Ze zegt ook tegen iedereen dat ze een eigen verzorgpaardje heb enz. Echt heerlijk
En zo doe ik sparen voor een auto! Mijn oppaskindje meenemen naar mijn paard!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En natuurlijk heel veel rijden. Ik hoop wel dat het goed weer blijft

dus binnekort komt een vriend van me uit brabant gezellig wat drinken bij me papaaa in huis haha ik ben dr wel trots op want dat huis is gewoon best mooi en bij me moeder niet dus kan ik eindelyk met kamer met 2 pers bed laten zien haha ;; haha komt misschien beetje kinderachtig over maar me vader is daar best moeilyk in dus ben best blij alleen nu nog kijken hoe het afloopt.. haha
)

lol 

Zoals ik al zei ik praat er nu makkelijker over als eerst want ik had zoiets van, je weet toch niet wat je moet zeggen. En wou er liever met mijn ouders of zus over praten dan met vrienden. Want vrienden wisten niet echt hoe ze moesten reageren dus ik viel ze er ook niet mee lastig.
Hij gaat nu gelukkig weer de goede kant op! 
Hiep Hiep Hoera voor Jody

leuk!
Hoop voor je dat je hem ooit echt aan het rijden krijgt
zou wel erg leuk zijn... Als Wahida ook beleerd is lekker samen strandcrossen
(wordt al jaloers van de gedachten alleen
)
vanmorgen op (nieuwe) stal gingen we buitenrit doen. kar mee en onder het zadel. maar omdat Marena nog te groen is om naar buiten te gaan mocht ik op een ander mee, Mocht ik op Sureja!!
echt leuk!! das de moeder van Levera en Athosja en oma van Marena
De eerste uit de lijn dus
was echt leuk! had alleen een kneiterhard zadel.. da begon wel beetje naar te worden halverwege
maar verder was echt super ritje. Daarna nog ff met Marena bezig geweest. Het waaide vet hard, dus niet op gegaan, maar gelongeerd en in de bak gelopen.. maar ze vond het helemaal niet eng met die wind
brave poon
morgenavond weer ff rijden
Freya schreef:Jody, gefeliciteerd ....
Mijn droom is ook om ooit samen te paard over het strand of door het bos te rijden, in 8 jaar tijd nu 3 keer op Donna gezeten. Alleen begreep hij niet hoe ik kan blijven zitten zonder zadel, hahaahha dus ben nu zachtjes aan het pouche om hem nu met zadel te laten stappen en draven. Dus wie weet ...
Je vriend mag Donna wel een keertje lenen, die zet echt geen stap verkeerd ...

Braaf manegepaardje was ze