[FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:59

Afbeelding

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:17

Mijn lieve 4jarige haf ruin <3 heb hem toen hij 6maandjes was! Hij is gewoon super!

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:18

Afbeelding

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:30

Mooie Haf, CandyArmando!

Leonie, ik heb je topic aangestipt, wat een prachtige ouders! Spannende maar enorm leuke tijd! :D

Mijn knapperdje <3

Afbeelding

Afbeelding

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 18:15

Kayleigh_ schreef:
Mooie Haf, CandyArmando!
Dankjewel>3

Leonie, ik heb je topic aangestipt, wat een prachtige ouders! Spannende maar enorm leuke tijd! :D

Mijn knapperdje <3

[ [url=m/Vh9NfN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YCkAXx.jpg]Afbeelding[/url] ]

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 18:17

Kayleigh_ schreef:
Mooie Haf, CandyArmando!

Mijn knapperdje <3

[ [url=m/Vh9NfN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YCkAXx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jou hafje mag er ook zijn hoor!!! Speciaal bitje? Welk bitje is dit?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:30

Onze Chavelli, mijn zusje heeft helaas geen klik met haar. Erg jammer, want ze is erg leuk.
Ze is nu van april onder het zade en onwijs braaf. Mijn vriend heeft haar gisteren uitgestapt, hij heeft misschien 10 keer op een paard gezeten.

Kayleigh blij dat je knapperd terug is?

Afbeelding

sanne_xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 12:11

Janinevv, wat een leukerd!
CandyArmando, mooie haflinger heb je :)
XLeoniee, ik ga volgen!
Kayleigh_, leuk! Dat je de staart zo wit houdt joh, die van mijn merrie is echt zwart :')
Balou_k, wat jammer dat er geen klik is. Ze doet het wel al knap, voor zo'n korte tijd onder het zadel!

Mijn haflingermerrie Bo van 5, heb haar nu 4 jaar. Enorm trots op haar!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:47

Jammer dat de klik mist, Daph! Ik zag poown al te koop staan idd, hoop dat je snel een lief baasje voor d'r vindt!
En ja, super blij dat m'n blondje weer terug is! Binnenkort nog eens afspreken voor foto's he! :D ;)

Sanne, wat een knapperd is Bo! En ik zie idd dat de staart nogal zwart is. Nu scheelt het denk ik wel dat ik een ruin heb, merries pissen vaak toch in hun staart he, dat hebben ruinen niet :P Misschien dat dat het grote verschil is? Vaak wassen doe ik niet...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 16:25

Kayleigh_ schreef:
Jammer dat de klik mist, Daph! Ik zag poown al te koop staan idd, hoop dat je snel een lief baasje voor d'r vindt!
En ja, super blij dat m'n blondje weer terug is! Binnenkort nog eens afspreken voor foto's he! :D ;)

Sanne, wat een knapperd is Bo! En ik zie idd dat de staart nogal zwart is. Nu scheelt het denk ik wel dat ik een ruin heb, merries pissen vaak toch in hun staart he, dat hebben ruinen niet :P Misschien dat dat het grote verschil is? Vaak wassen doe ik niet...

Stiekem hoop ik dat zusje nog bijdraait.. Want ik vind haar zelf onwijs leuk!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 16:55

Wat een leuk topic!! :D
Mag ik ook mee plaatsen?

Gisteren heb ik Athos voor het eerst voor de wagen gezet.
Wat hij er van vind? Dat laat hij duidelijk zien toch? :))

Afbeelding

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 15:30

Hahaha dat hoofd spreekt boekdelen.

Vandaag plots een vrije dag dus natuurlijk meteen lekker gereden met m'n maatje <3

Afbeelding

Afbeelding

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 21:27

Afbeelding

Beetje vage foto haha maar hier zie je goed het hoogte verschil :')

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 08:34

@Silby: Wauw, wat een mooie foto's! Heb je een leuke vakantie gehad?
@Janinevv: Goed gelukt voor een eerste blackfoto!
@_Tristan: Gave foto's! Ziet er uit als een mooi plekje!
@Kayleigh_: Mooie Haf! En fijn dat hij weer thuis is. Was hij weg voor training?
@_KaWi_: Wat een mooie Haf! Heeft echt nog een puppy hoofdje, of is hij niet heel jong?
@CandyArmando: Leuke Haf met een lief hoofdje!
@Balou_k: Jammer dat er geen klik is! Ze heeft hem leuk lopen.
@sanne_xxxx: Leuke foto's, vind de brede bles van Bo echt gaaf!
@EngeltjeS: Haha die oortjes, Athos heeft wel een mooi hoofdje zeg!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, vind het altijd wel lastig zien op mobiel, mocht ik iemand zijn vergeten hoor ik het graag!

Nero is zondag verhuisd naar zijn nieuwe stalling!

Afbeelding

Ik zal van de week nog even een duidelijkere foto maken :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:07

_Nero schreef:
@Silby: Wauw, wat een mooie foto's! Heb je een leuke vakantie gehad?
@Janinevv: Goed gelukt voor een eerste blackfoto!
@_Tristan: Gave foto's! Ziet er uit als een mooi plekje!
@Kayleigh_: Mooie Haf! En fijn dat hij weer thuis is. Was hij weg voor training?
@_KaWi_: Wat een mooie Haf! Heeft echt nog een puppy hoofdje, of is hij niet heel jong?
@CandyArmando: Leuke Haf met een lief hoofdje!
@Balou_k: Jammer dat er geen klik is! Ze heeft hem leuk lopen.
@sanne_xxxx: Leuke foto's, vind de brede bles van Bo echt gaaf!
@EngeltjeS: Haha die oortjes, Athos heeft wel een mooi hoofdje zeg!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, vind het altijd wel lastig zien op mobiel, mocht ik iemand zijn vergeten hoor ik het graag!

Nero is zondag verhuisd naar zijn nieuwe stalling!

[ [url=m/rIkx2U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zal van de week nog even een duidelijkere foto maken :)

Dankje, ik rij haar op de foto's :)
Het is een heel leuk dier, met een geweldig uitgesproken karakter met haar eigen grappen. Ze is overigens wel heel eerlijk, ik rij momenteel mijn nieuwe laarzen in en mijn lijf protesteert nogal. :')

Ze is onwijs braaf, mijn man kan haar ook 'rijden' lees stappen en wat rondjes draven. En dat is echt een beginner.

Een nieuwe stal is altijd spannend, de reden van verhuis? :)

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 09:42

@Balou_k: Ah oké, dan heb jij haar leuk lopen! *D
Dat uitgesproken karakter met eigen grappen herken ik heel erg in Nero.
Bijvoorbeeld met het uitstappen aan de longeerlijn vind hij altijd dat het op een gegeven moment klaar is, als ik hem dan naar buiten stuur, gaat hij zover mogelijk naar buiten en dan eerst stil staan, en als ik hem door laat stappen stapt hij 5 meter en gaat dan doodleuk gras eten aan de zijkant en kijkt me raar aan als ik boos word en loopt gewoon weer naar me toe, zo gaat dat de hele tijd door _O- Gelukkig alleen met het uitstappen :P En zo heeft ie nog allemaal grappen.

Ja fijn is dat als ze zo braaf zijn!

Nero stond op een stal zonder faciliteiten en staat nu op een stal met buiten en binnenbak, longeercirkel, solarium, warme was plaats en noem maar op.
Voor de winter dus heel fijn, kan ik mooi doorrijden. En het is ook nog dichterbij huis :j

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:16

_Nero schreef:
@Balou_k: Ah oké, dan heb jij haar leuk lopen! *D
Dat uitgesproken karakter met eigen grappen herken ik heel erg in Nero.
Bijvoorbeeld met het uitstappen aan de longeerlijn vind hij altijd dat het op een gegeven moment klaar is, als ik hem dan naar buiten stuur, gaat hij zover mogelijk naar buiten en dan eerst stil staan, en als ik hem door laat stappen stapt hij 5 meter en gaat dan doodleuk gras eten aan de zijkant en kijkt me raar aan als ik boos word en loopt gewoon weer naar me toe, zo gaat dat de hele tijd door _O- Gelukkig alleen met het uitstappen :P En zo heeft ie nog allemaal grappen.

Ja fijn is dat als ze zo braaf zijn!

Nero stond op een stal zonder faciliteiten en staat nu op een stal met buiten en binnenbak, longeercirkel, solarium, warme was plaats en noem maar op.
Voor de winter dus heel fijn, kan ik mooi doorrijden. En het is ook nog dichterbij huis :j

Dat is inderdaad wel erg lekker! Een binnenbak, soms mis ik die, maar de voordelen van deze stalling wegen zoveel zwaarder dan die van de vorige stalling.
Wel lekker om zo door te kunnen trainen!

Mijn andere boef wordt volgende week gecastreerd. Dan kan hij deze winter het grote winterland op met de andere poetsen. :)

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:37

Balou_k schreef:
_Nero schreef:
@Balou_k: ".."

Dat is inderdaad wel erg lekker! Een binnenbak, soms mis ik die, maar de voordelen van deze stalling wegen zoveel zwaarder dan die van de vorige stalling.

Mijn andere boef wordt volgende week gecastreerd. Dan kan hij deze winter het grote winterland op met de andere poetsen. :)

Ja dat is waar, een goede stalling vinden is lastig.
Deze stal heeft wel echt alles wat ik zoek, ook dat de paarden genoeg buitenkomen etc. Dus hoop dat dit een blijvend thuis voor Nero word! Ik heb Nero nu 5 jaar en op verschillende stallen gestaan, maat dit is de eerste stal die echt aan al mijn eisen voldoen :)

Dat is wel fijn dat hij dan lekker bij de anderen kan ja :j

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 12:27

_Nero schreef:

Ja dat is waar, een goede stalling vinden is lastig.
Deze stal heeft wel echt alles wat ik zoek, ook dat de paarden genoeg buitenkomen etc. Dus hoop dat dit een blijvend thuis voor Nero word! Ik heb Nero nu 5 jaar en op verschillende stallen gestaan, maat dit is de eerste stal die echt aan al mijn eisen voldoen :)

Dat is wel fijn dat hij dan lekker bij de anderen kan ja :j[/quote]

Hij staat nu ook niet alleen, maar met ballen kan die niet tussen alle merries en ruinen lopen natuurlijk. Erg jammer, want hij is reuze braaf.

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:48

Wat fijn voor jou en Nero!

Waar Tris nu staat is een heerlijke plek voor in het voorjaar, zomer, najaar want dan kunnen ze gewoon de stal en de wei in wanneer ze willen. Helaas geen faciliteiten, geen bak dus in de winter zoek ik telkens een ander plekje want 24/7 op stal is echt niet te doen. Deze winter gaat hij naar de stal waar hij vroeger ook stond, daar zit een bak bij en staat hij dan samen met een ander paard. Helaas zit hier dan weer geen weide bij dus gaat hij in het voorjaar weer terug naar deze stal. Het is puzzelen, maar een goede stal vinden in de randstad die betaalbaar is en niet te druk is is onmogelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 21:54

Een goede stal vinden is echt drama ja... Ik heb het gelukkig erg getroffen: zomer dag en nacht in de wei, in de winter overdag in de wei/paddock/rijbak en 's nachts op stal.

Leuke Haffies komen er weer langs! <3

Afbeelding
Iefje en ik vandaag :)

Ivar wordt trouwens gereden met een bokkebit (vroeg iemand op deze pagina). Ook wel Frans Kikkerbit genoemd of een Utrechtse stang geloof ik? Erg fijn bitje en Ivar doet het er super op!

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:18

Wat een leuk dekje bij Ivar!

Afbeelding

Afbeelding

Even gebruik gemaakt van dit zomerse weer! Eerst een buitenrit en snel een wasbeurt erachteraan!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:42

Er is vandaag iemand komen kijken naar Cavia. Ik weet nu niet of het een beginner was of dat ze Cavia extreem uittestte door erg naar voren te hangen en haar hakken in haar liezen te trekken.
In ieder geval was Cavia zoals gewoonlijk haar brave, gemoedelijke zelf.

De kijker vond wel dat ze nog weinig kon. Maar nu vond ik het wel wat lastig om daar reactie op te geven. Daar Cavia nog maar een half jaar onder het zadel is en niet dagelijks gereden wordt en omdat de mevrouw erg bijzonder zat.

Ze zou er over nadenken, maar ik verwacht er niet teveel van.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 20:57

Let er op dat dit een foto topic is en geen kletstopic. Een beetje off-topic gaan nav de foto's is begrijpelijk maar dat kan uiteraard ook in het HK topic.