Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Btw Dien, wij hebben 's nachts altijd de verwarming nog aan?
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:hmm .. sorry dat ik nu een beetje uit kan vallen hoor. maar jij weet niet hoe ik rijd, ] en nu denk je vast ja een slechte rijdster , omdat ze met sporen moet rijden [
en je weet niet hoe m'n pony loopt..
ik zou het nooit doen als de eigenaar het niet voorstelt hoor..
en ik kan niet trainen om hem op me been te laten lopen, ik heb daar gewoon geen krachten[ klinkt lomp maar ik heb echt maar hele kleine benen ]
ja je klinkt aanvallend, ik zeg togh goed idee ALS je ze eraf kan houden, met andere woorden zeg ik ALS JE DAT KUNT (WAAR IK OVERGENS GEEN IDEE VAN HEB) kan het opzich wel!!!!!
En dat is ook wat vieterd bedoeld!
en anders regel het lekker zelfviet en ik geven mening
ik heb as ook met spoor 1x gereden en sindsdien weet ie dat ie op mn beendruk moet reageren en klaar! verder geen spoor nodig
Naomi_Haffie schreef:haffie is een superbeest, alleen zo ontzettend sloom,
suusiejj schreef:de pessoateugel
daarbij leert je paard zn hoofd te dragen EN zn achterhand onder de massa te zetten
asra gaat er binnenkort mee aan de slag
Jasia schreef:Oow weet het weer!
Ik heb misschien een baantje!
In een cattery & hondenkennel op de vrijdagmiddag
TjelleBieb schreef:Nog een leuke foto tegengekomen.
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Oow weet het weer!
Ik heb misschien een baantje!
In een cattery & hondenkennel op de vrijdagmiddag
leuk
Anseltje schreef:Jasia schreef:ben oude foto's aan het bekijken.. voor de 21018398410938e keerWat vreselijk allemaal joh..
Hoe Anne en ik rond hobbelde, ziet er niet uit!
ik schaam me ook dood als ik die fotos van sun en mij zie
Jasia schreef:
Marie wilde niet
Even snuffelen(Check hoe mager die is!!
)
En klimmen!
En rijden!
SmeeJ schreef:.
Anseltje schreef:Okej, commentaar hoef ik niet..geef ik zelf al, en foto's zijn van jaren terug
(min. 1 jaar geleden
)
Ik op sun, zomer 2005. Ik zit helemaal achterin het zadel, midden op zn rug
was eigenlijk ook niet zo'n super zadel..
Op het eerste gezicht vind ik het een mooie foto, maar zo gauw ik langer kijk.. auch!
Ik glijd uit het zadel, dus benen klemmen> spoortjes in zn buik. Hangend in de teugels, en achterin op zn rug..Maar okej, springen had ik geen houding voor en sun sprong in eens vanuit het niets..
Zie weer, die tenen
Ik had er totaal even geen zin meer in, dus ff relaxed galloperen en als een gigantische cowboykakker de beest uithangen![]()
Tsja, geen commentaar
En sun is een ruin
Met miep/sun
Okeej, de boer en de kakker en een gouden paard![]()
Wedstrijd in Wanroij
Sun ging bokken in de galop, en ik lag dubbel
En verders heb ik niet zulke mooi rijfoto's meer, pc is vorig jaar gecrasht. Dus ook veel van vianne kwijkt, moet binnekort de pc van miep even plunderen
Dit is de 'beste' die ik heb
Owjah en nog een blooper,van mij vorig jaar op een springpaard
Suzanne op maurits
Ik op rockyvoor de gein
En dan voor de verandering, mij op vianne![]()
*maart
*april
*juni
*september
En als ze gespannen is en dr energie nog niet genoeg kwijt is gaat ze dit doen
handen rechterop en meer knik in mn armen.
Niet onderuit gaan zitten in de stap maar rechtop blijven(dit probeer ik ook al op school op een stoel, dan ga ik ook altijd onderuitgezakt zitten)
En als vianne gespannen is niet gaan trekken in de mond, iig niet mn handen naar me toehalen.
Hebben jullie misschien nog tips waarmee je mij kan helpen?
Ojah, en ik rijd af en toe nog eens sam of ruudje
Marieke op sam
Ik in stap op sam
^^ valt over buitenschouder weg
Ik op sam met clubdag
Sam heeft artrose en gaat pas aan de teugel als zij het aangeeft, dus als ze los genoeg is.. dan gaat ze vaak vanuit zichzelf, dus gewoon teugels in contact en voldoende voorwaarts, maar zit in de knoop met mezelf dat ik op mn handen wilt rijden, maar moet op mn benen. Maar daarvoor ben ik al druk in de leer
ik zou eerder aan conditie gaan werken dan met sporen bezig te gaan. Zo te horen heeft dat paard gewoon een conditie van niks.
Niet banketstaaf bedoeld ofzo.