Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als Ermelo net zo mooi wordt als Decibel gisteren was, wordt het weer een topweekend!!!
Ben alleen wel benieuwd hoe hij zich gedraagt

Als je alleen een buitenbaan hebt zonder drainage zit je echt in de prut met dit weer. Overdag is het gewoon te warm en wanneer het enigzins afkoeld rond een uur of 7 komt er onweer. Heb de afgelopen dagen ook niet gereden door het rare weer.
, en ik ben al lang blij als we zonder al teveel spanning onze figuren kunnen rijden in mijn tempo. De parade rij ik dan ook niet.

. En uiteindelijk waren ruiters natuurlijk de druppel. Ik zorg wel dat ik de waterbak even ontloop met Sheril. Verder gaat het wel weer, heb alweer 2 weken gewerkt en ik kan op zich alles weer doen, zolang ik mezelf niet te druk maak. Ben nog wel net wat eerder moe dan normaal, maar dat gaat ook steeds beter. Dus Ermelo moet helemaal goed komen, zolang ik zelf maar rustig blijf
.
Paard heeft wel gelopen, in m'n lessen en met m'n moeder.

Vanmorgen een heerlijk buitenritje gereden en tijdens de buitenrit wat trainingsmomentjes meegepakt.. Puur om te zien hoe ze zonder omheining loopt en ze liep super.. Zie het bijna helemaal zitten..
Gelukkig heb ik wel iemand achter de hand die evt. extra kan rijden..
Het is niet supernodig, maar even een vijltje er langs mag wel weer..

Maar even mailen of het toch mogelijk is..