wat een super leuke hafjes allemaal.ik rij al een tijdje geen hafjes meer maar hier zijn twee foto's van mij en mijn beste vriendinnetje van 5 jaar geleden
Leuk zeg! Om zo veel haflingers op een rijtje te zien. En wat zijn ze eigenlijk allemaal verschillend zeg Even mijn knapperd toevoegen aan dit stel Stalker (2,5 jaar)En Anjo (14 jaar)Afgelopen winter... (L)
Leuke fotos weer Mijn meiden worden binnenkort weer gespamd! Zometeen komt Monique fotos maken! Ik had ze gewassen, maar shanti is alweer vies
wat goed van Beau! Hij heeft er lol in leuke haf kimbeerley en nog wat springende haffies, wat zijn ze toch veelzijdig
Lekker zo op de zandvlakte Verder ook leuke foto's Wolder bekijkt eens even wie er allemaal op bezoek zijn (Wedstrijd op stal)
Wat een prachtige haffie's allemaal! Binnenkort even nieuwe fotos maken, en dan zal ik m'n paardje voor het eerst op bokt showen!
Nog even mijn bolle spammenDeze horen achter elkaar aan... hij vond de teugel blijkbaar niet zo lekker he corina En de crosstraining in Ermelo vorig jaar
ja inderdaad, zo kijkt hij wel vaker maar toen ik die foto nam was er niks aan de hand , misschien hoorde hij wel wat
Ik dacht je hebt net een paraplu naar hem toe opgestoken haha Dan kijken die van mij zo, en zijn dan heeel snel weg