Vandaag heerlijk gelest met Peepsje, volgens mij is lessen wel meer dan 2 jaar geleden en serieus rijden hebben we ook al meer dan een jaar zelf niet gedaan. Was hard werken voor beide, peeps is echt eigenwijs.
Gaaf he, ze kan zo goed tekenen! En in het echt is hij nóg mooier!
Rhinocornn
Geplaatst: 10-01-12 22:32
Wauw, beide tekeningen zijn echt prachtig
Als ik mijn computer met photoshop maar weer eens terug had, kon ik ook weer digitaal tekenen. Dan komen er zeker een paar leuke hafjes voorbij hoor
Ik denk dat ik binnenkort maar eens op een heleboel foto's ga reageren. Ben altijd een stille lezer haha
Chasey
Geplaatst: 10-01-12 22:34
Jaleesaa, wat een knappe haf! Mooi glad ook. Marlis, Maar is toch wel weer fijn om naar les te gaan? Die twee tekeningen hierboven zijn geweldig! Echt super mooi!
edit: Ben vandaag sinds tijden weer in de bak geweest. Het was een zwembad de afgelopen weken. Zoals veel rijbakken neem ik aan Vandaag dacht ik er wel te kunnen rijden. Het ging wel. Had vandaag een ander zadel in gebruik, om te kijken hoe dat zat. Mijn vermoeden was direct bevestigd. Veeeeeul te klein voor mijn dikke kont.
Sorry foto's laden niet op mn mobiel lees morgen weer bij.
@laurahhh/sodeluut: naah vervelend niet, erg eigenwijs. Een bokje gegeven maar die nemen we voor lief. Meer eigenwijs, ze moet mijn lijnen lopen en als ik hulpen geef moet ze er ook gehoor aangeven. Vrijdag weer les.
Nathalie83
Geplaatst: 11-01-12 00:28
Whaauw super mooie tekeningen!! Ik krijg morgen mijn schilderij van Marena!! (nu van Rianne_ @ Bokt) spannend!! Mooie herinnering voor aan de muur
Peeps en Marlis hard gewerkt
Ik vandaag ook druk geweest op stal.
Eerst de paarden naar buiten gezet, had Luna in de bak gedaan zodat ik niet door de blub hoefde na het mesten Luna gaf nog ff showtje weg in de bak maar natuurlijk toen ik me tel had om filmpje te maken was ze alweer uitgeshowd.. Met beetje aanmoediging uiteindelijk toch nog wel leuk filmpje gemaakt (zet wel ff je geluid uit.. want jongens wat is het naar jezelf te horen )
Nadat de stallen klaar waren met stalgenootje hindernisje in de bak gezet. Begonnen met balkjes lopen en uiteindelijk het eerste 'spongetje' (kruisje) gemaakt met Luna Ze vond tijdens het langzaam opbouwen dat ze best wel gewoon dravend er over kon dus steeds gaatje hoger totdat ze 1 keer een sprongetje maakte toen nog 1 voor het afsluiten en deed ze super netjes en braaf Ze vond het ook erg leuk weer eens wat nieuws te doen Over een poosje nog eens doen
Verder nog een paardje gereden voor de verkoop. Is echt leuke merrie, past wel in m'n straatje
En als afsluiter ook nog weer ff Angelina gereden ze deed het weer super ze loopt al vrijwel niet meer scheef