Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hopelijk komt het snel goed! X
Dussss.... Dat betekent even verwennen!
Dus dat werd benen wassen (die ik laasts al gedaan had maar al weer helemaal vies waren
) en lekker lang poetsen! En ik ben zo blij!!! De arabier die bij haar staat verzorg ik ook maar beet en schopte steeds naar me! Maar vandaag heb ik weer gewoon kunnen rijden en ze was toch lief!
Zo blij!!! 
En een nieuwe grijze rijbroek waar ik erg blij mee ben + nieuwe korte laarsjes die véél steviger zitten en me veel meer steun geven.
) en even goed schoongemaakt dus denk wel dat het goed komt.
Maar als dat in orde is zal het wel goed genezen hoor!
!!!!!!!!!!!
Mijn halfinger is beter in dressuur dan ik
Wou gisteren rijden maar was al nat nog voor ik op stal was (moet zo'n 200m wandelen
) dus maar niet gereden, wel gepoetst en er komt nogal wat haar af hoor! Straks is ze kaal
Is erg druk op werk en moet momenteel veel rondlopen en fysiek werken terwijl ik eigenlijk een bureaujob heb en dus gewend ben, ben echt doodop! Maar heb wel bij pony geweest hoor! Eerst haar op de piste gezet, ze was lekker zotjes
Hebben samen gespeeld en gelopen en zij heeft lekker gebokt en gesprongen in de lucht, mijn gekke pony! Maar ooh zo lief