Er gaat ook vaak genoeg wat mis hoor! hersenschudding gehad, rug is al 3 jaar naar de @&^$*%* en gebroken sleutelbeen gehad... vertrouwen met springen komt weer terug, blijf bhet eng vinden als we hoger gaan omdat ze een keer vol op de rem ging met inspringen op wedstrijd en ik over haar nek heen vloog met een koprol en zelf plat bovenop de hindernis terecht gekomen en met alle balken naar beneden gevallen.. Maar het gaat steeds beter, ze trekt nu steeds meer naar de hindernis toe en ik voel dat we er nu echt plezier in hebben 
@rb_1990, leuk koppel heb je! Idd maar hopen dat je snel weer met ze kan rijden!

(want favo hengst is Willem al.
) Abby had langere manen, maar ik heb het teveel gekamd en ze verloor de laatste tijd nog meer omdat er dikke kloeten klei in d'r manen zaten door het rollen in het land (of liggen) en die haalde ik er dan uit. Maar ze staat nu in vlechten en dan komt dat klei er niet meer in, kam ik het niet zo vaak meer en breekt het minder af. Maar haar manen kunnen nog degelijk groeien. Vorig jaar juni/juli het derde oor weggeknipt en die is nu al bijna weer op de oude lengte. 

sterkte!! leuke fotos van het springen!
wauwie
Als ze zelf wilt /druk is dan gaat ze makkelijk in de galop. En toevallig ook de juiste..
FAAL