[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:09

Jaa die van mij ook. En de moeder vind het lessen net iets te duur dus mag ze gewoon af en toe mee naar Angel en dat vind ze erg leuk! Alleen nu gaat ze haast niet mee omdat ik zelf ook weinig met Angel doe en kan.
Ze zegt ook tegen iedereen dat ze een eigen verzorgpaardje heb enz. Echt heerlijk :P
En zo doe ik sparen voor een auto! Mijn oppaskindje meenemen naar mijn paard!

Candace

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:27

Haha wat een straf, zo sparen voor je auto! :D

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 22:30

Nou niet alleen zo hoor spaar natuurlijk elke maand gewoon maar dat als extra :P En ben nog maar net bezig met lessen dus het duurt nog even! En krijg altijd een bonus eind van het jaar op mijn werk dus dat is ook weer lekker

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 23:00

Ik vind het ook altijd heerlijk geld verdienen :D
Toen ik mijn oude verzorgpaardje nog had nam ik een van mijn oppaskindjes ook heel vaak mee, vond ze geweldig ;)

Morgen gaan we de tenten opzetten en dan gaan we maandag, dinsdag en woensdag op stal slapen! Maandag zwemmen en dinsdag met alle ouders en vriendjes bbqen :D En natuurlijk heel veel rijden. Ik hoop wel dat het goed weer blijft :o

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 23:03

Klinkt leuk RM :D Ik ga me al een beetje voorbereiden voor Lowlands! Heb net 4 dagen achter elkaar naar de zomerfeesten geweest en donderdag weer 3 dagen lowlands. Wou vanavond ook gaan maar ben best moe dus blijf maar thuis.. Moet namelijk straks 3 dagen door lang feesten :P

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 23:30

Ohh wel leuk dat je daar heen gaat! :oo
Ik wil volgend jaar ook naar Lowlands of Pinkpop :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 23:35

kitzbi schreef:
Jaah ik ben er weer

Kleine Kim heeft een 2e plaats met een 1B premie ik ben helemaal trots :) :)

Het was een super dag :)

Wat een super veulie, die Kim, gefeliciteerd.
En hoe heeft ze zich gedragen verder, denk voorbeeldig of toch niet. ?

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 23:36

Zat echt heel erg te twijfelen of ik wel zou gaan ja of nee! Maar ik ga toch maar! Bedoel ben 18 en wil lekker genieten van mijn jeugd :P Dus ga me lekker 3 dagen misdragen ! en toch een beetje vakantie vieren! want moet nog wachten tot oktober :P

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 00:59

sorry nog niet alles bijgelezen,
nog geen zekerheid dus moet het nog heel even stil houden, het is niet om blij van te worden hoor haha maarja .

maar 1 dingetje is wel om blij van te worden ! haha
mijn vader is nogal moeilijk in het toelaten dat ik met jongens omga maarja iedereen wordt ouder en kan het niet altijd stiekem blijven doen, gelukkig gescheiden ouders en bij me moeder loopt alles en iedereen naar binnen ! dus ik vandaag ik denk ik ga me vader het vertellen dat er iemand langs komt kijken hoe die reageeerde en hij vond het gewoooooooon goed ! :D dus binnekort komt een vriend van me uit brabant gezellig wat drinken bij me papaaa in huis haha ik ben dr wel trots op want dat huis is gewoon best mooi en bij me moeder niet dus kan ik eindelyk met kamer met 2 pers bed laten zien haha ;; haha komt misschien beetje kinderachtig over maar me vader is daar best moeilyk in dus ben best blij alleen nu nog kijken hoe het afloopt.. haha

ik gaat proberen te slapen lange dag geweest
slaaaaplekkur meiden

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:56

@ Roxyloveee: beter dat je vader zo reageerde he! :D

Ik ga straks naar mijn broer toe in Gennep. Heel lang verhaal maar die zit in een soort van crisis opvang omdat hij drugsverslaafd is. En ga bij hem op bezoek want dat had hij gevraagd ;)
( Ik ben heel erg open in het verhaal dus vandaar dat ik het gewoon zeg.. ;) )
en dan ga ik vanavond lekker bij Angel kijken want dan zijn de meeste vliegen en andere insecten weg :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 12:21

Jeetje, drugsverslaafd?

Ik ken wel alcoholverslaade en die ook weer afgekickt zijn... Hmm... en wat dat betreft staat dat drugsverslaaft toch wel ietste dichter bij me, realiseer ik me nu... Mijn zusje is ook 'verslaaft' geweest. Maar weer op eigen kracht gestopt.

Kim heeft een mooie premie, super!

Nibbit ziet er ook lekker uit :)

Atlas al weer wat beter. Mooi.

Hier is de kermis week begonnen en dat word altijd geopend met het ringsteken op ongezadelde pony's.

Ik heb de eer gehad dat te openen, aangezien ik mee heb gedaan met en ringsteken en ik nummer 1 was, dus ik heb het helemaal officieel geopend :+ lol

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 12:25

Ik ben zo blij, gisteren andere boom gehaald voor Donna dr zadel en voor als nog schuift die niet meer. Is wel weer even wennen hoor, om te rijden op een zadel wat gewoon blijft liggen.

Maar voor als nog komt er wel een ander zadel voor dr.
En het singelbontje doet ook zijn werk, dr plekken die ze heeft opengelopen zijn niet meer verder open gegaan en zag er super uit na het rijden gisteren.

Vandaag maar dagje longeren .... geen zin om te rijden en gisteren was ze wel irritant met rijden, dus weer lekker last van me rug.

@ Peelie, lachu, dat je de kermisweek officieel geopend hebt. Zou echt niks zijn voor Donna, die staat denk ik stok stijf stil van angst, hahahaha

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 12:37

Leuk al die oppaskindjes die mee naar de paardjes gaan.

@ roxylovee, fijn dat je vader er zo goed op reageerde.
Hier loopt altijd iedereen binnen(ouders niet gescheiden).
Marlis heeft al een vriend en ik op zomerfeesten een hele leuke jongen leren kennen die hier nu ook met regelmaat over de vloer komt en gisteren nog mee is geweest naar een feestje :P
Vinden me ouders alleen maar ook en zijn ouders vonden het ook leuk haha :P

@freya, fijn dat Donna der zadel nu niet meer schuift.

@ liekjje, Veel succes bij je broer, hij zal er wel weer boven op komen toch:)?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:29

Deze moeten jullie zien,

Afbeelding

Mijn mannetje is gisteren zonder zadel en hofodstel op me poonie gestapt en beetje door de bak gewandeld. En dit was pas de 3 keer dat hij op Donna heeft gezeten.

En Donna is dan zo braaf, bij mij klieren en niet willen luisteren. Super poonie.

Er komt nog een filmpje aan, jawel dit moest wel gelijk goed vast gelegt worden.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:36

En hier is het fimpje.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:37

@ Liekjje: Lowlands is leeeuk! Veel plezier! :D
@ Kitzbi: Gefeliciteerd met Kim haar premie!
@ Roxy: Fijn dat je vader zo goed reageerde. Mijn ouders zijn er gelukkig niet moeilijk in. ;)
@ Liekjje: Veel plezier bij je broer, heel goed dat je daar zo open over bent, mensen weten dan tenminste ook waar je je mee bezig houd.
@ Peelie: leuk dat je de kermis mocht opnenen.
@ Jolanda: fijn dat je zadel niet meer schuift, en dapper hoor dat je vriend zo op je poownie stapt zonder iets erop. :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:43

Fijn he jolanda dat die paarden dan zo braaf zijn.
Peeps kan echt verschrikkelijk bokken en steigeren maar dat bij mensen die kunnen rijden en bij alle kleintjes hier in de buurt doet ze geen stap verkeerd die wandelen door de wijk en over de weg met der (gewoon erop). Ook me moeder die bang is stapt er zo op.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:46

@ Candace, vriend mag je veranderen in man, ben namelijk alweer 8 jaar gelukkig getrouwd.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 14:08

Kitzbi; Gefeliciteerd met de premie!
Jolanda; Leuke foto's en filmpje, ik zie mijn vriend niet zo snel meer op wenner gaan zitten. heeft hij 1 keer gedaan maar een tweede keer wil hij nog niet. Ik wel, dus komt nog wel!
Gail; Veel plezier met de kermis, hoelang hebben jullie nog vakantie? Wij moeten volgende week alweer beginnen hier.
Liekjje; Veel plezier bij je broer! Scheelt voor jezelf denk ook wel als je er zo open over bent.
Roxy; Fijn dat je vader dat goed vind!

Gisteren heb ik weer gelest, en wenner was braaf! Gelukkig, misschien dinsdag weer naar de verenigingsles!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 14:12

Jody, gefeliciteerd ....

Mijn droom is ook om ooit samen te paard over het strand of door het bos te rijden, in 8 jaar tijd nu 3 keer op Donna gezeten. Alleen begreep hij niet hoe ik kan blijven zitten zonder zadel, hahaahha dus ben nu zachtjes aan het pouche om hem nu met zadel te laten stappen en draven. Dus wie weet ...

Je vriend mag Donna wel een keertje lenen, die zet echt geen stap verkeerd ...

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:55

@ peelie: Jaa drugs verslaafd.. hij heeft ongeveer overal al gezeten.. en hij is er nog niet vanaf..
@ horsii: Hij heeft ups en downs ene keer gaat het goed andere keer weer niet..
@ Freya: leuke foto's en dat filmpje is ook leuk!
@ Candace: Jaa heb er echt zin in ! Even lekker er tussen uit! Ik maak dit met mijn broer al vanaf kleins af aan mee dus ik weet eigenlijk niet beter! En ik heb al zoveel meegemaakt.. En ik praatte vroeger er niet veel over omdat toch bijna niemand wist hoe die moest reageren. Maar sinds een paar weken praat ik er erg open over omdat het me toch wel erg dwars zat. En gelukkig heb ik Angel ! :D
@ Joopiexx : Bedankt! :) Zoals ik al zei ik praat er nu makkelijker over als eerst want ik had zoiets van, je weet toch niet wat je moet zeggen. En wou er liever met mijn ouders of zus over praten dan met vrienden. Want vrienden wisten niet echt hoe ze moesten reageren dus ik viel ze er ook niet mee lastig.

Het ging best goed met hem. Alleen het is daar echt verschrikkelijk! hoe ze daar leven wens ik niemand toe. Man o Man wat een verschrikkelijk puinhoop. Echt zo'n antikraak woning was het. Ze hadden niks. Kamer was echt misschien nog erger als een gevaningscel. Hij moet er nog 3 weken zitten en dan gaat hij begeleid wonen in een park waar het luxer is en gaat hij ook werken! :D Hij gaat nu gelukkig weer de goede kant op!
Straks lekker even bij Angeltje kijken!

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 17:23

ik ben vandaag van cupido gevallen :o
we stonden ergens op een grasveldje (zonder zadel) en toen kwam er een meisje keihard langs galoperen dus cup schrok zich echt dood ! en maakte een rare sprong dus ja lag ik daar op het gras ! ga hem nu weer van het land halen dus zal vanavond echt alles bijlezen !

doeidoeii

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:48

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Hiep Hiep Hoera voor Jody *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Fijn dat je les goed ging gister :)

Balen van je Broer Liekjje.. het is echt rotzooi.. Hoop dat ie eraf komt daar..

Gail aan het ringsteken geweest :) leuk!

Jolanda, stoer mannetje zo op die blote rug :) Hoop voor je dat je hem ooit echt aan het rijden krijgt :) zou wel erg leuk zijn... Als Wahida ook beleerd is lekker samen strandcrossen :z (wordt al jaloers van de gedachten alleen ;) )

Jeetje Roxy.. naar dat je gevallen bent.. Ben je nog wel heel? Lekker lomp ook van die meid, dat ze zo hard voorbij kwam.. Die had zeker ook niks in de gaten dan?

Ik vandaag echt super leuk dagje gehad :) vanmorgen op (nieuwe) stal gingen we buitenrit doen. kar mee en onder het zadel. maar omdat Marena nog te groen is om naar buiten te gaan mocht ik op een ander mee, Mocht ik op Sureja!! :) echt leuk!! das de moeder van Levera en Athosja en oma van Marena :) De eerste uit de lijn dus :) was echt leuk! had alleen een kneiterhard zadel.. da begon wel beetje naar te worden halverwege :+ maar verder was echt super ritje. Daarna nog ff met Marena bezig geweest. Het waaide vet hard, dus niet op gegaan, maar gelongeerd en in de bak gelopen.. maar ze vond het helemaal niet eng met die wind :) brave poon :) morgenavond weer ff rijden :)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:53

Freya schreef:
Jody, gefeliciteerd ....

Mijn droom is ook om ooit samen te paard over het strand of door het bos te rijden, in 8 jaar tijd nu 3 keer op Donna gezeten. Alleen begreep hij niet hoe ik kan blijven zitten zonder zadel, hahaahha dus ben nu zachtjes aan het pouche om hem nu met zadel te laten stappen en draven. Dus wie weet ...

Je vriend mag Donna wel een keertje lenen, die zet echt geen stap verkeerd ...

Waarom wil hij niet, is hij bang? Ziet er wel grappig uit als hij er op zit:) Is donna trouwens al verhuisd?

@roxylove: wat asociaal van dat meisje!

Weet niet meer wie het zei maar ik denk niet dat ankies bulten een allergische reactie zijn. Ik ga er toch maar voorlopig vanuit dat het schimmel is en ga haar wassen met imaverol. Heb er nog fotos van:
Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig is ze niet ziek; hier jaagt ze de fries weg :+
Afbeelding

Irritant veulentje pest mij ondertussen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb ondanks de bulten nog wel even in de bak gereden, en ze had er helemaal geen last van. Ze was ontzettend braaf terwijl ze al 2 weken niet bereden is. Zelfs mn moeder heeft vandaag voor het eerst op haar gereden :D Braaf manegepaardje was ze ;)

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:54

Hinke wat een rare plekjes....