suusiejj schreef:indd dikke 2400 ofzo
kijk aan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:indd dikke 2400 ofzo
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:ik had toen bij Roovink (bloemenzaak) waar ik stage liep wat doms,
die bloemen lui leven echt voor hun bloemen, vooral hun
moest ik een keer mee wat afleveren van die vrouw tog (we moesten ook meneer en mevrouw roovink zeggen zelfs die vrouw die er al 13jaar werkte )
dus ik lever af , de klant geeft me wisselgeld trug ik loop na de bus en het eerste wat mevrouw roovink zei was :"geld , want zakgeld vraag je maar aan je ouders".
ik stond echt zo
Ohhhhhhhhwwwwwwwwwwww wat stom
kank me dood aan ergeren
suusiejj schreef:jah indd!! vreselijk
hun kinderen moeten ook U tegen ze zeggen he haahahaha lui zijn vies vol van zichzelf
sinds hun heb ik het ook zo goed als gehad met lui in de bloemenwereld
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jah indd!! vreselijk
hun kinderen moeten ook U tegen ze zeggen he haahahaha lui zijn vies vol van zichzelf
sinds hun heb ik het ook zo goed als gehad met lui in de bloemenwereld
haha jah... omg u zeggen tegen je ouders! Ken meer van die kids hoor, maar vind dat toch niet gepast
suusiejj schreef:neej indd, kunnen ze mij ook mooi U noemen, of beter nog hare majesteiktof hoe je dat ook typt
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:neej indd, kunnen ze mij ook mooi U noemen, of beter nog hare majesteiktof hoe je dat ook typt
hahahahaaha suus
suusiejj schreef:jaah man wahahaha zij hebben mij geproduceert en zij maken mij wijs dat ik hun U moet noemen
Nou dan noemen ze mij ook maar zoals ik wens!
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jaah man wahahaha zij hebben mij geproduceert en zij maken mij wijs dat ik hun U moet noemen
Nou dan noemen ze mij ook maar zoals ik wens!
jah inderdaad hahaha
Monica_86 schreef:okay moet maar weer heh
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:okay moet maar weer heh
met pijn en moeite ^
Monica_86 schreef:haha bokt was ff weer heel traag of mijn pc
Maja peuk!!
Monica_86 schreef:tssssssssssss
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:tssssssssssss
hahahaha nie leeglope, anders heb ik nog wel een afgekauwt kauwgumpje voor op het lekke stukkie
Monica_86 schreef:suuuuuuuuuuus
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:suuuuuuuuuuus
moooooooon
Monica_86 schreef:mmmm lekker