook nog dressuur lopen maar dan met Wendy. En jij? Blijf je er ook logeren?
Cynn_x schreef:Yep, 't is officieel! Ga me vanavond voor dressuur (onderling nog, nog ff niet officieel) inschrijven op de zaterdag.
En zondag kom ik dan gewoon lekker fotograferen! (Dus wie op de foto wilt.. ik zal wel ff een outfit bedenken die te herkennen is en dan moet je maar roepen als je op de foto wilt..)
Mandarijn schreef:Ik twijfel of ik me zal inschrijven. En waarvoor.
Als ik meedoe dan sowieso dressuur. Maar springen doe ik me altijd heel stoer voor opgeven en vervolgens durf ik het niet meer..