Hahaha die Sterre ! Super leuke foto dat ze er zo bij zit!
Ik heb al lang niet meer gepost wegens examens, dus ook geen nieuwe foto's door tijdsgebrek . Ik lees wel mee, super leuke foto's altijd van die haffies
Hier volop bezig, DA wordt je niet op een weekje jammer genoeg . Succes alvast dan!
Chasey
Geplaatst: 14-01-12 23:18
Ik weet dat je max 2 foto's per dag mag posten, maaaaaaaaaaaaarrrrr maaar maar... ik zet nu toch stiekem een 3e neer. Dat compenseer ik wel met morgen. Want dan ben ik toch de hele dag weg en post ik niks Ik hoop dat jullie het door de vingers zien.
Ik heb een klein filmpje gemaakt. Dit is de beschrijving van het filmpje. Een eigen pony is echt helemaal geweldig! Maarrr.... dat betekend natuurlijk niet lang leve de lol. Er komt nog heel wat verzorging bij kijken! En dan heb ik het nog niet eens over een hoefsmid, paardentandarts, dierenarts, entingen, ontworming, verzekering, tuigage, verzorgingsspulletjes, ruwvoer, brok ect... Nee ik heb het gewoon over iets heel simpels... de verzorging van de stal! Het bedje van je paard. Hier een kort filmpje van Lien en James achter de schermen. Wat doe ik nou nog meer als ik bij James ben? Naast het rijden, poetsen, zadelen, knuffelen, voeren, ect... moet ook James' bedje netjes blijven!
Ik kwam op het idee van het maken van dit filmpje, omdat ik op dit bokt forum zoveel jonge meisjes zie roepen dat ze graag een pony willen. Natuurlijk is dat ook helemaal geweldig! Maar de meisjes denken niet aan alles wat er bij komt kijken. Alleen een stal bijhouden is op een jonge leeftijd al een hele verantwoordelijkheid vind ik. En dat is het simpelste van het onderhouden van een paard. Ik wil absoluut niet een discussie oproepen. Maar dit is gewoon het idee achter mijn filmpje
Laatst bijgewerkt door Chasey op 14-01-12 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Nope, hij zegt deze video bevat inhoud van WMG, die deze wegens auteursrechtenschending heeft geblokkeerd voor je land. Jammer!
Chasey
Geplaatst: 14-01-12 23:39
Dus als ik het goed begrijp wordt hij in NL geblokkerd. En in België niet. Mmmm jammer! Nou ik zal een nieuwe versie maken. Want dat komt dan door het liedje, zoals gewoonlijk
edit: Zo mijn laptop is nu de versie zonder muziek aan het renderen. Tegen die tijd dat hij daar mee klaar is, én het filmpje op youtube staat... is het al de 15e, dus ben ik toch nog een béétje legaal bezig.
doei
Geplaatst: 15-01-12 01:01
Corona je mag nieuwe foto's posten hoor Het is 12 uur geweest Ik lees altijd met jullie mee
haha, zomer 2010 was ze super licht! Zo vind ik het ook mooier! dank je :p
Silkaay
Geplaatst: 15-01-12 01:24
Roze is famke's kleur Stiekem een Barbiepaardje
Chasey
Geplaatst: 15-01-12 01:49
Silkaay, Wat een verschil zeg! Donker vind ik ook mooi. Dat heeft wel wat. En hoe krijg je het voor elkaar om zo'n mooie vlecht te maken. Ik kan dat echt niet. Mooie foto's hoor!
Veerlebeest, Wat een leuke haflinger. Ik zou haar veel jonger schatten dan 6 jaar!
Nou goed dan. Herkansing. Ik heb m'n filmpje opnieuw gemaakt zonder muziek, zodat ik zeker weet dat ie niet weer geblokkeerd wordt. Een kijkje achter de schermen bij Lien en James. (Ja ik kom uit het Oosten van het land. En dat is ook zeker wel te horen )
Silkaay
Geplaatst: 15-01-12 01:54
Die vlecht is nochtans al serieus uitgezakt op de foto Oefenen, oefenen en oefenen zeker?
Leuk filmpje en sjah, jou accent,het is Nederlands Ik ben Belgisch West-vlaams, Dus als je mij hoort praten, snap je er niets meer van