Hier erg druk gehad, mede door de nieuwe jongste telg in de wei die een ontsnappingskoningin is .
Ik heb alles bijgelezen elke keer en reageer even op de laatste pagina! Diep respect trouwens voor mensen die echt op elke foto commentaar geven !
Erg mooie foto's van Sally en Yvanka gezien, wat zag Sally er toch prachtig uit ! Mooie foto's ook met Damella!
De haf van bo123 is letterlijk eentje om voor mij een kwijlbakje bij te zetten, zo'n knap ding! Die appeltjes zijn heerlijk
Silas ook weer knap as ever! Ik denk er ook over om over te stappen op een bitloos hoofdstel, maar ga me eerst eens inlezen, er zijn er zoveel verschillende . Dat filmpje van in je OS is trouwens echt super mooi, Eva!
Mooie Lizzy! Hoe groot is ze dan?
Ivar ! Zo'n wijs hoofd heeft hij!
Kyra heb ik ook gezien, blijft een schatje !
Mooie foto Farolover, heerlijke donkere kleur heeft je haf!
Hele mooie zwartwitfoto van Beau ook! Dat voetenwerk van hem
Atlas is ook een knap ding!
Naast Mara op de vorige pagina onderaan, heb ik dus ook nog Raven. Van de week was ze ontsnapt en was ze Marieke ah uitdagen langs de draad Niet echt spectaculair ofzo, maar wel grappig vond ik
Mara is trouwens 1.38, Raven hoop ik toch tegen de 1.45 te krijgen
Hierbij mijn sinds vandaag precies 1.5jarige maflinger... Vandaag was hij even 10 min in de bak om stoom af te blazen aangezien het weiland een blubberboel was en niet geschikt om te rennen
Jel_R07
Geplaatst: 25-10-11 23:41
Dat beenwerk van Beau! Wauw, Atlas is stoer en wat is Raven een knap ding.
lovehaffie: Die eerste foto in je profiel is lief zeg! Ziet eruit als een stoer ding.
lisannne_
Geplaatst: 26-10-11 09:34
gave foto van beau! atlas is echt stoer zeg. raven is ook een leukerd! succes zondag nathalie38! leuke haf lovehaffie, die is flink aan het racen. jelmpie wat is je haf gaaf.
allemaal knappe hafjes vind die grote mits niet te luxe altijd wel erg leuk ook voor volwassen mensen die wat langer zijn kunnen dan nog op hun hafjes rijden zonder dat het mis staat
hier helaas haffie loos weer dus geen leuke nieuwe foto's maar spiek altijd wel jullie foto's mee nog
mooie fotos carelr, dat blauw dekje staat je pony mooi. leuke setjes ladynaomi. hij is zeker lief, hilly200!
heb geen leuke fotos meer van winnie, zal snel weer wat leuke nieuwe maken.. hier nog een zomerse foto van winnie.
_Bitje_
Geplaatst: 26-10-11 16:00
Lisanne: leuke zomerse foto van Winnie
Hilly: wat een mooie voorpluk heeft ie zeg
Mooie fotos ook van Haron !
Beau begint al weer een beetje dikkere haartjes te krijgen, ik hoop dat hij blijft zoals ie nu is anders moet ik zijn mooie donkere vachtje weer scheren
Knappe Beau! Ap is trouwens ook heel knap, lekkere bos haar
Sterre mag bijna wel weer geschoren Zit alweer een vachtje op haha
hilly200
Geplaatst: 26-10-11 19:07
Zo zo hier zijn de beloofde reacties , Knappe sita, Athos heeft een leuk koppie zeg! Tass das al een flinke maat,wordt echt een tank dus , Mooie foto’s Yvank_, Gave Shilas, Mooie Ivar weer , Aaawh wolder meer heb ik niet te zeggen van die foto, Leuke Ginger, Oowh alfie ik blijf hem gaaf vinden , Bo123 leuk die appeltjes, Gave foto van Bea!
Heb niet iedereen meegenomen,was anders heel lang bezig geweest (A)