Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayleigh_ schreef:Jammer dat de klik mist, Daph! Ik zag poown al te koop staan idd, hoop dat je snel een lief baasje voor d'r vindt!
En ja, super blij dat m'n blondje weer terug is! Binnenkort nog eens afspreken voor foto's he!![]()
Sanne, wat een knapperd is Bo! En ik zie idd dat de staart nogal zwart is. Nu scheelt het denk ik wel dat ik een ruin heb, merries pissen vaak toch in hun staart he, dat hebben ruinen nietMisschien dat dat het grote verschil is? Vaak wassen doe ik niet...
_Nero schreef:@Silby: Wauw, wat een mooie foto's! Heb je een leuke vakantie gehad?
@Janinevv: Goed gelukt voor een eerste blackfoto!
@_Tristan: Gave foto's! Ziet er uit als een mooi plekje!
@Kayleigh_: Mooie Haf! En fijn dat hij weer thuis is. Was hij weg voor training?
@_KaWi_: Wat een mooie Haf! Heeft echt nog een puppy hoofdje, of is hij niet heel jong?
@CandyArmando: Leuke Haf met een lief hoofdje!
@Balou_k: Jammer dat er geen klik is! Ze heeft hem leuk lopen.
@sanne_xxxx: Leuke foto's, vind de brede bles van Bo echt gaaf!
@EngeltjeS: Haha die oortjes, Athos heeft wel een mooi hoofdje zeg!
Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, vind het altijd wel lastig zien op mobiel, mocht ik iemand zijn vergeten hoor ik het graag!
Nero is zondag verhuisd naar zijn nieuwe stalling!
[ [url=m/rIkx2U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal van de week nog even een duidelijkere foto maken
_Nero schreef:@Balou_k: Ah oké, dan heb jij haar leuk lopen!
Dat uitgesproken karakter met eigen grappen herken ik heel erg in Nero.
Bijvoorbeeld met het uitstappen aan de longeerlijn vind hij altijd dat het op een gegeven moment klaar is, als ik hem dan naar buiten stuur, gaat hij zover mogelijk naar buiten en dan eerst stil staan, en als ik hem door laat stappen stapt hij 5 meter en gaat dan doodleuk gras eten aan de zijkant en kijkt me raar aan als ik boos word en loopt gewoon weer naar me toe, zo gaat dat de hele tijd doorGelukkig alleen met het uitstappen
En zo heeft ie nog allemaal grappen.
Ja fijn is dat als ze zo braaf zijn!
Nero stond op een stal zonder faciliteiten en staat nu op een stal met buiten en binnenbak, longeercirkel, solarium, warme was plaats en noem maar op.
Voor de winter dus heel fijn, kan ik mooi doorrijden. En het is ook nog dichterbij huis
Balou_k schreef:_Nero schreef:@Balou_k: ".."
Dat is inderdaad wel erg lekker! Een binnenbak, soms mis ik die, maar de voordelen van deze stalling wegen zoveel zwaarder dan die van de vorige stalling.
Wel lekker om zo door te kunnen trainen!
Mijn andere boef wordt volgende week gecastreerd. Dan kan hij deze winter het grote winterland op met de andere poetsen.
_Nero schreef:Dat is inderdaad wel erg lekker! Een binnenbak, soms mis ik die, maar de voordelen van deze stalling wegen zoveel zwaarder dan die van de vorige stalling.
Wel lekker om zo door te kunnen trainen!
Mijn andere boef wordt volgende week gecastreerd. Dan kan hij deze winter het grote winterland op met de andere poetsen.