dekje kostte 16,50

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:Ja , ik moet alleen zelf m'n kamp bij elkaar sparen, dus ik heb daar voorlopig geen geld voor.. dus het wordt denk ik een tweedehands
welke maat heeft stolz?
Babsie_Flash schreef:ik heb vandaag dit dekje gekocht. De peesjes had ik al
dekje kostte 16,50
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:
welke maat heeft stolz?
Cob
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:
zal ik ook wel ff kijken heb vast ergens nog wel wat liggen heb iets van 6 hoofdstellen
HAFxGEK schreef:Babsie_Flash schreef:ik heb vandaag dit dekje gekocht. De peesjes had ik al
dekje kostte 16,50
WAATT die heb ik in 't groen/geel jeweetwel heb je vast wel ene x hier gezien en hij koste 25 euro
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:
6ik heb er 3 een echt letterlijk verkronkeld, die is bruin. verroest aan al het ijzer wat die heeft, de nuesriem kan ook niet meer open 't is daarom ook een noodhoofdstel een western zonder bit en die nu kapot is .
Girlgamer schreef:Leuk dekje Babs!
Babsie_Flash schreef:Weet je waar ze ook leuke spulletjes hebben en ook wat goedkoper zijn??
zie
http://www.marengosoutfit.nl
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:Gefeli moonalsnog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ahahahahahaha zie ht al gebeuren je pa int gezicht slaan..
Sorry dat ik lach maar zie het echt gebeuren
Wel vet sneu indd![]()
beste dattie braaf bleef staan, asra zit altijd aan de smits zn konten ook heen en weer stappe
Thanx meis!! jah amber netzo, maar gaat steeds beter!
Pa had zich best pijn gedaan indd maar ach was wel zo over hoor.
En tsjah de dag erna had ie een striem over zn neus, maar dies ook alweer weg
Roma_4ever schreef:Waren vandaag nog 2 haflingers hier op stal.
mijn vorige instructrice rijd voor iemand die een haflingerstal heeft een paar haflingers en ze hadden er 2 meemooie beesten joh .
ik had sally ernaast staan op de poetsplaats. en die man waar die haflingers van zijn vond dat sally een hele mooie bouw had en dat we maar gauw moeten starten (was de bedoeling ook) want we konden vast nog wel ver komen. kijk dat is altijd leuk om te horen
Babsie_Flash schreef:ik heb vandaag dit dekje gekocht. De peesjes had ik al
dekje kostte 16,50
Girlgamer schreef:Deze wil ik zo graag hebben:
Babsie_Flash schreef:Weet je waar ze ook leuke spulletjes hebben en ook wat goedkoper zijn??
zie
http://www.marengosoutfit.nl
Babsie_Flash schreef:Hallo Jasia!!
Jasia schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Jasia!!
Hey Babs & Viet.. Hoe was het in het bos..?
Roma_4ever schreef:ik krijg het idee dat ik best wel veel hoofdstellen heb![]()
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:ik krijg het idee dat ik best wel veel hoofdstellen heb![]()
Viet dacht dat zij er asociaal veel had tot zij mijn wand hoofdstellen zag vandaag
Ik heb er tegen de 30 denk ik
Jasia schreef:Ja op een hobbelpaard bij de C&A zeker..?
Oeh Yvank, verkoop je niet een leuke..?