biancailona schreef:HAFxGEK schreef:
Ik ga op je stemmen zodra ik mag stemmen
mag geen stemmen vragen, anders lig je er uit, ook niemand anders mag vragen
Maar je vroeg het niet, ik doe het gewoon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:HAFxGEK schreef:
Ik ga op je stemmen zodra ik mag stemmen
mag geen stemmen vragen, anders lig je er uit, ook niemand anders mag vragen
HAFxGEK schreef:Ik heb morgen al om 9 uur lesmoet ik 6.00 m'n bed uit..
HAFxGEK schreef:M'n hoofdstel is kapot en ik wou vragen of ze haar zwarte hoodstel nog verkoopt
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:M'n hoofdstel is kapot en ik wou vragen of ze haar zwarte hoodstel nog verkoopt
Viet zegt dat ze beide hoofdstellen al verkocht heeft...
Vandaag heb ik bij Oiaffe Ruitersport hele mooie hoofdstellen van het merk Chamberlain (zoiets) gezien. Goede kwaliteit voor 57,50!!
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:M'n hoofdstel is kapot en ik wou vragen of ze haar zwarte hoodstel nog verkoopt
Vandaag heb ik bij Oiaffe Ruitersport hele mooie hoofdstellen van het merk Chamberlain (zoiets) gezien. Goede kwaliteit voor 57,50!!
Babsie_Flash schreef:Leuke foto Gitta
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Viet zegt dat ze beide hoofdstellen al verkocht heeft...
ook int bruin?
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Viet zegt dat ze beide hoofdstellen al verkocht heeft...
ook int bruin?
Girlgamer schreef:Roma_4ever schreef:
ook int bruin?
Chamberlian heeft ook bruin tuig
HAFxGEK schreef:Babsie_Flash schreef:
Ja , ik moet alleen zelf m'n kamp bij elkaar sparen, dus ik heb daar voorlopig geen geld voor.. dus het wordt denk ik een tweedehands