Zeker Anthony van de Wortel! Meestal als Danielle er een goed gevoel over heeft is het ook echt goed dus ik ben benieuwd...
Ik had 3 regels met commentaar op mijn coupon. Commentaar is echt heel fijn want dan kan je nog meer perfectioneren. Al heb je een 6, waarom geen 7? Dat is heel fijn om te weten... Jeetje ik heb nog steeds de adrenaline van die rengallop in me flikker zitten zeg!
Ja stom dat ik niet geluisterd heb, ben ook benieuwd namelijk . Meestal weet je zelf ook wel wat goed ging of niet, maar wel fijn als de jury er ook nog wat opmerkingen bij zet Ja heb wel een filmpje, ben hem op de computer aan het zetten. Bekende had ook nog foto's gemaakt dus daar ben ik ook wel benieuwd naar (niet dat salt netjes liep in de proef )
http://www.youtube.com/watch?v=zMEtXDmJujE Ziet er een beetje tam uit, was eigenlijk blij dat ze rustig was . Volgende keer moet ik dan juist dr ffe wat meer aan rijden
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-11 18:51
Salty groet met je mee!!!
Qua bewegingen vind ik haar een stuk verbeterd vergeleken met het filmpje wat ik eerder van julie zag. De draf is ruimer en ze krijgt ruimte van voren! Ik denk dat jullie veel beter kunnen dan dit (middenstap, middendraf, directer aanspringen in gallop en een fijne aanleuning vinden).
Maar al met al heb je dr netjes door de bak gekregen met die "kabouters" in de bak!
Ja ze loopt idd een stuk ruimer, valt me met longeren e.d. ook op.. Ben ook wel een stuk meer aan het trainen als dat ik in november deed. Overgang naar galop is meestal heel direct, galop is dan alleen racen dat is echt stukke beheerster geworden! Middenstap vroeg ik net te veel en ging ze dribbelen en tijdens de middendraf was ze aan het mesten . Was ook best tevreden over het proefje algemeen, alleen de stelling was minder
DanielleLau
Geplaatst: 20-02-11 20:17
Hallo dames. Zo heel goed ging 't vandaag niet met ons. Alweer die rechtergallop. 'n bok. Ze sprong halverwege de volte overkruist. Wel gecorrigeerd. Maar toch jammer. Voor de rest wat schoonheidsfoutjes. Daar heb ik ook veel punten laten liggen. Volgende x beter. Ik heb wel 'n filmpje maar heb geen idee hoe ik dit kan plaatsen. Via YouTube. Doei, wat is 't bij jullie goed gegaan. Heel netjes. En denk dat Alves te veel lentekriebels heeft. Maar je had hem wel netjes onder controle. Jammer dat je geen filmpje had. Zie je wel dat 't ierdere x steeds beter gaat. Ik ga 't nog moeilijk krijgen om van jullie te winnen. Mooi nageegelijk en actief. Als je dan geen foutjes rijdt en goed verruimt, hebben jullie 'n wow proefje. Kim, jij hebt ook netjes gereden. Jammer van 't niet zo heel actief. Als je er iets meer aan rijd, komt dat wel. Verder zonde van 't aanspringen van de galop. Maar de gehele proef was netjes. Ik weet niet of jullie tevreden waren en of jullie normaal beter kunnen.
Ohja mijn punten waren 187 met een 7de plaats. Had ook niet meer kunnen zijn omdat ze niet nageefelijkheid loopt en de galop niet perfect was. Mag niet klagen. Ik vond wel dat je jury in alle klassen echt heel vriendelijk heeft gejureerd. Doei, we hebben in een tent los moeten rijden. Dat ging echt nergens over. ook veel te klein. En buiten waren de mannen druk in de weer met knollen enkelspan en dubbelspan Dus veel herrie en gekke geluiden. maarja.
O een bok, jammer! Heb je ook maar heel vlug gesproken. 7e plaats is best prima toch Heb je een account op youtube? Anders die even aanmaken, het plaatsen zelf is heel makkelijk. Ben wel benieuwd naar je filmpje!
We kunnen wel beter, op sommige punten. Ze is normaal wel nageeflijk, de middendraf gaat normaal best goed en we hebben meestal geen last van bakkabouters. Verder was ik voor ons doen heel tevreden over de proef . Inrijbak was idd niet echt fijn.. Daar begonnen de bakkabouters al
Rhinocornn
Geplaatst: 20-02-11 20:35
Bakkabouters, héél bekend probleem. Ik rij met m'n haffie dan nog geen wedstrijden (al is dat wel de bedoeling) maar die kabouters zijn hier ook een probleem Wel minder als eerst gelukkig, maar wel behoorlijk irritant
Wil je officieel gaan starten? Of htc? Normaal hebben wij niet zoveel last van kabouters
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-11 20:57
Danielle wat jammer dat je punten hebt laten liggen! Als je je aanmeld bij youtube, dan moet je je inloggen, en kan je op uploaden drukken. Bij uploaden ga je gewoon het bestand in waar je filmpje staat (bv. mijn afbeeldingen) en dat klik je dubbel aan. Je kan kiezen of je het filmpje openbaar of prive (alleen mensen met een link) wilt houden.
In een tent! Ow my god Ik ben heel erg blij dat Alves vandaag niet in die tent was, want hij had hem afgebroken
Ik weet echt niet wat die gek mankeert hoor? Lentekriebels? s'nachts vriezen? voer? Ik heb een monster gecreeerd Hij vloog vandaag zijn stal uit ook weer: staart in de lucht, onwijs knorren, dansen... 1 ding wat scheelt is dat me haltertouwtje los hangt en hij echt bij je blijft, maar ik krijg hem verder niet rustig Hij luistert wel en doet alles wat ik vraag met overenthousiasme, maar dit is toch niet normaal hoor... Longeren, vrijheidsdressuur, paddock, stapmolen ik heb het hem vandaag allemaal gegeven maar hij blijft dansen en knorren!
Ik heb hem per direct van de power plus van Havens afgehaald En ik gaf maar 1/8 per dag
Haha misschien heeft die gehoord dat jij hem te sloom vond .
Rhinocornn
Geplaatst: 20-02-11 21:03
Kiim schreef:
Wil je officieel gaan starten? Of htc? Normaal hebben wij niet zoveel last van kabouters
Ik denk officieel Heb eigenlijk ook geen idee wat het verschil tussen officieel en htc is
doei
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-11 21:06
Nou dat denk ik ook! En nou geeft hij het me en is het nog niet goed
Vanaf maandag zou ons trainingschema van 3 weken ingaan. De pot equitop myoplast stond al klaar (heeft de osteopaat aanbevolen) voor hem ook wilde ik de power plus wat opschroeven... Nou lama zitten ...
Echt serieus ik word gek! Krijg de zenuwen van die stuiterbal Heb dit in twee jaar nog nooit van hem gezien (zelfs niet toen die hengst was)... Hij is gewoon altijd zo een relaxte dude lekker chill enzo
Kiim
Geplaatst: 20-02-11 21:08
Opzich niet zoveel verschil, htc is een wintercompetitie en alleen voor haflingers en trekpaarden. Kun je ook starten zonder startkaart, fijn om te kijken of je het leuk vind .
@koetJJs Of je met of zonder startkaart start, iedereen zit in dezelfde rubriek. Wel heb je een rubriek senioren en junioren, haflingers en trekpaarden.
Meestal zijn er 5 a 6 wedstrijden voordat de finale is. Dit jaar is besloten dat iedereen die minstens 3x gestart is deel mag nemen aan de finale. Vorig jaar zijn er heel veel wedstrijden afgelast door het weer en was het een open finale. En de jaren daarvoor mochten de eerste 4 geplaatste door.
Er hangt een hele leuke sfeer, er zijn alleen maar haffies en trekpaarden wat natuurlijk ook heel leuk is! Volgens mij kan je van de 5 wedstrijden, 3 officieel starten.
Rhinocornn
Geplaatst: 20-02-11 21:31
Haha oke Alleen haffie's en trekpaarden is inderdaad erg leuk
Ik ga toch eens mijn vader aankijken of 'ie 13 maart meewilt gaan Alleen maar om te kijken en heel misschien wat foto's maken En als het me bevalt om het zo te zien, toch maar eens gaan praten over wedstrijden haha
Nou, dan zal ik morgen kijken of het me gaat lukken.
DanielleLau
Geplaatst: 21-02-11 11:15
Ik kan het filmpje er nog niet opzetten. Ik moet mijn iphone eerst instaleren op mijn laptop. (daar is gister mee gefilmt.) dus nog even wachten. Gaat me wel lukken, alleen duurd het even.
Komen jullie ook allemaal naar de finale 13 maart. Ik ben nog aan het twijfelen. Maar heb nog een paar weken bedenktijd.
- Volte EBE en volte A vind ik er goed uitzien - Halsstrekken kon veel meer, maar dat is ook moeilijk als je dr niet nagevelijk hebt - Zonde van jullie gallop, ik vind de gallop wel heel goed gecontroleerd en je kan haar precies sturen waar jij heen wilt - En leer je proefje uit je hoofd! Niet doorzitten op de volte naar gallop was een onnodig foutje! - Middenstap zelfde als halsstrekken. Had je nagevelijkheid kon je dr van voren wat langer maken zodat de passen groter werden
Gewoon meedoen met de finale hoor Jullie hebben nog 3 weken om te trainen, lekker veel je lessen blijven volgen. En je weet van je paardje, als ze loopt dan loopt ze, dan heb je dr!
Ik denk dat je moet gaan proberen Laura in een vaste routine naar ontspanning toe te rijden, Ik ga altijd eerst stappen en is hij met stappen niet recht, buigzaam op beide kanten en losgelaten dan gaan wij niet draven en dan blijf ik voltes draaien, SB, tempowisselingen, halsstrekken en van daaruit zachtjes proberen op te pakken.