Straks naar mijn bolle toe kijken hoe vies zijn stal is, heb een probleem nog maar 1 baal stro en zaterdag komen ze pas weer leveren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Vandaag mag k ook weer naar school..
Heb geen les, alleen 2 afspraken.. Dus als het meezit ben ik lekker vroeg klaar!
Het is echt koud buiten! Maar gelukkig wel een zonnetje, beter dan gister!
Boy heeft vannacht ook een dikkere deken opghad, maar dat was meer omdat de rest verzopen was gisterAchteraf toch maar goed!
muppetmayo schreef:Hinke dat is super breedAls Hij al 36 heeft, wil ik nie weten wat daims dan niet heeft hahaha.
Daimy staat nu s nachts lekker binnen. Hij mag van mij wel buiten blijven hoor, maar de rest staat ook binnen en anders staat ie alleen.
Amanda schreef:Jim is nog eens opgemeten en hij heeft 34. Het valt dus nog mee
Maar de verwachting is wel dat hij nog groeit. Oh, en het wordt gewoon een zwart zadel gelukkig
Madeira_ schreef:Herkenbaar Bente, mijn haf (nu 9 jaar) is dus ook henstig en ze maakt zo'n apart geluidje tegen de ruin die naast haar staat (is 5 jaar, erg nieuwsgierig). Maar ze is toch zo lieeeef en gehoorzaam ondanks dat ze hengstig is!!
Peelie schreef:wat een mooeierd... allen vind ik de foto hierboven een beetje raar... haard hoofd ziet er heel klein uit