thanks voor compliment... hij staat hem ook erg stoer nu nog even een westernzadeltje.. klaar outfit..
moet effe wat kwijt dames
ben heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllll trots , we hebben de juiste lesgeefster gevonden voor onze dochter... en het trekprobleem is nu redelijk opgelost..althans we weten het probleem en vandaag liep hij als een zonnetje wel 2 keer geprobeerd. maar we weten wat ze fout doet.. ben zooooooo blij we gaan een f2 proef rijden eerste pinksterdag..
@Chasey: Jammer dan shando verkocht is. @kiddokids: Wat een mooi hoofdstel, en knappe kind @marlis: Kyra word ook al knap @horsii: Peeps weer lekker aan het werk, ziet er goed uit! @crazymel: Wat een leuke haf Indy @gossa4ever: Armando'tje, ziet er veel beter uit zonder die slof!
biancavw
Geplaatst: 11-05-12 01:03
@Chasey: erg jammer dat hij verkocht is maar hopelijk heeft hij een goed huisje gevonden! @kiddokids: heel gaaf hoofdstel indd westernzadel erbij en het plaatje is helemaal compleet:D @marlis: Kyra is een erg knap veulen!! @horsii: peeps kan erg leuk lopen hoe oud is hij ? @crazymel: indy is een mooie haff! @gossa4ever: ziet er erg netjes uit!
Indy is mooi gebouwd, fijn diertje! Peeps gaat ook steeds fijner lopen! Denk dat je adje wel wat meer los mag laten aan de voorkant, hij loopt nu een beetje in de krul getrokken Lief koppie wel Armando is knap
@carolinalime ik denk dat dat een moment opname is adje loopt namelijk vanzelf in de krul in de stap ik heb dan nooit iets in mn handen. hij gooit zichzelf helemaal achter de loodlijn, hij is nog erg jong en daar word natuurlijk erg hard aan gewerkt. maar ik trek hem er zeker niet in.
pagina 69; wat een lieve foto mariekeoo wat is natif gaaf zeg! en wat een pak manen heeft ie zeg. wat een mooie omgeving om te rijden zeg wiek3, en jou haflinger heeft ook al zo'n mooie pak manen daar hebben we knappe bailey! vind hem echt helemaal leuk nebu heeft echt een lief koppie
pagina 70; leuke foto's van luna & puk in koninginnendag style haha! mooie foto's van romana. king heeft zo lief koppie! wat een mooie fotos mooie foto's van marena, die laatste is lief! en daar hebben we knappe peeps & kyra weer, laatste foto is lief zeg. wat heeft marshall een leuke uitstraling!
pagina 71; nog meer mooie foto's van king, hij staat er goed op zeg lieve foto's van soraya, ze heeft een leuk koppie! leuke foto's van peeps en kyra zeker een knappe baby heb je wendy1987! en moeders is ook knap wat kan shando springen zeg, gave foto leuke foto's van beau in zijn wedstrijd-outfit! leuke foto's van veer! ja daar hebben we knappe sterre mooi hoor die sportcoupe bij haar!
pagina 72; mooie foto's van beau en wat heeft ie een bos manen zeg! leuke foto's van mareja, peesbescherming staat haar mooi! lieve foto van je haflinger & je neefje nathalie83 wat een leuke krulletjes in sterre haar manen! mooie foto's van angus, bij de 2e foto valt het licht zo mooi op angus wat staat king er weer goed op! wat bijzonder mijnluxor apart gedaan hoor! leuke foto's van amira floor kan ook lekker lopen zeggen leuke fotos! wat heeft elin een lief koppie! en wat staat het halster haar mooi maaike5581, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! wat een leuk ding zeg
pagina 73; leuke haflinger is brechtje! ze toont al hoog zeg wat een leuke foto van natif en zijn vriendje walando is zo mooi & chique, en dan ook nog zo lief koppie erop! paljaslaura, blauwe dekje staat haar leuk zeg! en knappe nebu weer wat betreft zn manen vond ik het punkie wel stoer, maar als zn manen lang worden zou het ook mooi staan! RM_, wat een mooie foto leuk hoor die eerste foto met het hartje! leuk haflinger is nando zeg wat een gave bicolor en wat staat het marlijn mooi! gaaf zeg james op de crosstraining!
pagina 74; mooie amira! en weer knappe king kyra word echt een knappe dame zeg! mooie rij foto van peeps mariekeoo, mooie foto.
pagina 75; wat een gras heeft sterre om te eten daar.. die zal wel der buik vol eten kayenna heeft altijd zo lief koppie lieve fotos van brecht! djerdalover, mooie deken zeg
pagina 76; leuke haflinger is lynn, en wat een nek heeft ze! vind het blauwe setje ook erg leuk knappe joey in het roze! staat hem goed hoor lieskeh, wat een gaaf hoofdstel zeg, wauw! vind het persoonlijk niet zo mooi staan bij het zadel, al vind ik het zadel wel erg mooi apart van het hoofdstel! en weer mooie foto's van king, gaaf hoor op het strand! marloes, zo die kan lekker springen! leuke fotos mooie detail foto van nando.
pagina 77; en nog meer mooie king! heb king al vaak voorbij zien komen haha wat een lieve trouwe oogjes van ivar! knappe kyra leuk filmpje chasey! mooi bewerkt die foto van ivar MR_, gave fotos, mooi hoor! leuke fotos van/met sanne wat een lange manen heeft abby zeg prachtig hoor!
pagina 78; immie, leuke foto mooie fotos van ginger! leuke foto's van nando jammer dat shando weg is! de plaatjes op het strand van king blijven prachtig!
pagina 79; kyra word inderdaad steeds mooier en mooier knapding! en knappe peeps aan het trainen in zn mooie bruine set! wat is indy mooi! leuke rijfotos van armando lief koppie heeft adje
pfff ik ben weer bij hoor
marlies405
Geplaatst: 11-05-12 15:22
@ Marlis & Horsii: Kyra ziet er echt goed uit! Wat een dame al, staat mooi hoog op d'r beentjes. Rijden met Peeps ziet er ook goed uit @Crazymel, Indy is knapperd, hoe oud is ze? @Gossa, Rijden ziet er goed uit, lekker nekkie heeft Armando! @Bianca, Lief hoofdje heeft Adje, rijden ziet er gespannen uit zien.
Kanjer vandaag met z'n nieuwe dekje, staat hem best goed
Ik kom me melden! Komen super gave haflingers voorbij, érg leuk om te zien! Hier enkele fotos van mijn haflinger, deze fotos zijn laatst in de wei genomen. De 2e foto vond ik mooier uitkomen in het zwart-wit, vandaar