Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Wij moeten om 6 uur al gaan rijden, dus retevroeg er uit.. Hangt dus echt van af hoe ik me voel..
Helemaal als Wencke dan mee mag!
), maar het kost wel even wat om haar daar te krijgen en het is nog even zoeken naar een plek waar ze kan blijven staan. Lijkt me in ieder geval wel super om daar in de bergen te kunnen rijden!
? 
ik kreeg kippevel op me paard ervan,ik had ook een vlag,voor de parade moet je eerst verzamelen op het gras,dan kan iemand daar staan met een bord met 'BOKT erop
. Maar met stiften op het zand is ook weer niet heel handig...
Ervoor is de een toch weer wat later i.v.m. evtueel ook finale van bestgaand of vanwege wat langer opzadelen bijvoorbeeld. Na de parade is iedereen tegelijk klaar 
Paulusjuh schreef:GROEPSFOTO:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Vivalasdivas (Christel) met Nepal
2. Marguerite met Mike
3. Paulusjuh (Paulien) met Anne
4. Mandarijn (Claudia) met Famiera
5. LoveLita (Lianne) met Lita
Dat vind ik wel link, tussendoor nog op dat gras. Stel dat je paard gaat spacen...
Als die klap raak was geweest met proppen was het leed denk ik niet te overzien... LoveLita schreef:Paulusjuh schreef:GROEPSFOTO:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Vivalasdivas (Christel) met Nepal
2. Marguerite met Mike
3. Paulusjuh (Paulien) met Anne
4. Mandarijn (Claudia) met Famiera
5. LoveLita (Lianne) met Lita
6. Sita (Conchita) met Ninthe
7. ilsewilly (Ilse) met Willy