Had geloof ik mn kaak dik gekneusd, was dik/stijf en erg pijnlijk allemaal. Ging tot donderdag steeds beter, totdat eigenwijze ik dacht dat ik wel ff kon gaan werken. Wat dus geen goed plan was achteraf, thuisgekomen maar gewoon niet meer gepraat, zelfs eten ging niet meer. Naja en sinds uurtje of 6 vandaag gaat het weer de goede kant op, vanmiddag nog wel goed last gehad, mja zal wel beter worden.
Bijgelezen ook

Liekjje schreef:wow wat een onweer was dat zeg!
hier in de buurt schijnt ingeslagen te zijn!
ik vond het echt dood eng! lag rond 4 uur nog wakkker!
vanavond even voerne en naar bed! ben kapot!
Gelukkig viel het noodweer hier wel mee, goed onweer gehad, maar hooguit 2 uurtjes.
Gezien andere plekken zijn wij er goed bijlangs gekomen, gelukkig!
Hou er niet zo van.
Roxylovee schreef:vanochtend een oud paardje bij ons op stal ingeslapen..
wel beter zo voor dat beesje
Sterkte joh!

Nooit leuk, ookal zijn ze oud en weet je dat het beter is.
horsii schreef:we hebben in de tuin twee konijnen van een jaar maar ze hadden gezegd dat t twee vrouwen waren maar was dus niet zo dus heel jong een nestje gehad en daarna is t vrouwtje vals geworden dus gaan we vragen of de kinderboerderij nog 2konijnen wil. Als ze binnen staan zijn ze heel lief maar in de tuin is t vrouwtje vals en wij kunnen ze niet binnen houden
Herkenbaar

Wij hadden ook mannetje en vrouwtje (wel gescheiden van elkaar in hokkies) maar op een gegeven moment werd bij ons het vrouwtje ook erg vals. Als je het wilde voeren, meteen je hand aanvallen en brommen

Bij ons is ze ook naar een soort van kinderboerderij gegaan en nu gaat t goed

mandylfmarca schreef:zo daar was ik weer!:D
ik heb vandaag telefoon gehad over me her, en ik ben GESLAAGD! net diplomering gehad dus alles op zak nu!
dream is trouwens omweer proef.
ze lag gisteren heerlijk in de paddock te zonnen in de omweer en regen maf paard!
Super, gefeliciteerd!!!

Roxy leuke pony!
Horsii kleine caviaatjes, leuke beestjes

Hahahaha stoffer en blik

Marlis schreef:Konijnen en cavia's kunnen bij elkaar gehouden worden
En ze vertoond raar gedrag naar ons, tot nu toe nog nooit naar dieren.
Bij ons op stal leven de cavia's en konijnen ook samen, gaat prima
Peet mooie foto's van je meisje!! Knappe mama

In dr boerka

Ga zo ff je topic bekijken

Aaahhh wat lief, Kyra met dat konijn

Leuke foto's Marlis
Lieke vervelend joh van Angel dr neus! Amber heeft het ook eens gehad, het ging gelukkig wel snel al beter. Hopen dat het bij Angel ook snel beter gaat.
Fijn dat je weer lekker hebt kunnen rijden!
Naomi inderdaad alsof een haflinger niet kan goed kan lopen in de dressuur

Ben benieuwd naar de foto's van je shoot, leuk!