Ja Maar ik kan het niet vinden! (of ik heb dr over heen gelezen door mij pfeiffer) Ik rij ook geen wedstrijden oficheel dus ik heb geeeeeeeeeeeen idee hoe ik me moet inschijven voor iets ...
je gaat naar http://ermelo.deaangespannenhaflinger.nl/ermelo_2008/ dan scrol je helemaal naar bededen en daar vind je de tekst inschrijformulier ermelo... daar klik je op en daar vul je per punt in de gele of groene vakjes in hoevaak je eraan mee wil doen... (dressuur kan alleen 2 proeven als je lid bent van DAH) en helemaal onderaan vind je dan het bedrag wat je over moet maken (het formulier moet je met eventueel je coupons opsturen)
Aranel
Geplaatst: 24-06-09 16:54
Oh jammer Wig_love Ben ik alsnog alleen haha
S_uus
Geplaatst: 24-06-09 22:23
Wig_love schreef:
Suuusje, Leuk Profiel, supper leuk beesie ! .
Dank je!! Heb die van jou ook gekeken, ook gaaf beest vooral die manen
caballito
Geplaatst: 24-06-09 23:09
joehoeee de inschrijving staat vast, heb er zin in !!!!!!!!
springen weet ik nog niet zeker. heb wl al betaald enz voor springen. had net betaald en een week later met springen, val ik van me paard. en moest met de ambu mee (al om al valt het wel mee) maar me nek deed behoorlijk zeer. Nu heb ik nog niet gesprongen. ik wil over 2 weken kijken of ik geen angs heb voro springen en dan spring ik ongv 70 cm. Hoger ga ik niet meer met me hafje van 140 haha
vorige jaar in 2008 deed ik ook mee 70 cm toen was ik de snelte en foutloos, helaas ging barage wat minder goed hahah
Dankjewel!! Suus..! Plannen zijn gewijzigd.. Stravero kan niet meer mee, nu ben k me nichtje aan het overhalen . en dat me jonge beesie ook mee kan, is een goede leer voor hem.!!
Anoniem
Geplaatst: 25-06-09 12:31
LoveLita , Dat staat er indd maar volgens mij staat dr ook dat het licht aan hoeveel ruimte ze hebben? Want het kan dus ook op gras zijn dat weten ze nog niet!
Emmaar
Geplaatst: 25-06-09 12:40
Ik hoop echt dat het op zand is
LoveLita
Geplaatst: 25-06-09 12:41
Springwedstrijd Ook het springparcours gaan we weer trachten op het Hoofdterrein uit te zetten. Dit is een wens van zowel publiek als deelnemers die we zeker niet willen negeren – we doen ons best! Voor springen geldt weer twee hoogte’s : 70 cm en 90 cm. Op het moment van samenstelling van deze informatie is nog niet bekend of er wordt (in)gesprongen op gras, dan zijn stiften verplicht. Dit wordt zsm bekend gemaakt op de site.
Nieuw: Let op: Springen is op zand!!
Anoniem
Geplaatst: 25-06-09 12:50
Ow xD Hebben ze het aan gepast ?
Op het moment van samenstelling van deze informatie is nog niet bekend of er wordt (in)gesprongen op gras, dan zijn stiften verplicht