Het Haflinger DAGBOEK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:27

Balou_k schreef:
Balou_k schreef:
DAPHNE

Maxielove je vergeet ookal je naam..

Maar ik hou ook van Bruin, bruine peesset, dekje, bruine cap bruine broek :')
Bruin paard?

Maxielover :

Ik had het binnen 1 minuut al gewijzigd, dus wat zeur je ?
En nee, natuurlijk geen bruin paard, veeeeels te saai ! :P Als ik voor bruin ga hou ik het bij cap, zadel, hoofdstel, dekje, schoenen + chaps en mss ook m'n zweep. Peesjes mss later ook nog, maar ben momenteel al dolblij met de zwarte peesjes die passen om de benen van mijn paard !

DAPHNE

Zeuren :oo
ZEUREN :oo
Het kan gewoon niet klaar ;)

Was ook maar een grapje :P
Heb wel een bruin zade gehad een barefoot chayenne drytex, maar heb nu een zwart tekna dress zadel.
Staat ook erg chique..
Ohh ik heb ook een bruin halster :P[/quote]

Maxielover :

Wat is dat voor vreemd Nederlands, ''het kan gewoon niet klaar'' ? Limbo of Brabo soms ? :D

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 21:28

Balou_k schreef:
DAPHNE

TS ik ben geen klein kind meer dat aangesproken moet worden dat ik mijn naam er bij moet zetten, op een gegeven moment ken je hier iedereen wel..
Ik denk dat ik mezelf terug trek uit dit topic, ik heb geen zin om bij elk bericht mijn naam er bij te moeten zetten.. Ik heb al een paar keer mijn berichten express veranderd en mijn naam er bij gezet..
Maar ik ben GEEN klein kind,
@ Witje je vergeet je naam :')

Marga:
@ Daphne, lijkt me een goed idee, ik vind het nl. een beetje sonde dat jij, die zogenaamd alle namen uit zijn hoofd kent, zich niet aan de regels wilt of kunt houden, jammer hoor.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:29

Maxielover schreef:
Maxielover :

Wat is dat voor vreemd Nederlands, ''het kan gewoon niet klaar'' ? Limbo of Brabo soms ? :D

DAPHNE
:')
Zeeuws Vlaanderen <3

Maxielover

HaffieIngrid schreef:
Ingrid:
das balen claudia, zul je altijd net zien, lang verhaal getypt en dan loopt computer vast of internet weg :s

Hey, jij ook hier ? :p Hoe is het ?
Groetjes Anne-Sophie

Balou_k

Sjemira schreef:
Balou_k schreef:
DAPHNE

TS ik ben geen klein kind meer dat aangesproken moet worden dat ik mijn naam er bij moet zetten, op een gegeven moment ken je hier iedereen wel..
Ik denk dat ik mezelf terug trek uit dit topic, ik heb geen zin om bij elk bericht mijn naam er bij te moeten zetten.. Ik heb al een paar keer mijn berichten express veranderd en mijn naam er bij gezet..
Maar ik ben GEEN klein kind,
@ Witje je vergeet je naam :')

Marga:
@ Daphne, lijkt me een goed idee, ik vind het nl. een beetje sonde dat jij, die zogenaamd alle namen uit zijn hoofd kent, zich niet aan de regels wilt of kunt houden, jammer hoor.

Daphne'
mijn naam staat nu overal boven, daarbij ben ik niet de enige en loop je al heel het topic enkel tegen mij te foeteren.

Balou_k

Re: Het Haflinger DAGBOEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:30

DAPHNE

er zijn ook mensen die als ware anoniem op een forum willen blijven en dat zou hier niet kunnen..
Daarbij denk ik dat het misschien beter naar HK kan worden verhuisd omdat het ook vaak chat is en foto's

HaffieIngrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:32

Ingrid:
@diana: ja is inderdaad wel pijnlijk:p en het ging net zo lekker met rijden.
wou ook nog even een fototje toevoegen van hem dus bij deze:
Afbeelding
dit was op de keuring vorige maand in friesland, waren 3e van bestgaand
@ anne-sophie: ja alles prima hier, en met jou en max?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:33

Daphne :
Wat een gave haf, wat kan die lekker lopen zeg !

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:35

Claudia:

@Ingrid, ziet netjes uit op de foto :) ! Gefeliciteerd nog met je derde plaats.

@algemeen, ik denk trouwens niet dat je kunt voorkomen dat het hier ook een beetje slow-chat wordt - iedereen reageert natuurlijk ook op elkaars verhalen/verslagjes :j .

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:36

Mandarijn schreef:
Claudia:

@Ingrid, ziet netjes uit op de foto :) ! Gefeliciteerd nog met je derde plaats.

@algemeen, ik denk trouwens niet dat je kunt voorkomen dat het hier ook een beetje slow-chat wordt - iedereen reageert natuurlijk ook op elkaars verhalen/verslagjes :j .

Daphne :
Daarom denk ik dus ook dat het misschien verstandig is om het HK te maken voor het gesloten word,

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:37

Maxielover :

@ HaffieIngrid :
Leuke foto, welke Haf is dat ? Heb je nog veel leuke veulentjes gefokt dit jaar ? Met mij en Max gaat het prima ! Zijn bezig met de overstap naar boomloos, weer heel wat anders maar toch wel een stuk fijner voor ons allebei !

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 21:38

Marga TS:

@ Claudia, ja dat klopt ook, maar je moet wel ergens een grens trekken anders is het geen dagboek meer :).

@ Daphne: wat ben jij kinderachtig zeg, ga lekker zelf een topic openen dan als je je toch niet wilt aanpassen aan iemand anders zijn topic. Ik zal een mod inlichten om te vragen wat zij hier nu van vinden, echt heel jammer vind ik het van je.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:41

Claudia:

@Marga, daar zit inderdaad wat in :) .

Ben trouwens naar aanleiding van dit topic ook begonnen met een dagboekje bij te houden op papier :)) .

HaffieIngrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:41

Ingrid:
@ Daphne en Claudia: bedankt!
@ Anne-sophie: dit is Niles van de tschogglberg, ja, heb dit jaar twee veulentjes Athena van de Tschogglberg en Mirthe van de Tschogglberg. als boomloos beter werkt, waarom niet.

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 21:43

Mandarijn schreef:
Claudia:

@Marga, daar zit inderdaad wat in :) .

Ben trouwens naar aanleiding van dit topic ook begonnen met een dagboekje bij te houden op papier :)) .

Marga:

@Claudia, wat leuk joh, ik houd het al een tijdje bij zie mijn onderschrift (BarockaHorses) weet je het is zo leuk om het later terug te lezen. Ik wil mijn dagboek online ook bij blijven houden want dit hier zal er niet eeuwig opblijven staan denk ik.

@ Suus, wel een mooi haf heb je zeg en die laatste foto is erg gaaf.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:56

HaffieIngrid schreef:
Ingrid:
@ Daphne en Claudia: bedankt!
@ Anne-sophie: dit is Niles van de tschogglberg, ja, heb dit jaar twee veulentjes Athena van de Tschogglberg en Mirthe van de Tschogglberg. als boomloos beter werkt, waarom niet.

Niles was toch die hengst die je zou verkopen aan een van de andere ponykamp leiders dat jaar ? Ben even haar naam kwijt... Of was dat die andere hengst ? Ze waren in de zomer al gecastreerd geloof ik. Leuk hoor weer veulentjes, mooie dames ?

HaffieIngrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:58

Ingrid:
@ Anne-sophie: ja klopt inderdaad, hij was verkocht aan corine, maar heb hem teruggehaald, hij was toen nog hengst, maar behoorlijk onhandelbaar geworden dus meteen gecastreerd. ja zijn beide leuke veulens.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:03

Rianne:

Vanmiddag een sms van m'n instructrice dat het haar beter leek een andere dag les af te spreken. Helaas! Had me er net op verheugd. Toch besloten om dan zelf nog maar wel even te gaan rijden.

Op stal aangekomen eerst mijn winterdeken gepast die ik vandaag had ontvangen. En hij past! *\o/* Mooie deken met een halve hals dus ik ben helemaal blij. Daarna samen met Marena de regen getrotseerd en even een beetje rondgehobbeld. Ze was weer super braaf! <3 Morgen lekker een dagje vrij voor haar of even wat grondwerk. En dan maandag toch nog les.

@ Daphne, jammer dat je op zo'n manier reageert. Denk dat we het hier gewoon allemaal gezellig willen houden en als je elkaar wilt aanspreken en het een beetje persoonlijk wilt maken is het nou eenmaal makkelijker om je naam er bij te zetten. Kleine moeite toch? :) Voor de mensen die anoniem willen blijven, die kunnen dat gewoon aangeven en hun username boven het bericht zetten denk ik? Je bent nergens verplicht je echte naam te gebruiken neem ik aan.. ;)

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:05

HaffieIngrid schreef:
Ingrid:
@ Anne-sophie: ja klopt inderdaad, hij was verkocht aan corine, maar heb hem teruggehaald, hij was toen nog hengst, maar behoorlijk onhandelbaar geworden dus meteen gecastreerd. ja zijn beide leuke veulens.

Maxielover :

Oké, waarom heb je hem terug gehaald ?

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:06

Ook ik wil me hier melden :)
Ik ben Ilona en ik heb 2 haflingers. Een merrie Jasmijn en een ruin Stef. Met Jasmijn heb ik nu een half jaar en we zijn inmiddels L2 startgerechtigd. Met Stef heb ik nog niet veel kunnen trainen door een blessure van iets meer als een jaar. Ik heb hem nu weer rustig opgepakt en hij doet het super.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:06

Sjemira schreef:
Marga TS:

@ Claudia, ja dat klopt ook, maar je moet wel ergens een grens trekken anders is het geen dagboek meer :).

@ Daphne: wat ben jij kinderachtig zeg, ga lekker zelf een topic openen dan als je je toch niet wilt aanpassen aan iemand anders zijn topic. Ik zal een mod inlichten om te vragen wat zij hier nu van vinden, echt heel jammer vind ik het van je.

Daphne :
Ik zet nu mijn naam er bij dus wat doe ik nu weer niet volgens de regels ?
Ik geef een tip wat betreft HK mag dat ook al niet dan ?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:07

Rianne_ schreef:
Rianne:

Vanmiddag een sms van m'n instructrice dat het haar beter leek een andere dag les af te spreken. Helaas! Had me er net op verheugd. Toch besloten om dan zelf nog maar wel even te gaan rijden.

Op stal aangekomen eerst mijn winterdeken gepast die ik vandaag had ontvangen. En hij past! *\o/* Mooie deken met een halve hals dus ik ben helemaal blij. Daarna samen met Marena de regen getrotseerd en even een beetje rondgehobbeld. Ze was weer super braaf! <3 Morgen lekker een dagje vrij voor haar of even wat grondwerk. En dan maandag toch nog les.

@ Daphne, jammer dat je op zo'n manier reageert. Denk dat we het hier gewoon allemaal gezellig willen houden en als je elkaar wilt aanspreken en het een beetje persoonlijk wilt maken is het nou eenmaal makkelijker om je naam er bij te zetten. Kleine moeite toch? :) Voor de mensen die anoniem willen blijven, die kunnen dat gewoon aangeven en hun username boven het bericht zetten denk ik? Je bent nergens verplicht je echte naam te gebruiken neem ik aan.. ;)

Daphne :
Ik gebruik nu al heel de tijd mijn naam en nog word er gezegd dat ik me niet aanpas, wat moet ik dan.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:08

Rianne:

Welkom Suus! Volgens mij heb ik wel eens contact met je gehad, aangezien jij Asra ook bij dezelfde eigenaresse vandaan hebt als dat ik mijn vorige merrie had gekocht!

Kan me voorstellen dat je trots bent op je Azkaban, Marga! Braaf dier. :D

Welkom Manon, Najego is mooi zeg! Wat leuk dat hij uiteindelijk van jou is geworden nadat je hem eerst hebt verzorgd. Hoe oud is hij?

Wat sneu Ellen. Maar lekker blijven verwennen dus, dat verzorgpaardje van je! :)

Wat leuk dat jij je hier ook meld Ilona! Lang geen contact met je gehad. Jij en Jasmijn gaan lekker zo te lezen. Heeft Stef nu nergens meer last van dan?

Daphne, meer de manier waarop denk ik. Maar goed, als je nu weer gezellig meekletst is het klaar toch.. ;)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:10

Ik klets al de hele tijd gezellig, over bruin tuig etc.
Dus ik weet niet wat ik dan niet goed doe.
Ik vind het vervelend om steeds mijn naam te gebruiken want geheid als ik in mijn enthiousiastme als vanmiddag iets type vergeet ik dat en word ik als een klein kind op m'n vingers getikt dat vind ik niet leuk.

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 22:10

Marga:
@ Rianne: Hier is het heel de dag al droog geweest, gister ook, op een paar spetters na. Leuk dat het zo goed gaat, wat voor maat deken heeft jouw haf? Moet voor Azkaban ook nog alles aanschaffen hij is 1.48 en best aan de maat, heb geen idee welke maat ik moet bestellen, 185 of 195 ?????

Ben het verder helemaal met je eens wat betreft je opmerking aan Daphne en natuurlijk je mag zelf een naam nemen die jij wilt maar is idd veel persoonlijken en makkelijker.

@ Ilona, welkom hier.

@ Daphne: ik heb je niets meer te melden, sorry, ik ben helaas niet de enige die zich aan je stoort.