tosca heeft nog geen deken opgehad maar wordt zaterdag geschoren. als de dekens er dan zijn tenminste. heb ze besteld vij piaffe.
mijne is een hele lekkere teddybeer staat nog buiten, zonder deken dit jaar mag ie nog lekker teddyen hoor hahahaha hij hoeft verder natuurlijk nog niks
zo schooltas ff klaargemaakt voor kevin.we zijn gewoon in een paar dagen tijd al bina op 80 bladzijden!! gaat echt wel hard
lotteluvah schreef:Ik ga naar school..!! Heel heel misschien tot vanavond, en anders tot morgen..!!Doeiii Doeghh! Vietjeeeeee!
Geen idee,Ik had geen stage dus, moest op het laatste moment wat zoeken.Nou bij de Drogist, vraagt ze; 'Rook je?' Ikzo; 'Ja'Vraagt ze; 'Hoelang kan je zonder?'Ik zou 't niet weten, maar als ik te lang zonder zit dan word ik gek.
zo mijn brood is op....vandaag alweer een week geleden dat jasper eigenlijk prikkies moest....dat betekent dat we vandaag dus Wel moeten ! hmm ah wel pas om elf uur dus we hebben nog even
nou in je pauze mag je toch zeker wel roken !anders ga ff naar buiten, frisse lucht kunnen ze toch niet verbieden jeetje dat ik bij de blokker werkte gingen we ombeurten zelfs extra pauze houden