bianca was weer niet drachtig nu weer laten dekken hopelijk nu wel.... morgen mag liedewij weer is op wedstrijd met een klein kind en zondag mag ik weer:P
Peeps houdt het goed Erg goed zelfs. Ze is mooi op gewicht. zou zelfs nog iets af mogen Maar kyra is ook een vreetzak want die eet ook gras, kuil, brood, brokken, water..
nts19
Geplaatst: 02-07-11 18:43
blij en minder blij!!
Angel haar neus is super verbrand! Vol met korsten en helemaal rood! Arm beessie! Na 1 middag was het opeens zo erg! Heb het dik ingesmeerd met sudocreme en ze heeft nu ook een kap om en dat beschermt ook haar neus! zooo zielig! Voelde me gelijk k*t en heel erg schuldig omdat ik het niet heb ingesmeerd ofzo.. maar het is nog nooit zo erg geweest. en ze heeft best veel schaduw overdag dus snap het ook niet!
maar nu het leuke nieuws: IK HEB WEER GEREDEN het is zeker al 5 maanden ofzo geleden! denk begin april! En vandaag weer lekker gereden! beetje rond gestapt in de wei, lely erachter aan rennen! die snapte er niks van haha! En heb stukje gedraafd en gegalopeerd het ging echt lekker! Ga haar nu oppakken voordat ze naar Maureen gaat. En vriendin die haar ook heeft gereden komt nu 4 keer ofzo om haar door te rijden! maar ik ga het eerst zelf oppakken foto's komen later!
hoezo om door te rijden ze is toch al ingereden? Wel rot van der neus.
nts19
Geplaatst: 02-07-11 18:57
Ja ze is al ingereden, maar anneloes rijd haar meer op dressuurniveau.. En ik rij puur wat ik wil en hoe Anneloes die zet haar echt aan het werk en ik niet !
Ja vind het zoooo zielig! kreeg bijna tranen in mijn ogen! Maar ze heeft lekker slobber op, en lekker hooi! dus heb haar goed verwend!
had vandaag schrik training met bianca ging harstike goed ze deed alles eigelijk gewoon wel soms wat kijken en zo was weer leuke ervaring
morge met iefke concours hippique even niet bianca die gaat al weer zo hard wel raar krijg allemaal reacties van mensen dat ze het knap vind met haflinger M1 tussen de paarden en dan gewoon nog eerste worde naja gewoon we trainen er voor morge avond fotoshoot met bianca:D