Wauw, die knappe Shilas! Heel cool wat jij allemaal doet met je haf. Gaat zeker wel heel veel tijd in zitten... Foto's hier boven, heerlijke relax stand, vooral de 2de foto .
shilas is zo stoer he! vooral die 2e foto is gaa. en leuke fotos boven me!
vandaag met winnie naar het meer gereden vond ie echt heerlijk, hij is wel nat en vies we waren door het water aan het stappen meneer wou dieper en zakte in een keer heel diep het water in.
Fee_
Geplaatst: 28-10-11 19:39
Gave foto's weer! Shilas, Ivar, Dream en Viet, allemaal erg leuke haffies weer!
Ginger
Marlis
Geplaatst: 28-10-11 20:54
@aswtice: Wat een onwijs stoere foto zo met die drie haflingers naast elkaar. @Viet: Weer leuke foto's van Taar, knappe merrie. @Mandy: Dream ziet er goed uit, lekkere manenbos. @E_Nalanta: Shilas Ik ben en blijf echt fan van jullie. @Kayleight: Knappe Ivar weer, stoere tank. @lisannne: Natte poown @felinetibor: Mooie foto.
KYRA Vandaag mijn knappe veulenkind weer opgezocht, oh wat ben ik happy. Ze stond er zo goed bij en wat had ze het naar haar zin. Alle veulens die er tot nu toe zijn(zijn er aardig wat) stonden gezellig bij elkaar. 2 opfokstallen open met aangrenzend aan beide stallen een paddock met het lint er tussen uit en een groot stuk land er aan