[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:56

Nathalie83 schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Hiep Hiep Hoera voor Jody *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Fijn dat je les goed ging gister :)

Balen van je Broer Liekjje.. het is echt rotzooi.. Hoop dat ie eraf komt daar..

Gail aan het ringsteken geweest :) leuk!

Jolanda, stoer mannetje zo op die blote rug :) Hoop voor je dat je hem ooit echt aan het rijden krijgt :) zou wel erg leuk zijn... Als Wahida ook beleerd is lekker samen strandcrossen :z (wordt al jaloers van de gedachten alleen ;) )

Jeetje Roxy.. naar dat je gevallen bent.. Ben je nog wel heel? Lekker lomp ook van die meid, dat ze zo hard voorbij kwam.. Die had zeker ook niks in de gaten dan?

Ik vandaag echt super leuk dagje gehad :) vanmorgen op (nieuwe) stal gingen we buitenrit doen. kar mee en onder het zadel. maar omdat Marena nog te groen is om naar buiten te gaan mocht ik op een ander mee, Mocht ik op Sureja!! :) echt leuk!! das de moeder van Levera en Athosja en oma van Marena :) De eerste uit de lijn dus :) was echt leuk! had alleen een kneiterhard zadel.. da begon wel beetje naar te worden halverwege :+ maar verder was echt super ritje. Daarna nog ff met Marena bezig geweest. Het waaide vet hard, dus niet op gegaan, maar gelongeerd en in de bak gelopen.. maar ze vond het helemaal niet eng met die wind :) brave poon :) morgenavond weer ff rijden :)

Leuk! Klinkt wel goed die nieuwe stal. Ankie trekt zich trouwens ook niks aan van die wind. Het zijn haflingers, geen arabieren :D Goed dat je weer buiten hebt gereden.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:56

kitzbi schreef:
Hinke wat een rare plekjes....

raar he? Heeft ze nog nooit eerder gehad. Ik vind het er gek uit zien voor schimmel maar wat kan het anders zijn?

naomimak

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:05

inderdaad rare plekjes..... ik heb geen idee..

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:11

Heb er al een topic over geopend [MD] Rare bulten en open plekken: wat is het? maar ook daar wist niemand het.
Ik ga vanavond wassen met imaverol en daarna elke dag inspuiten met een verdunning. Als het binnen een paar dagen niet minder wordt zit er niks anders op dan naar de dierenarts gaan, en hopen dat die het wel weet.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:13

Ziet er idd raar uit.. Ik zou niet durven zeggen wat het is.. Heb het nog nooit gezien..
Haha idd, maar de wind zelf is ook niet eng, alleen de dingen die de wind doet laten klapperen wel (plastic van de hooibalen bv) 1 van de meiden had les vanmiddag, de haf waar zij op reed vond het dood eng, vloog zelfs keer vandoor.. en aangezien k nogmaar 3 keer op Marena gereden heb, ga ik het nog niet opzoeken..
Ja ben me angst volgens mij zo goed als kwijt, wat buitenrijden betreft :) Maar k wist dan ook dat Sureja geen stap verkeerd zet en dat er ook kinderen op haar buitenrijden :P

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:33

@ Nathalie fijn dat je lekker hebt gereden! :D
@ Hink: hmm vind die plekjes er raar uitzien, ziet er niet echt uit als schimmel als je het mij vraagt.

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:37

heeyy
ik ben tijdje niet geweest maar meld me weer aaan :P
heb slecht nieuws uit shantaland

SHANTA IS HOEFBEVANGEN :'(

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:48

das balen shantaluyou.

vanavond donna dr staart en manen gewassen en verder lekker met rust gelaten,morgen weer werken, weet alleen nog niet wat ik ga doen, ff me rug aankjiken.

Mocht iemand, nog iemand weten die een bijrijdpaardje zoekt,b en nog niet voorzien ...

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:02

Hinke schreef:
Freya schreef:
Jody, gefeliciteerd ....

Mijn droom is ook om ooit samen te paard over het strand of door het bos te rijden, in 8 jaar tijd nu 3 keer op Donna gezeten. Alleen begreep hij niet hoe ik kan blijven zitten zonder zadel, hahaahha dus ben nu zachtjes aan het pouche om hem nu met zadel te laten stappen en draven. Dus wie weet ...

Je vriend mag Donna wel een keertje lenen, die zet echt geen stap verkeerd ...

Waarom wil hij niet, is hij bang? Ziet er wel grappig uit als hij er op zit:) Is donna trouwens al verhuisd?

@roxylove: wat asociaal van dat meisje!

Weet niet meer wie het zei maar ik denk niet dat ankies bulten een allergische reactie zijn. Ik ga er toch maar voorlopig vanuit dat het schimmel is en ga haar wassen met imaverol. Heb er nog fotos van:
Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig is ze niet ziek; hier jaagt ze de fries weg :+
Afbeelding

Irritant veulentje pest mij ondertussen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb ondanks de bulten nog wel even in de bak gereden, en ze had er helemaal geen last van. Ze was ontzettend braaf terwijl ze al 2 weken niet bereden is. Zelfs mn moeder heeft vandaag voor het eerst op haar gereden :D Braaf manegepaardje was ze ;)

Pebbels heeft op het moment presies het zelfde en morgen komt de da.
Ben inmiddels als een week lang met imaverol aan het wassen en het helpt niet.
Dus het is geen schimmel.
Morgen kan ik je vertellen wat het wel is

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:18

Hey danielle, vind het er toch wel heel anders uit zien:) Dat van jou lijkt echt op schimmel, dat van ankie niet. Ik vind die tips in het topic wel heel nuttig, ik zal haar toch nog maar eens met betadine wassen. Maar je denkt zelf dat wat pebbles heeft geen schimmel is? Laat het morgen maar ff weten idd wat het wel is.

Als ankie haar wonden dinsdag niet beter zijn gaan we een dierenarts vragen.
shantalufyou schreef:
heeyy
ik ben tijdje niet geweest maar meld me weer aaan :P
heb slecht nieuws uit shantaland

SHANTA IS HOEFBEVANGEN :'(

Oei is ze het erg?

Candace schreef:
@ Nathalie fijn dat je lekker hebt gereden! :D
@ Hink: hmm vind die plekjes er raar uitzien, ziet er niet echt uit als schimmel als je het mij vraagt.

Nee dat zeggen ze in dat topic nu ook al. Heb haar net met een heel potje imaverol gewassen. Nu dus nog maar eens met betadine wassen!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:24

misschien een allergische reactie op het een of ander ?

wanneer heeft ze het gekregen ?

moyra, pebs kreeg het toch ook pas nadat ze het land op is gegaan ?

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:27

@ Hinke : wat een rare plekken zeg.. ik heb ook geen idee wat het is! Ziet er apart uit!
@ Shantalufyou: Das balen zeg!! Succes ermee!

Wat een rotweer zeg!
Ben niet naar Angel geweest omdat ik anders moest fietsen en het regende en waaide super hard dus ik ga morgen maar weer langs! :D
Ga nu lekker naar bed
morgen even de stad in nog wat dingen halen voor Lowlands en natuurlijk langs angel!
Ga haar weer aan het werk zetten! :D

Weltrusten allemaal!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:49

Freya schreef:
misschien een allergische reactie op het een of ander ?

wanneer heeft ze het gekregen ?

moyra, pebs kreeg het toch ook pas nadat ze het land op is gegaan ?

Ja klopt.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 00:49

hinke het zijn inderdaad rare plekjes zou niet weten wat het is!

hoefbevangen dat is niet zo mooi :(

denet weer american pie gekeken zo leuk :D nog meer mensen die het gekeken hebben?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 09:41

Hinke, het ziet er naar mijn mening uit als een alergiesche reaktie. Mara heeft de zelfde soort bultjes gehad, alleen dan door stres. Ik was er optijd bij met de DA en die heeft toen penesiliene voorgeschreven en heeeel veel weide, zodat ze kon ontstressen.

Gistere ging ik Mara's oren uitschren en toen viel me op (had er aan praam op anders kan ik haar oren echt niet doen) dat haar voortanden heel recht zijn. Niet op het kauwvlak zelf, maar echt de buitenkant. Wat wij bij elkaar zien als we lachen zeg maar. Nou, dat is dus helemaal vlak, ik vraag me af of dat normaal is, het is me namelijk nog nooit eerder opgevallen. Ze heeft niks in de wei waar ze haar tanden langs kan halen, en ze staat de afgelopen 1,5 jaar al weer 24/7 buiten. Ik vind het echt heel appart. Eigenlijk had ik er een foto van moeten maken, dan had ik het jullie kunnen laten zien. Ik kan, jammer genoeg, niet zo in Mara's mond kijken, daar moet ze echt voor verdoofd zijn. Leuk he, kopschuw paard... Al moet ik zeggen dat het wel steeds beter gaat.
Ik heb gistere ook Mara's baard er vanaf gehaald, en dat zonder praam! Dat had ik de vorige keer echt niet moeten proberen! Dan had ze mij zo'n harde kopstoot gegeven dat ik KO in de stalgang zou liggen :+ Ooit op een dag! Dan kan het allenmaal zonder praam! WHOHOOW!!!

Iets wat minder whohoow is, is dat Kevin gistere zijn catterpan onder zijn auto vandaan heeft gereden, nu is de auto lurk en moet hij een nieuwe... Kost weer een hoop geld, en is smeerig werk.. (letterlijk en figuurlijk :+) Nu gaan we samen de oude catterpan er onder vandaan slopen :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 10:06

Gail waar scheer je mara mee?
Ik wil namelijk wenner zn baard ook scheren maar met een tondeuse waar ik dan ook zijn sokken mee kan scheren. En sokken kan ik niet scheren met een gewone. Die knip ik nu bij.

Hinke; Wat een rare bulten heeft Ankie zeg! Nog nooit eerder gezien!

Jolanda; Ik heb al tegen mn vriendje gezegd dat hij een keer erop moet, omdat ik dat heel erg leuk zou vinden.. Hij neemt het in overweging :+ maar hij doet het wel als ik het echt heel graag wil denk ik ;)

Roxy; Vervelend dat je gevallen bent!

Shantalufyou; Jeetje wat balen zeg, hoe gaat het nu met dr?

Verder wil ik iedereen ff bedanken voor de felicitaties!
Ben alweer 24 jaartjes jong geworden haha! Gaat hard ineens ;)
Heb suuper veel leuke dingen gekregen, en ook hele leuke spullen voor Wenner <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 11:02

ik scheer mara;s oren en baard met een babyliss men :+

*gaat foto zoeken*

http://i00.twenga.com/mooi-gezond/tonde ... 5596vb.png
Deze, en dan uiteraard de scheerkam er af. werkt prima, maar is echt niet bedoeld voor het afscheren van sokken oid. maar oren en baard gaat erg goed, vooral de oren vliegt hij zo doorheen!
Laatst bijgewerkt door Peelie op 16-08-10 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 11:04

Jullie gaan snel dames :)) , hoop na de nationale jullie wat beter bij te kunnen houden , ben nu erg druk :)

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:31

Hey meiden

Jullie gaan super snel, ben er even een tijd tussen uit geweest ivb dat ik 5
Week wewerkt heb heb wel steeds even mee gelezen maar niet iets gezegt.
Heb veel leuke foto's voorbij zien komen, maar ook berichten die minder positief zijn
Heir alles wel redelijk fanny heeft een dikke snee in haar pootje gehad niet kreupek maar wel
Erg vervelend heb nog een paar mooie groeps foto's gemaakt en die zal ik snel met jullie delen.
Met mij gaat het wat minder, een goede vriend van mij heeft zaterdag zelfmoord gepleegt en weet
Me er niet echt een houding bij tegeven aangezien hij ook mijn eerste vriendje was.
Nou ik ga mijn meiden even doen en spreek jullie snel

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:11

Ik zal mn eigen ook eens hier melden als jullie dat goed vinden ;)

Ik ben jennifer, wordt eind september alweer 24 jaar en woon in eindhoven bij mn ouders. Heb 2 pony's een welsh mountain en natuurlijk een haflinger (anders zou ik mn eigen niet melden hier ) :D Beide zijn ze 4 jaar. Winnie de haflinger is een windspiel x winco van de steeg. Ondertussen alweer een jaartje zadelmak, alles gaat super goed. alleen is meneer 2 weken geleden op mn voet gesprongen waardoor ik nog steeds geen schoen aanpas en hij dus verplicht vakantie heeft. Denk dat meneer dat niet erg vind :+ Dit zijn mn knapperds.

Winnie <3
Afbeelding

Afbeelding

En mn penny pony prince <3
Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:18

welkom... :)

kevin is weg, dus ik zit stiekem achter de comp.

Kan toch niks anders doen... de tv doet het niet...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:32

Welkom Jen,

Wat een leuk klein hoofdje heeft je haffie en je penny poonie is ook een snoetje ...

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:51

welkom jen,
leuke pony's ! :)

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 21:34

ik raad thea trea oil aan echt super spul

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:17

Welkom Jen :wave: M'n nieuwe verzorgpoon is ook een Windspiel :) Prince is ook leuk zeg!!

Gail stiekum achter de comp :P

Zo.. heftig Farahtjuh.. :(:) sterkte..

Ik doe oren altijd gewoon met schaar knippen.. Sokken van Levera deed ik ook gewoon met schaar..
Jody lekker verwend dus :)

Gail, wat is een catterpan?? echt nog nooooit van gehoord..