Ja he Ik ben heel erg afgevallen en ik ben veel volwassener geworden in mijn gezicht, mijn haar is veel korter (dat gaat ondertussen weer terug naar de oude langte) Ik weet niet, ben ben een beetje een durfal geworden. Vroeger was ik heel erg bescheide, heel schuw en tegenwoordig nog wel hoor, maar ik durf nu teminste mijn mond open te trekken als ik het ergens niet mee eens ben...
Kiekeboee!! Nu ik die foto zag van Mara bedacht ik mij dat ik die foto's van je wedstrijd ook maar een sop me computer moest zetten.. *Ik ben zooo vergeetachtig*
Nou ik ben weer terug... Zadel is nogsteeds te smal. ongeveer 1,5 cm... Ze gaat hem dus weer 2 cm verbreden. Omdat ze denken dat het ongeveer 2 weken gaat duren en ik echt geen held ben zonder zadel te rijden heb ik dus een demo zadel mee gekregen.
suus, je mag Donna en Wahida wel op de topickaart zetten hoor, staan nog wel een aantal foto's in me profiel.
Zo het is hier 5 uur , dus ik ga hier de boel afsluiten en lekker op stal aan ... eens kijken hoe het met me meisjes is. Vanaaf ben ik niet online, moet na stal nog kadootje kopen , dan eten, douche en om 7 uur op de verjaardag zijn, dus rennen en vliegen , een race tegen de klok, hahahaha ( het is geen ramp als we wat later komen gelukkig )
Nou doeiiii tot morgen allemaal en niet te veel typen he, anders moet ik zo veel bijlezen.