Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus heb echt wel geen tijd of energie gehad om te rijden. Ik ben haar wel alle dagen gaan poetsen + stal kuisen + kusje geven! Mijn zusje was ook thuis dus ze heeft hele dagen op de wei mogen staan en ze heeft sinds dinsdag een schaduwdoek, waar ze dus bijna geen schrik van heeft
Nu ja, zij kan het wel, ik niet
Die van mij zijn er sinds vier weken uit maar dat vond ik lang niet zo eng dan de zijne die eruit gaan. Liever die van mij nog eens dan, ben net iets te zorgzaam denk ik
. Helaas pindakaas is mijn rib toch gebroken dus ik rij voorlopig niet.
En dat deed echt pijn! Elke keer toen ik moest niezen kreeg ik zo een pijnscheut als ik bijna wou niezen en daarna heb ik bijna een jaar niet geniesd, gewoon omdat mijn lichaam had geleerd dat niezen pijn deed, klonk toen altijd heel grappig
Nu totaal geen last meer van gelukkig!
. Ben er nog wel een week of 5 zoet mee, dus waarschijnlijk is het net over als we met groep van stal en paarden naar de Veluwe gaan. Helaas kan ik niet Storm zijn conditie opbouwen zoals ik wilde, maar ja dat is ff niet anders.

vond het wel leuk dat ze zo sprong.
die van mij heeft 1,10 gesprongen maar mag nu nie meer ivm dr hoeven
. arankeng schreef:@jodie: Daar ben ik ook wel eens geweest heerlijk om de energie kwijt te raken. Delano voelt zich dus al helemaal op zijn gemak als je op zijn rug zit! En heerlijk die knuffel momenten daar knap ik ook altijd helemaal van op.