Ohh heerlijke serie Mando
Ik heb 'm al uit helaas.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb 'm al uit helaas..
hahahaha
ik ben natuurlijk niet het type super slank en lang.
en dan gaat Nash ook nog eens in 2 delen lopen als het te moeilijk wordt, waardoor dat beeld versterkt word 

wil zelf ook echt gaan nu, denk toch dat ik nog een paar wedstrijden in de b blijf MariekeB schreef:Gefeliciteerd Kiddo, dat was jij dus.
Hier ook helemaal blij. Na anderhalf jaar pauze ( daarvoor ook maar twee wedstrijden gereden) allround kampioen geworden bij DAH West.
Eerste proef sprong ze meerdere keren net niet over de hekjes,net geen winstpunt, viel me nog mee![]()
Tweede proef maakten we het goed gelukkig met ruim twee winstpunten.
En springen ( 80cm) als een zonnetje door het parcours.

Misschien ligt het aan een momentopname hoor, maar het is net alsof je de teugels heel strak hebt en hem geen ruimte geeft. 

:
als ik vanavond voordat het slecht weer word nog kan gaan ga ik het uit proberen
en nee. Ik hoef geen ooh en aah reacties. Maar ik heb geen behoefte aan negativiteit. Ik heb al genoeg negativiteit in mijn leven en ik probeer uit dingen zoals internet af en toe juist positieve dingen te halen