Marije_jiplover schreef:Ik heb vanmiddag even heerlijk een rondje met Jip aan de hand gefietst. Even lekker onbelast rechtuit bewegen, zowel stap, draf als galop. Braaf ding is het ook.
Ik zie niet in waarom je met een haflinger voor pietsnot mee zou rijden met zulke clinics hoor! Ik zou het zelf met Jip niet doen, wij zijn dressuurmatig alleen maar aan het trainen om hem soepel en fit te houden, niet met het doel om een dressuurproef te kunnen rijden. En dus geef ik ook geen geld uit aan clinics, ik les dan liever een keer extra bij mijn eigen instructrice.
Zij gaat volgend jaar waarschijnlijk wel ook trainingsweekendjes aanbieden, als ze goed en wel verhuisd is, bij haar nieuwe huis was plaats voor paarden en het idee voor clinics aan huis met paard zit al in de pijpleiding. Dat lijkt me dan wel weer leuk.
Denk dat bij mij ook wel de gedachte meespeelt wie de dagen clinics georganiseerd hebben, namelijk Bit. Heb daar een jaar lang stage gelopen en heb toen een beetje een afkeer gekregen
.
Ik weet het, heel kinderachig, maar wil gewoon niet meedoen als ik weet wie erachter zitten.
En van hun weet ik dan weer dat ze haflingers niks vinden, vandaar het woord pietsnot