Ik kom me hier ook maar eens melden als jullie dat goed vinden Zal me even voorstellen.
Ik ben Christa en ik woon in Zoetermeer. Ben ondertussen alweer 22 jaar en bijna 4 jaar in het bezit van mijn prachtige haflingermerrie Marit. Zij is dit jaar 11 geworden en voor de eerste keer drachtig van Notting's Naidoo. Ik rijd met Marit puur recreatief, lekker crossen over de ruiterpaden En longeren met dubbele longe, verder mag ze genieten van een relaxt leventje.
Ik zag mooie foto's van Fitany voorbij komen! Ze word al een grote meid zeg!
Marlis, wat een raar verhaal van Peeps der manen!! Het is idd wel erg recht...als ze schuren ziet het er toch iets anders uit, maar er zal toch niemand zijn die dat zomaar af knipt
Weet iemand trouwens een goede osteopaat in rotterdam en omgeving. Peep staat gestald in Schiedam, tegen rotterdam aan dus.
Wil haar graag helemaal na laten kijken en als het nodig is laten behandelen. Ik vind haar al een tijdje niet echt lekker meer lopen, ze loopt kort en je ziet duidelijk dat ze er niet heel veel plezier in heb. Ze loopt niet kreupel, maar mischien zit er iets bekneld ofzo.
Een osteopaat komt meestal vaker langs voor meerdere behandelingen dus ja dan is het wel prijzig. Volgens mij ligt het rond de 80 euro per behandeling. Een stalgenoot van mij heeft afgelopen zondag een thermograaf laten komen, die maakt soort van warmte foto's van je paard zijn lichaam en kan dan zien op welke delen je paard beschadigt is in het lichaam. Ook wel erg interessant!
Heb je daar mischien ook een nummer van of kan je daaraan komen. Peeps loopt nu niet lekker en minder plezierig maar vroeger bokten ze erg veel dus denk echt dat er iets fouit is of neschadigd.
heeeei ben er al heeeeel lang niet geweest armani is ook naar keuring geweest en heeft de kleine fitany ontmoet hij heeft ook eerste premie en 1ste plaats
oh wat rot van peeps manen zeg! bij dream durven ze dat niet meer aangezien het erg opvalt! en dream toch wel het lievelingetje is van de eigenaar van stal. peeps mag wel een stukje van dream krijgen hoor? maken we gewoon extensions!
Voor haar doen is ze dik maar ja er groeit ook iets binnen in der
nts19
Geplaatst: 05-07-11 17:59
Mooie haf hoor! leuk zo je kinders erop!
vanmiddag weer even gereden ging weer lekker:) vanavond bij vriendin rijden ( anneloes1991) .. weer is op een paard rijden kom ik aan met mn rijervaring op een paard van zz licht gericht is:P