Viet wat een mooi blauw setje! Staat echt super!ponylies, je haf heeft een mooi figuurtje zoofje, heel leuk perspectief!
waaah wat een prachtig zadel en setje viet wat voor merk zadel is het? ponylies: ook een mooi beestje zeg
_Bitje_ schreef:waaah wat een prachtig zadel en setje viet wat voor merk zadel is het? ponylies: ook een mooi beestje zeg Bedankt allemaal! Het is een fryso zadel, hij is donkerbruin maar dat kan je niet zo goed zien op de foto
Goh...die brede haffen...ik blijf er een zwak voor hebben.Jana heeft een slanke papa en een ronde mama....het is duidelijk dat ze alles van haar moeder heeft (uiterlijk dan)[IMG=http://img577.imageshack.us/img577/7931/dsc01662j.th.jpg][/IMG]Uploaded with ImageShack.us
Wanda en d'r hafkont, gave foto's!Mooie Peeps, wat een manen en wat een buik! Heb ik nu een half Haflinger half hond in mijn bezit?
Leuke fotos weer van shilas, geweldig beest is het Ja peeps der manen zijn weer aangegroeid na stroomdraad avontuur van vorige winter en afgebeten deze winter.