Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:Hallo
lotteluvah schreef:Gister is er een paardje bij ons ingeslapen. ze was 2,5 jaar en zo mager niet gezond. Ze wisten niet wat ze had, allerlei onderzoeken gehad enzo. Vet veel voer altijd deken op en lekker naar binnen enzo. Maar waarschijnlijk was het een erfelijke aandoening.
Ticcie schreef:Shron_Haffie schreef:Ik ben evve hond uitlaten
Doeii
Ciao..
Sanchowtju schreef:ze is al wel veranderd sinds ze van mij is, maar alleen de kleur en wintervachtje, maar niet d'r gewicht
Babsie_Flash schreef:Hab je de foto's van atlantic toen en nu bij de hand? Lijkt mij leuk om te zien!!
Naomi_Haffie schreef:hoe kan je manen laten groeien ?echt zonde die manen van haffie, ze zijn wel iets gegroeit, maar nog steeds best wel kort
Naomi_Haffie schreef:haar manen klitten bijna niet , dus dat hoef niet zo vaak![]()
en .. met dan inrijden ik zou mischien rustig aan beginnen met de basis dingen ?
Naomi_Haffie schreef:hoe kan je manen laten groeien ?echt zonde die manen van haffie, ze zijn wel iets gegroeit, maar nog steeds best wel kort
shonnie.. hoelaat ben je morgen thuis ?
mischien ga ik morgen iet naar school heb maar 2 uur les dan.. maar anders kunnen we smiddags naar haffie en nemen we fototoestel mee.. en anders ga ik morgen ochtend aleen ..
SmeeJ schreef:sharon?
Shron_Haffie schreef:Kben eten
Babsie_Flash schreef:@Xenia ik mis de 2e foto van Atlantic!