[FOTO] Haflingers ITP!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

enefde

Re: [FOTO] Haflingers ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:09

@novito, Haha dankjewel :) Er gaat ook vaak genoeg wat mis hoor! hersenschudding gehad, rug is al 3 jaar naar de @&^$*%* en gebroken sleutelbeen gehad... vertrouwen met springen komt weer terug, blijf bhet eng vinden als we hoger gaan omdat ze een keer vol op de rem ging met inspringen op wedstrijd en ik over haar nek heen vloog met een koprol en zelf plat bovenop de hindernis terecht gekomen en met alle balken naar beneden gevallen.. Maar het gaat steeds beter, ze trekt nu steeds meer naar de hindernis toe en ik voel dat we er nu echt plezier in hebben :)

@rb_1990, leuk koppel heb je! Idd maar hopen dat je snel weer met ze kan rijden! :)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:32

Ik kwam deze nog tegen :')

Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:36

Van mij even geen foto's, maar wel een topic :-)

[RIJ-ITP] Voorjaarsritjes

Hieronder even een bijleespost van mijn laatste reactie hier.

Pagina 73

@Ymkeerica; mooie foto, aansprekend hoofdje heeft ze. Leuk kunstje met flemen. Storm fleemt maar zelden dus lastig om aan te leren bij hem haha
@paljaslaura; leuk dat je een bekende tegen kwam. Jammer dat Marea er totaal anders over dacht, maar wat je zegt, de volgende keer beter.
@nikkilommers; Welkom, Beauty is leuk zeg.

Pagina 74

@Alanaa_; Beau ziet er goed uit hoor. Is vast ook flink aan het verharen?
@Merry98; ziet er echt niet gek uit hoor. Met lekker oefenen enz komt het helemaal goed met jullie!!
@nikkilommers; leuke foto's :-)
@xmarijn; even wat foto's uit de doos gehaald. Wordt dan toch tijd om weer nieuwe foto's te maken ;-)
@horsii; ziet er netjes uit hoor. Echt akelig is dat een zeer stuitje. Ben als kind zijnde ook zo hard daarop gevallen en nu 22 jaar later heb ik daar soms ook nog last van.
@Esaqar; Welkom!! Gave foto zeg van je knappe verzorghaf
@paljaslaura; wat een heerlijk filmpje. Zoals een echte haflinger kan zijn...stronteigenwijs en koppig :D
@nikkilommers; lieve foto van jullie!
@horsii; leuk zeg dat je dat zo kan doen hoewel Peeps het nog niet helemaal leuk vindt. Is wel goede ervaring voor allbei op deze manier :-)
@liespr; ziet er netjes uit. Gefeliciteerd met je punten. Mooi jasje, ik heb volgens mij dezelfde :-)

Pagina 75

@Lisa_Storm; supermooie foto's van je knappe Storm. Die tweede is wel een uitvergroting waard!
@Alanaa_; superlief zo met zijn tweetjes bij elkaar. Dat lukt mij met Storm echt niet, die staat gelijk op als ie me ziet haha
@novito; leuk joh je eerste echt springles. Hoogte en afstanden inschatten komt wel naarmate je het meer doet.
@enefde; als eerste..respect voor je bijleespost!! Die van jou kan lekker springen zeg :-). Haha pony kijkt inderdaad boos op die foto terwijl het juist zo gaaf uit ziet.
@taarss; leuke foto's. Hij heeft inderdaad een leuk permanentje
@rb_1990; mooi span zo samen zeg!! Jammer dat je even niet kan mennen nu, maar die schade ga je vast wel weer inhalen als je wagen terug is.

Pagina 76

@Pieter25; grappig genomen die foto. Moest echt even nadenken hoe ik moest kijken haha.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:09

@Pieter25, leuke haf heb je! :D
@Faringo, haha eigenlijk moest ik vanaf pagina 58.. maar dat werd me echt ff wat te gek, had er dan nog 7 meer moeten doen...
maar dankjewel! Pony vind het ook echt fantastisch! Los springen doet ze ook super, gaat ze de eerste keren echt kneitershard... heb er nog wel een foto van :)
Leuk topic heb je ook! Heerlijk dat buitenrijden, ik kan er ook geen genoeg van krijgen!

(je moet wat als je je sleutelbeen hebt gebroken)
Afbeelding

Op die momenten kan zo ook ineens showen :)
Afbeelding

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:13

Wat een leuke en mooie plaatjes van jullie Haflingers!
Lang niet op dit topic geweest...
Laat ik maar weer eens een foto erop zetten van laatst. Ja, ik heb GESPRONGEN! op Lex! Normaal loopt die er een beetje over heen te hobbelen, maar hij SPRONG! Trost!

Afbeelding

ApplePappleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 08:26

@enefde als je zo begint, is dat ook goed! Als ze dan opbde rem gaat, valt er niemand vanaf... Knapperd!
@bentemaxime fijn dat ie dat goed doet!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 09:50

Gave foto's Enefde!!
Lex ook aan het springen ipv struikelen ;-)

Hier 2 filmpjes van Storm

Springen

Lol met een ton

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:02

@Wouterwesley Wauw, wat een mooie kar! En het tuig staat Wouter goed! Ik ben echt ontzettend jaloers, droom van mij is om Abby eens voor de kar te zien aangezien de vorige eigenaar zegt dat ze dan helemaal enthousiast wordt omdat dat haar passie is.
@Merry98 Wauw, wat is het toch een mooi paard. Echt waar. Ik denk dat het vanaf nu mijn favoriete Haf merrie is. <3 (want favo hengst is Willem al. :+ ) Abby had langere manen, maar ik heb het teveel gekamd en ze verloor de laatste tijd nog meer omdat er dikke kloeten klei in d'r manen zaten door het rollen in het land (of liggen) en die haalde ik er dan uit. Maar ze staat nu in vlechten en dan komt dat klei er niet meer in, kam ik het niet zo vaak meer en breekt het minder af. Maar haar manen kunnen nog degelijk groeien. Vorig jaar juni/juli het derde oor weggeknipt en die is nu al bijna weer op de oude lengte.
@Maaike_Melis Ziet er erg stoer uit! Leuk om een keer naar te kijken, hebben ze die wedstrijden door het hele land?
@sandra1312 Wat heeft Hanita toch een mooi lief hoofdje! En een leuke lach! :D
@Wouterwesley Leuke foto van Wouter met punky haar!
@Marlis Hahah, Kyr met een korf! Jullie hebben beide paarden met een korf buiten? Werkt dat goed?
@savira Leuke foto's en een apart maar erg leuk hoofdstel!
@Alanaa_ Schattige Bo weer! Hoe oud is ze nu?
@IrisvdBorne Wat een gave foto's! Leuk sfeertje zit er over die eerste en jouw verzorghaf is ook leuk!
@Chasey Wat leuk zo'n lange buitenrit!
@Mloulou Stoere foto hoor! Ik vind dat crossen zo stoer, zou het zelf (nog) niet durven denk ik!
@IrisvdBorne Wat heeft Rambo nog een schattig puppyhoofdje zeg! Gaat het goed met het (in)rijden?
@Yowusz Welkom! Wat is Atlas een leuke Haflinger!
@Faringo Ik heb al een tijdje Storm hier niet meer zien verschijnen! Leuk dat hij er weer is!
@paljaslaura Goede punten! Hahaha, leuk die grap van dat jurylid!
@MelisWess Heerlijk al die buitenritjes!
@Faringo Storm begint ook een heerlijke manenbos te krijgen zeg! Lekker vol! Leuk zo'n buitenrit met een groepje!
@Eline_S_S Ook al een buitenritje! Leuk!
@Melina Wat een leuke Haflinger! Is hij nog hengst?
@Crazymel Wat heeft Indy een mooi licht kleurtje!
@Merry98 Wat fijn dat je zo blij met haar bent! En dat de buitenrit zo goed ging!
@Ymkeerica Wat een leukerd! En flemen doet ze erg schattig!
@paljaslaura Haha, wat grappig dat je dan zomaar een andere bokker met ook een Haflinger tegenkomt!
@nikkilommers Welkom in het topic! Leuke Haflinger heb je! Hahaha, als je haar zo beschrijft klinkt ze precies als een Haflinger trutje.
@Alanaa_ Bo ziet er erg goed uit! Haar manen groeien ook lekker of niet?
@Merry98 Het rijden ziet er al erg goed uit!
@nikkilommers Leuke foto's van jullie samen!
@xmarijn Leuke 'uit de oude doos' foto's!
@horsii Zoo, je hebt Peep lekker aan het lopen zeg! Hoe doen jullie dat met rijden? De een rijdt even en wisselt dan om, of anders?
@Esaqar Echt een hele gave foto! Lekker donker kleurtje heeft hij ook!
@paljaslaura Hahaha, grappig filmpje!
@nikkilommers Wat een bijzondere band hebben jullie. Fijn dat je troost kunt vinden bij haar.
@horsii Ooh, wat leuk; met moeder en dochter op pad!
@liespr Goed gedaan zeg! Top! Ik vind jouw hoofdstel nog steeds gaaf!
@Lisa_Storm Gave foto's van Storm! Ik vind haar ook zo leuk!
@Alanaa_ Aah, wat schattig!
@novito Leuk een springles! Het rood staat Novito goed!
@enefde Leuke foto's en volgens mij hebben jullie het heel leuk samen!
@taarss Leuke rijfoto! Ziet er erg goed uit!
@rb_1990 Ooh, wat heerlijk met 2 van die mooie Hafjes in een span!
@Pieter25 Leuke foto!
@enefde Wat is Mika leuk geschoren! Ze kan mooi showen hoor!
@BenteMaxime Ik snap heel goed dat je trots bent! Bij elke sprong ben ik weer trots op mezelf, omdat ik het best wel spannend vind!
@Faringo Leuke filmpjes! Die met die ton is leuk!

Maar 1 foto van Abby aangezien ik vandaag ook hoop er nog een te maken van haar en al mijn aankopen van gister en eergister.
Ik heb een nieuw zadel gekocht namelijk, een nieuw dekje, zadelhoes, beugels en beugelriemen en eeeeeeeen.

Afbeelding

GRAASKORF!

Nu is het afvallen echt begonnen. Ze krijgt een plukje hooi per dag, mag overdag op de weide met graaskorf, 's avonds in haar stal met stro (wat ze dan ook opeet) en we gaan proberen haar echt dagelijks beweging te geven.

ApplePappleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:29

@peerappel ja dat staat hem echt super!! Ze is sorry idd wat aan de dikke kant. Komt wel goed
Hier onze jarige jop kyran
Afbeelding

Alanaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:48

Novito, leuk dat je hebt gesprongen !
enefde, dankje, en leuke foto’s !
taarss, knappe haf !
rb_1990, mooie 2span zeg, en ja hopen dat je snel weer kan rijden ;)
pieter25, leuke haf
Faringo, leuk topic, en dankje (: Bo heeft juist na de winter een hele verhaarperiode gehad en dan is het een dikke maand gestopt, en nu komt er weer veel haar af :)
enefde, vind ‘r manen heel leuk op de 2de foto :D
BenteMaxime, leuk !
Faringo, super die filmpjes, mooi gesprongen en dat 2de filmpje op 0,15 hahaha, dan doet die zo van ; pff, wat heb jij nou? Haha :D
Peerappel, respect voor je bijlees en Abby ziet er goed uit zeg, vind ‘r echt heel leuk ! Bo is word volgende week zondag 2 jaar en haar manen zijn idd heel goed gegroeid, alleen heb ik het gevoel dat ze niet meer verder groeien… (:
novito, gefeliciteerd, hoe oud?

Bo houd ervan om mij kusjes te geven... haha, nee dit is een kunstje, 'Bo touch' :)
Afbeelding

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:00

@BenteMaxime, haha goed bezig! :D
@novito, hihi ja ik probeer ook op deze manier uit te testen hoe hoog ze kan :) Ze heeft in die tijd ook de meter gehaald :)
@Faringo, hihi dankjewel! Jij hebt ook leuke filmpjes! Wat een lol met die ton :)
@PeerAppel, hihi dankjewel! Ik ben ook heel blij dat ik haar al lekker 4 jaar mag verzorgen :)
En zo was ze vorig jaar geschoren, dit jaar waren ze het totaal vergeten en hadden ze de kont al kaal toen ze het hartje bedachtte.. hoopte eigenlijk dit jaar op hondenpootjes maarja dat kom dus niet meer..
En ik ben benieuwd naar de foto met de nieuw geshopte spullen! en succes met het af laten vallen! :)
@novito, gefeliciteerd!
@Alanaa_, hihi thanks, mika heeft ook echt super dikke manen en als je het zn gang laat gaan hangt het aan beide kanten van haar nek, het is ook te dik bijna om hengstenvlecht in te krijgen maar geeft idd wel leuke foto's :)
En lief kunstje! Mika doet het altijd om te schooieren, heb je ineens pony's neus je gezicht zitten omdat ze een snoepje wil..

En.... gister heel lang bezig geweest met een topic maken:
[RIJ-ITP] Mika wedstrijd overzicht

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:40

Esaqar, Stoere foto!
Paljaslaura, Haha grappig filmpje! Wel leuk om een keer de bloopers te zien.
nikkilommers, Ahh lief lekker knuffelen.
horsii, Wat leuk zo samen! Vind het wel stoer dat Kyra groter is dan mams.
liespr, Ja hij krijg donkere haren, vooral bij zijn kont. Mooi figuur heeft jou hafje! Ziet er netjes uit.
Lisa_Storm, Echt hele mooie foto's! Die tweede is wel mooi voor aan de muur.
Alanaa_, Ah lekker bij je hafje zitte. Wou dat ik dat eens bij James kon doen.
novito, Leuk dat je springles hebt!
enefde, Zo das een beste bijleespost! En ja, het water was koud! Leuke springfoto! Houding kan niet altijd perfect zijn, gewoon lekekr blijven oefenen.
taarss, Ondanks de 'slechte' kwaliteit, ziet het er netjes uit! Mooie haf!
rb_1990, Prachtig twee van die hafjes zo samen in het 2 span.
Pieter25, Aparte foto :P
enefde, Kan goed springen!!
BenteMaxime, Wat leuk dat je hebt gesprongen!
Faringo, Hahaha wat een lol met een ton... Waar je al niet druk mee kan zijn he? :P
PeerAppel, Hoe bevalt die graaskorf? Blijft ie een beetje goed zitten?
novito, Gefeliciteerd!
Alanaa_, Ahh lief kusje!

Aangezien ik nog steeds in mijn rijbroek pas, blijf ik gewoon doorrijden op James totdat het niet meer kan. Of totdat ik me er niet meer prettig bij voel. Maar gelukkig voelen James en ik elkaar goed aan en durf ik het nu nog steeds gewoon aan.
We hebben dan vandaag ook gesprongen, had er zo'n zin in! En James ook! Mijn houding kan uiteraard beter, maar James doet het netjes!
Afbeelding

Heb er ook filmpjes van, maar die moet ik eerst verwerken en uploaden. Inclusief blooper. Hij kwam niet uit ;)

ApplePappleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:00

@alaana_ hij is 18 jaar geworden. Hahaha leuk!!
@enefde dankje. Leuk topic!
@chasy dankje. Die springt hoog!!

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:02

@Pieter25: leeuk!
@Faringo: Leuk topic, kreeg meteen zin om een buitenrit te maken
@Enefde: ze springt mooi& waauuw, dat geschoren.. vooral 't hartje
@BenteMaxime: super dat 't zo goed ging!
@Faringo: aah die met die ton is leuk haha
@PeerAppel: succes, gaat vast wel lukken hoor!
@Novito: gefeliciteerd, hoeveel jaartjes geworden?
@Alanaa_: aah wat lief
@Chasey: ziet er leuk uit hoor

Ik was dus bezig met me vriendin helpen dr haf in te rijden, gaat echt super goed!
tuurlijk wel eens dat ze iets niet snapt of een bokje, maar verder ben ik echt trots en me vriendin al helemaal.
Gister weer super lekker gereden in het zonnetje.
Afscheidskusje op t einde.. <3
Afbeelding

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:23

@novito Gefeliciteerd!
@Alanaa_ Aaahhh, wat schattig zo'n likje van Bo!
@Chasey Stoer hoor, nog steeds springen tijdens je zwangerschap! Past je bodyprotector nog wel dicht?
@xmarijn Wat lief!

Hier de beloofde foto van al mijn nieuwe harnachement.
Eskadron Cotton, Thorowgood T6 Cob Dressuur, beugels en beugelriemen.

Afbeelding

En nog een foto van Ab d'r hoofdje er ook op!
http://i1159.photobucket.com/albums/p63 ... 226fb1.jpg

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:25

@ lisa_storm: mooie fotos. Maar dat wist je al :d rijden gaat idd steeds beter thanks to you.
@ enefde: ziet er leuk uit!, dank je ja het gaat steeds beter. En veel oefenen en dan kom ik er wel met me paard.
Gatsie sleutelbeen gebroken :( sterkte!! leuke fotos van het springen!
@ taarss: leuke haf!
@ rb_1990: leuk zo voor de kar :) jammer dat t even nu niet gaat.
@ PeerAppel: ach met een graaskorf. Naja als het maar helpt! Ze is inderdaad wel lekker dikkie :p
@ novito: gefeliciteerd
@ chasey: die springt m he! *\o/* wauwie
@ Alanaa_: haha grappig een kusje geven.
@xmarijn: ach leuk dat t goed gaat met inrijden.

Hier gaat het ook goed met mijn haffie.
Druk bezig met oefenen in de bak. Je merkt echt wel aan der dat ze het normale bak werk lastig vind.
Het een gedoe met haar in de rechtergalop te krijgen.. -O- Als ze zelf wilt /druk is dan gaat ze makkelijk in de galop. En toevallig ook de juiste..
En dan wil ik zelf dat ze aanspringt.. En dan verdomd ze t om in de rechter galop te komen.
Probleem zit t m in: Ze wijkt op de rechterkant uit.. Ze springt letterlijk over der linkerschouder weg aan... En daardoor in de linker galop rechtsom..
Overgens was t probleem eerst dat ze vooral naar binnen viel. Dit doet ze ook maar minder. Met aanspringen is het voornamelijk over der schouder weg springen.
Maakt niet uit hoeveel ik afwend of stelling vraag, me benen doe of wat dan ook. Kreeg er vandaag even de schijt ervan.
Omdat toen ze zelf uitsprong doordat ik net teveel been gaf om der even in de draf wat naar voren te zetten dat ze in de goede aansprong. :+ }:0 FAAL :Y)
Maja.. Veel recht maken in het lijf, gymnastiseren en losmaken in der lijf is het belangerijkste nu. Voltes/wendingen, achtjes noem t maar op al die figuren, zowel stap en draf gaan steeds beter.
Maar dus alleen die galop. Maja Heeft even tijd nodig. Ze is een beetje scheef blijkbaar... 8)7
Als iemand tips heeft hoor ik het graag. Mag evt ook pb als t anders off-topic word.
In ieder geval ben ik super trots op me pony!
Afbeelding
Laatste stukje vd buitenrit even mee lopen :)
Afbeelding
Samen met storm en die shet is mijn miniatuur haflinger Pien <3 (zie profiel)
Laatst bijgewerkt door Merry98 op 26-05-13 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:26

@ peerappel: leuk dekje! Zo'n fel kleurtje heeft lisa_storm ook! wel erg leuk fel kleurtje roze :)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:32

xmarijn, Fijn dat het inrijden goed gaat!
Peerappel, Ja mijn bodyprotector past nog! Ik ben nu bijna op de helft van de zwangerschap. 18 weken. Maar heb nog helemaal geen buik! Die begint nu pas langzaam aan een beetje te komen. Dus zolang het nog kan blijf ik lekker rijden :)
Mooi zadel! En leuk kleurtje dekje eronder :)
Merry98, heel veel oefenen met het aanspringen? Ik heb geen idee eigenlijk. Je hebt ook een haf om trots op te zijn, super mooi dier!

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:37

Chasey schreef:
Mooi zadel! En leuk kleurtje dekje eronder :)
Merry98, heel veel oefenen met het aanspringen? Ik heb geen idee eigenlijk. Je hebt ook een haf om trots op te zijn, super mooi dier!

Ja dat is inderdaad het enige wat ik me ook kon bedenken.. Maar volledig los gereden en dan nog extra op galop focussen en dan na een kwartier tot half uur alleen maar aanspringen gedaan te hebben
/met wat draven en andere hand op rijden en figuren doen..
En t dan nog niet lukt dan word ik soms een beetje gestoord.. :+ }:0 :Y) -O-
I god no idea.. Inderdaad oefenen.. Aan de longe ga ik der ook wat meer op de galop pakken. Want meestal doet ze m daar wel goed. Ook wel met een aantal x verkeerd aanspringen..maja -O-

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:38

@Merry98, heb je les?

Want het kan echt iets heel kleins zijn waarmee jij je pony blokkeert en dat ze daardoor niet juist kan aanspringen. Als ik zelf aan het trainen ben gaat het bij mij ook vaak niet goed, maar tijdens de les ziet mijn instructrice direct waar het aan ligt en gaat het super goed. Een instructrice ziet en weet vaak meer dan jij kan voelen :)

ApplePappleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:54

@peerappel dankje. Mooi! Ziet er goed uit!!
@merry98 dankje. We hebben hetzelfde hoofstel. Mama zat langs mij, en die zei: is dat jou paard?? Ze lijken echt veeeeeel op elkaar! En vooral dan ook nog met dat hoofdstel!!!
@

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:09

@rb_1990, wat een leuk duo!
@Pieter25, moest even denken hoor haha, duurde ff voordat ik doorhad hoe om ie gedraait was xd
@enefde, die kan leuk springen!
@BenteMaxime, nog een springerd, wat leuk :3
@Faringo, ziet er goed uit het springen!
@PeerAppel, succes met het dieet van Abby!
@novito, aw gefeliciteerd!
@Alanaa_, leuk kunstje!
@Chasey, zo he, die kan er ook wat van !!
@xmarijn, lieff (:
@PeerAppel, awh dat dekje staat echt leuk ;D
@Merry98, dat probleem had ik met de rechter galop, mevrouw vertikte het. Is inene ook een knop omgegaan want op de een op andere dag deed ze het xd. Blijf het wel een erg mooi dier vinden (:

Gezellig thee kransje in stal :P
Afbeelding

En ineens heeft ze besloten om in de spagaat te blijven staan zodat ik normaal (en dus niet half spastisch) de buiging kan vragen =D
Afbeelding

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:15

Laurahh schreef:
@Merry98, heb je les?
Want het kan echt iets heel kleins zijn waarmee jij je pony blokkeert en dat ze daardoor niet juist kan aanspringen. Als ik zelf aan het trainen ben gaat het bij mij ook vaak niet goed, maar tijdens de les ziet mijn instructrice direct waar het aan ligt en gaat het super goed. Een instructrice ziet en weet vaak meer dan jij kan voelen :)

Nope voorlopig niet. Eind vh jaar is daar waarschijnlijk pas ook qua werk meer tijd/geld voor.
Snap je punt qua les krijgen. Maar dat is ook weer een andere discussie..Ik neem niet zomaar van iemand les.
Degene die ik graag wil die komt liever neit voor 1 persoon richting stal (woont verder weg) en aangezien nu bijna alle lesklanten op de zomerstal staan. Is er te weinig animo.
Maar dat is iets anders waar ik t nu niet over ga hebben verder. :o
@Novito: o cool! haha Ja dit hoofdstel zie ikwn el meer voorbij komen. :D bij ej.
@ paljaslaura: Hoop idd dat t ineens wel goed gaat.
Niet vergetend ze heeft niet in debak gelopen de afgelopen jaren. Dus alles bij zn tijd.
Super vet wat jij met je paard kan! En dat lekker in stal zitten! Dat is echt het leukste wat je met je paard kan hebben als ze zo lekker blijven liggen. Heerlijke momenten zijn dat!

ApplePappleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:27

@paljaslaura dankje. Volgende keer kom ik ook thee drinken!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:06

Pagina 70:
@Horsii, wat een ontzettend schattig dekentje!
@Merry98, prachtige merrie heb je daar :)
@IrisvdBorne, lief koppie heeft je pony
@Ine23, daar zijn die knappe Aron en Willem! <3

Pagina 71:
@Horsii, heerlijke foto’s daar op het strand, jaloers!
@Marlis, je meiden lijken echt op elkaar
@MariekeS_, ze ziet er inderdaad al veel beter uit
@Fee_, die foto ziet er netjes uit hoor! Dat ze iets dieper komt maakt niks uit, als het maar fijn ontspannen en over de benen is, en dat is ze!
@PeerAppel, wat een mooie appeltjes heeft Abby
@Wouterwesley, veel plezier met het mennen!
@Maaike_Melis, wat super leuk, dat zie je niet vaak!
@sandra1312, wat een charmante foto die 2e
@Marlis, ze lijkt al een stuk slanker!
@savira, ziet eruit als een heerlijke vakantie!

Pagina 72:
@Alanaa_, echt een puppy!
@IrisvdBorne, wat een schattig kolletje heeft je pony
@Chasey, ik ben jaloers op dat watertje!
@Mloulou, wat een stoere foto!
@Yowusz, knappe Atlas!
@Faringo, lekker buiten rijden, fijn hoor

Pagina 73:
@Yowusz, wat leuk dat je ‘m al zo lang hebt! Op die veulenfoto lijkt net of ie een bles heeft :D
@paljaslaura, de rijfoto’s zijn er goed uit hoor
@MelisWess, wat is het toch een heerlijk uitzicht he, die witte bos manen!
@Eline_S_S, die zit nog flink in de wintervacht zo te zien
@Melina, mooi dier hoor! Je ziet zeker dat het een zoon van Standing Ovation is
@Crazymel, hoe oud is Indy nu?
@Merry98, wat fijn dat ze het zo braaf doet!
@Ymkeerica, wat een heerlijk koppie
@paljaslaura, stoute Marea! Wat ontzettend herkenbaar, haha
@nikkilommers, welkom in het topic!

Pagina 74:
@Alanaa_, wat een mooi plekje daar!
@Merry98, rijden ziet er goed uit! Fijn actief
@Horsii, fijn dat jullie nu weer aan het rijden zijn!
@Esaqar, wat een prachtige haf! Erg stoere uitstraling
@paljaslaura, geniaal!
@Horsii, het ziet er wel grappig uit. Dochters is nog steviger dan mams, haha
@liespr, ziet er netjes uit! Is je haflinger zo klein of jij zo groot? :D

Pagina 75:
@Lisa_Storm, die 2e is echt prachtig! Die moet je echt groot in de kamer ophangen!
@Alanaa_, wat lief dat ze zo blijft liggen!
@novito, jammer dat de foto net te laat genomen is
@Enefde, leuke foto’s
@taarss, ziet er goed uit!
@rb_1990, wat een prachtig span heb je daar, om trots op te zijn!

Pagina 76:
@Pieter25, creatieve foto :D
@enefde, je pony springt netjes!
@Faringo, leuke filmpjes van storm!
@PeerAppel, ik ben heel benieuwd naar foto’s over een tijdje, als ze afgevallen is
@Chasey, wat is James toch een leuke springer! Knap dat je het nog durft
@xmarijn, wat een lieve foto
@Merry98, ik blijf het een prachtig dier vinden