Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monique1983 schreef:lekker hoor gail kort dagje school
ja sucses vanmiddag
monique1983 schreef:welke heb je dan gail? 1 bij jou uit de buurt zeker gewoon
maar had je er al eens en ander bij gehad was dat niks dan
Peelie schreef:Als het schimmel is worden de bultje kaal. Schimmel is ook meer plekjes dan bultjes. Dat ze even weg zijn geweest endaarna weer terug zijn gekomen geeft ook aan de het gee Schimmel is. Dat trekt niet zomaar weg namenlijk... Ze heeft blijkbaar een paar goede dagen gehad dat de buldjes weg waren. Denk je ook niet?
Ik zou er toch even over bellen met je DA kijken wat die er van zegt, ook zeggen dat de buldjes niet kaal zijn. Dan zal hij het waarscheinlijk ook herkennen als stres allergie.
melody93 schreef:Peelie schreef:Als het schimmel is worden de bultje kaal. Schimmel is ook meer plekjes dan bultjes. Dat ze even weg zijn geweest endaarna weer terug zijn gekomen geeft ook aan de het gee Schimmel is. Dat trekt niet zomaar weg namenlijk... Ze heeft blijkbaar een paar goede dagen gehad dat de buldjes weg waren. Denk je ook niet?
Ik zou er toch even over bellen met je DA kijken wat die er van zegt, ook zeggen dat de buldjes niet kaal zijn. Dan zal hij het waarscheinlijk ook herkennen als stres allergie.
Ja nouja, het probleem is dat ik er die dag zelf niet was, mijn moeder heeft voor me gekeken... Dus eigenlijk kan ik het zelf niet vergelijken... Ik denk eigenlijk niet dat ze even weg zijn geweest, dat lijkt me erg onlogisch omdat ze allemaal op dezelfde plekken zitten.2
Ze worden inderdaad niet kaal, maar er komt een korstje op (geen pus), misschien dat als het korstje eraf gaat het dan wel kaal wordt?
Ik kijk vandaag nog even, dan behandel ik haar met dat spul, dan kijk ik morgen weer even, en anders bel ik de dierenarts...
monique1983 schreef:na hopelijk is dit ook en goede gail dan