SmeeJ schreef:Zou jij miss ook af en toe willen bijlezen?
tegen wie heb je het?? ik lees bij namelijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:SmeeJ schreef:Zou jij miss ook af en toe willen bijlezen?
tegen wie heb je het?? ik lees bij namelijk
Sanchowtju schreef:Heygoeie avond allemaal
Sanchowtju schreef:met mij ook alles goed
Heb zelf ook geen ervaring met die Harry's Horse® TRS Comfort Pad Suède,
maar heb wel een andere harry's horse pad met ook van die korte lusjes, die schuift bij mij ook.
Sanchowtju schreef:ze is al wel veranderd sinds ze van mij is, maar alleen de kleur en wintervachtje, maar niet d'r gewicht![]()
links is haar verkoopfoto en rechts is van nu, 2 maandjes later
Naomi_Haffie schreef:kheb al vet veel gegeten vandaag; een bolletje hagelslag.. en een speculaasje
pff opeens vet hard vuurwerk hier
Naomi_Haffie schreef:tanden knarsen ze van verveeldheid ?; en je kan heus wel een kwratier per week rijden jo
Sanchowtju schreef:ik denk ook dat t niet heel veel kwaad kan nu al een beetje te beginnen met rijden![]()
of anders mss wat vrijheidsdressuur proberen om d'r een beetje bezig te houden?
HAFxGEK schreef:Ow haha ik heb die stripe van HH maar die heef ook korte lusjes dus ik dacht gvd hebben ze me een dressuur pad gegeven.. Maar hoe maak je ze vast dan??
SmeeJ schreef:Daaag.
Haha, ik ga mijn 2e stage bij jeroen dubbeldam doen denk ik
Sanchowtju schreef:Doeg BiancaHAFxGEK schreef:Ow haha ik heb die stripe van HH maar die heef ook korte lusjes dus ik dacht gvd hebben ze me een dressuur pad gegeven.. Maar hoe maak je ze vast dan??
Ik had eerst ook geen idee hoe ik die pad nou vast moest maken, maar toen heb ik m maar aan die metalen ringetjes aan de voorkant van het zadel vastgemaaktwerkt goed
Babsie_Flash schreef:SmeeJ schreef:Daaag.
Haha, ik ga mijn 2e stage bij jeroen dubbeldam doen denk ik
Wat jij wil Esmee! The sky is the limit
Babsie_Flash schreef:Sanchowtju schreef:ik denk ook dat t niet heel veel kwaad kan nu al een beetje te beginnen met rijden![]()
of anders mss wat vrijheidsdressuur proberen om d'r een beetje bezig te houden?
Vrijheidsdressuur? Je bedoelt net zoiets als natural Horsemanship? Pat Parelli etc?
HAFxGEK schreef:Trouwens ik ken een niels () van Habbo al 3 jaar ofzo. en nu wilt ie bellen maar ik durf niet..
gewoon doen??