Mijn naam is trouwens Tamara

Ik zal morgen eens wat foto's ervan maken! Denk dat ik morgen nog eventjes wat ga rijden als het niet te warm is!
Mooie bijleesposten iedereen

Jammer dat linn nog steeds niet terug is zeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeerAppel schreef:noaxhorses schreef:Net Jens gelongeerd, hij is er een paar keer vandoor gegaan maar heb hem uuiteindelijk wel in hett zweet gewerkt haha.
Hij blijft stout dus? Hoe gaat het met afvallen?
truffel1983 schreef:Ik las dat je op zoek was naar foto's van nakomeling van de hengst arachon. Ik heb een merrie nakomeling van 4 jaar oud. Helaas lukt het me maar niet op de foto te plaatsen![]()
Ik was ook wel op zoek ,.. om een beetje te vergelijken![]()
Groetjes
Lyce
SuperAssie schreef:Fotoooo
[ Afbeelding ]
Het is niet helemaal mijn ding(vooral de neusriem), maar hij past, hij werkt en andor loopt er SUPER op!
Zelfs buiten!
Vandaag weer eens alleen naar buiten gegaan, en dan ook nog met sidepull(had wel nog een bit erin met een extra stel teugels, maar die heb ik vastgemaakt aan het zadel en maar één keer even erbij gepakt en daarna weer laten hangen)! Hij was voorbééldig!!
Hebben even in het water gespeeld en daarna lekker op en af door t bos gegallopeerd. Liet zich super netjes en makkelijk terug nemen in draf en stap, zelfs op de terugweg dus ik ben zooo happy nu hihi
noaxhorses schreef:Ik heb een filmpje gemaakt van Melvin zijn fotoboek, zet het geluid maar uit en dooe een muziekje op wat mama was een film aan t kijkenEn als je de lange tekst wil lezen op t eind kun je m beter ff stil zetten haha.
T is hele slechte kwaliteit, sorry!
[ Video ]
mariekeoo schreef:Marieke Oosterhuis, 18 jaar, rijd sinds 2005 paard op een manege, 2012 gestopt en privelessen gaan nemen. reed tot 1 mei op armando, haflinger. daar ben ik gestopt en sinds gisteren heb ik een nieuwe bijrijdpaardje, breezer een kwpn x haflinger
[ Afbeelding ]