jaa haffert krijg ok een witte neus, een witte buik, en bij z'n reet een stukje
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:lotteluvah schreef:Dat kan ook, zou het zelf niet zo snel doen ivm met mislukken maarja.
Als je een echt mooi bruin dekje wil zou ik scapa choco nemen. Die is echt mooi. Of brandy ofzo..
of de anky![]()
Naomi_Haffie schreef:alleen die zijn zo onozel duur he
jaa haffert krijg ok een witte neus, een witte buik, en bij z'n reet een stukje
xLariss schreef:Die van mij heeft ook haartjes onder z'n staart. Vriendin en ik hadden het net over ''die ene'' jongen en dat iedereen zegt dat ie haar op z'n kont heeft en dat ie dat wit verfde, en we moesten al de hele tijd lachen.
ga ik pallie invlechten zie ik opeens dat pallie ook allemaal wit kont haar had. Nou wij lagen weer helemaal dubbel!
Naomi_Haffie schreef:
xLariss schreef:Die van mij heeft ook haartjes onder z'n staart. Vriendin en ik hadden het net over ''die ene'' jongen en dat iedereen zegt dat ie haar op z'n kont heeft en dat ie dat wit verfde, en we moesten al de hele tijd lachen.
ga ik pallie invlechten zie ik opeens dat pallie ook allemaal wit kont haar had. Nou wij lagen weer helemaal dubbel!
Naomi_Haffie schreef:heb je die anky choco van marktplaats?
xLariss schreef:Maarja, ik ga ff slapen (heb straks nmlijk les).
Doeii
Naomi_Haffie schreef:viet wat zou jij er ongeveer voor vragen ? voor je anky chocolate als je em zou verkopen ? , ik weet megod niet wat ik bieden moet
Sanchowtju schreef:Ik ben ook ff weg, moet huis nog stofzuigen voor me ma thuiskomt
Naomi_Haffie schreef:oke dus 35 , voor een gebruikt , is dan wel redelijk ? ,