ooh ik wou dat ik mee kon doen maar dat zal wel niet,, want de pony waar ik op rijd is niet van mij,, maar ik ga het zeker vragen....
Carolien007
Geplaatst: 18-04-10 09:31
Wat is het hier lang stil geweest.
Gaan er vandaag nog meer mensen crossen? Dat is toch ook bij de Treekhoeve neem ik aan?
MichelR
Geplaatst: 18-04-10 09:46
Carolien007 schreef:
Wat is het hier lang stil geweest.
Gaan er vandaag nog meer mensen crossen? Dat is toch ook bij de Treekhoeve neem ik aan?
Hoi Carolien007, Het is inderdaad op de Treekhoeve. En er komen 7 man/vrouw meedoen.
Nessie
Geplaatst: 18-04-10 10:56
Ik kom met Goldy
Heb me nu ingeschreven voor: Zaterdag Wolder: 2x L2 dressuur 60 cm springen Zondag Goldy: 2x crosstraining (18 april & 16 mei) Op de wedstrijd zelf Cross & 2x M1 dressuur
Ik zit wel te twijfelen er nog een rondje bij te springen, maar dat wordt misschien wat veel met 2x dressuur erbij.
Zo de eerste training achter de rug. Ging wel aardig met Bel.
Ik doe alleen 5 juni springen en cross, ze start in de week erna de paardenvierdaagse in Epe.
Maar weet iemand zo hoe dat met de cross dan gaat. Ik las dat de ideale tijd 2 minuten zou zijn, maar hoe hou je dat zelf bij? Ik bedoel dat je ongeveer valverwege zelf weet of je te snel gaat of niet?
MichelR
Geplaatst: 19-04-10 19:34
Hoi Hoi Hieronder enkele foto's van de crosstraining van afgelopen zondag. Leuk om ook de gezichten bij de namen te zien (al weet ik ze steeds niet allemaal). Ik vond het voor een eerste keer zeker niet slecht gaan en nog een:
Oh,seg ik ben jaloers, in augustus krijg ik een 2de paard zijt ma zeker dat het terug een haf is neh!
MichelR
Geplaatst: 19-04-10 19:53
Obelix_Luna schreef:
oow dan moet ik er maar even goed over nadenken ... maar wat bedoel je daarmee met springen enzo?? ofso
nou, ik bedoelde met springen en crossen. Met dressuur (niet officieel) maakt het natuurlijk niet uit.
window
Geplaatst: 19-04-10 19:57
ik ben echt jaloers .. ik wou zo graag meedoen met Win aan de crosstraining en aan de dagen zelf. maja peesblessure is niet echt handig dus dan maar jaartje wachten , helaas