[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:26

Hinke schreef:
@madeira: leuk dat je je stage begint. Kan dat wel met je knie?

Yep, als mijn knie na 6 weken ofzo is herstelt van de operatie mag ik gewoon stage lopen. Dus eerst de operatie + herstel daarna stage lopen :)

@Nathalie, thanks voor de lieve woorden :+: moet wel eerlijk bekennen dat ik 1x moest huilen hoor toen ik me niet lekker voelde (en bijna van me stokkie ging) in het ziekenhuis na het nieuws ook dat ik weer een operatie moet maar dat is nu gebeurt en nu gewoon op na de operatie en hopelijk zonder pijn verder leven :)

Roxylovee

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:09

veeeeel plezier met max ophalen morgen ! :D

ik ga vanavond buitenrijden met een vriendin dit wordt dan de 3e x echt buiten rijden ! dus zal wel weer effe spannend worden met al die regen en wind dus hooop zo dat het weer beetje opknapt als et regent ga ik niet haha arme peerd staaat op het land met dit weer !

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:21

Dankjewel! :D

Buiten rijden, heeerlijk zeg.. moet ik nog lang op wachten :o geniet ervan. Zoals het er hier naar uit ziet klaart het wel weer een beetje op.

kitzbiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:26

Hier ben ik alles aan het klaar zetten morgen heb ik keuring vroeg uit bed..

Kim vanavond wassen en dan met deken op stal zetten en kitzbi ook natuurlijk :)

Afbeelding
Kim gister na het wassen van haar manen ze was zo braaf :)

Afbeelding
Kitzbi en Kim

Afbeelding
Ze is al zo groot aan het worden...

Afbeelding

Kim en Max :)

Ik best zenuwachtig al wat ze morgen gaat doen op de keuring ik ben echt benieuwd :)

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:29

eruuuug leuke foto's !! :D
ik ga denk vamiddag ook lekker foto's maken want al een tijdje niet meer gedaaan !

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:11

Gail jammer dat we je moeten missen :(:) Maar als echt je vrienden en paarden eronder leiden is het misschien wel het beste :) Als je maar af en toe even blijft vertellen hoe het gaat! :D

Leuk dat je Max mag ophalen! :D

Paulien niemand neemt het je kwalijk als je moet huilen, het zit je ook allemaal niet mee met die knie. :(:) Maar na de operatie kun je weer lekker alles gaan doen en hopelijk ben je dan voorgoed van al dat geklooi af! :D

Leuke foto's ;)

Weer drukke dag gehad.. Al om half 10 op stal om Nibbit te rijden, nog paar foto's van gemaakt maar die volgen wat later (lekkere draf foto :9) daarna appaloosa Mike weer een paar rondjes. Toen even wat gegeten en vervolgens het nieuwe paardje op stal rijden. Een haflingermerrie Gentle. Die pony heeft jaren 2x in de week op les gelopen, maar iedereen op stal vraagt zich af wat ze hebben gedaan.. Staptraining misschien :P In stap kent ze alles, buigen, wijken, schouderbinnenwaarts, travers etc. Maar in draf is ze niet eens te sturen, als je wilt wijken vliegt ze ervandoor en inbuigen wat is dat? :Y) Maarja ze is ook van mijn wil is wet (ik ga niet over die hindernis) :P Leuk projectje :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:51

@ Hinke: Ja ben ook blij dat ik het gedaan heb.. 'T was wel moeilijk ivm Athosja zelf, maar het verhaal er omheen ging gewoon niet meer. Nu heb ik ook veel meer mogelijkheden. Ze is een fokmerrie bij een haflinger fokker ( http://www.haflingernederland.com/body. ... ode=nl_HOM ) Hij rijd haar zelf niet, ik zal de enige zijn die haar rijd. Ze kent nu ook nog helemaal niks. Dus kan d'r helemaal naar mijn eigen hand zetten. Hij wil haar misschien nog wel in 2 span met d'r moeder aangezien ze als 2 druppels op elkaar lijken. maar wanneer hij daar mee bezig gaat is nog niet bekent. (ze is trouwens nichtje van Levera en Athosja, hun moeder is haar oma :+ )

Lekker nog weekje vrij :) veel plezier met Ankie!

Lekkere drukte dus om je heen Jody.. Hoe ging het met Wenner? Varkentje weten te wassen?

Lisa op de fiets, ben weer benieuwd naar de foto's :)

@ Gail: Ik ben nu weekje met haar bezig, en het klikt tot nu super! Heb nu 2 keer op d'r 'gereden' en wil volgende week echt met d'r aan de slag. Klopt idd.. Athosja is een scheet maar heb nooit echt de volle 100% klik met d'r gehad zoals ik die met Levera had.. en helemaal laatste tijd was ik het vertrouwen in d'r kwijt geraakt..

@ Leslie: veel plezier morgen! Enne, nie vergeten foto's te maken hoor!! :+

@ Paulien: logisch dat je verdrietig was! Maar toch vind ik dat je je er dapper doorheen slaat meid!! Echt! Hopelijk krijg je snel je oproep.. :(:)

@ Kitzbi: kleine meisjes worden groot! gaat idd erg snel! Heeeel veel succes en plezier morgen :)

@ Lisa: klinkt idd als een leuk project! :P

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:58

Nathalie wat lekker dat de klik er is! :D En wat heerlijk dat je haar naar je eigen hand kan zetten! :)

Nou hier de foto's van Nibbit! Ben echt super trots op zijn beenwerk/achterhand gebruik. Dat is zo verbeterd! :D
Afbeelding

Hier mag zijn achterhand iets actiever, maar van voor toch lekker ruim!
Afbeelding

En Nibbit showt zijn skills! :)
Afbeelding

kitzbiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:23

Zo na 3,5 uur wassen en knippen staan ze schoon op stal met deken :)

Ben bekaf nu thuis alles klaar zetten en dan morgen om 7 uur opstal zijn :)

Nou toedeloe

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:35

zo lekker buiten wezen rijden we zijn denk wel een uurtje weg geweest, en wat was het heeerlyk zeg, helemaal weer trots op de kanjer ! (L)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:35

Whooooo die sprong!! :oo vet :P

Nogmaals veel plezier morgen Kitzbi!

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:40

mooie foto's lisaa ! :D

en heel veel plezier morgen kitzbi ! :)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:41

Succes morgen Kitzbi! Aan je voorbereiding zou het vast niet liggen ;)

Lekker buiten gereden :)

Dankjewel Nathalie!! :D Nibbit blijft springen het aller leukst vinden! :)

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:24

kitzbi
succes met de keuring
lisa
leuke foto's
op de springfoto was de camera te langzaam door jullie snelheid:P
hahaha

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:36

Idd leuke springfoto lisa! Hoe hoog is dat?

Ik baal als een stekker.. Kom ik bij ankie, heeft ze allemaal bulten op haar achterbeen, voor de helft open, en dichte bulten onder haar buik. oliebol!! Ik heb geen idee wat het is. Het kan schimmel zijn maar vind het er wel gek uit zien voor schimmel. En het zou van dazen/muggen kunnen komen maar daar vind ik het te heftig voor. Vind het behoorlijk poedersuiker! Als ze nu bij mij had gestaan had ik er de dierenarts bij laten komen, maar nu ze bij mn ouders staat gaat dat niet.. Ik zal morgen even foto's ervan maken, misschien weet iemand hier wat het is.
Dat wordt dus niet rijden, of iig zonder zadel rijden.

@nathalie: er rijdt verder niemand op? Leuk! Dus eigenlijk is het gewoon je eigen paard! En mag je hem rijden zoals je wilt.

@Peelie: herkenbaar, ik zit ook veel achter internet. Terwijl ik na een half uurtje bokken wel weer uitgekeken ben, maar dan ga ik youtuben :D Of mailen.

@kitzbi: succes morgen!!!

@madeira: fijn voor je :) Hoef je dus iig niet thuis te zitten. Hopen voor je dat dit je laatste operatie is en je er dan van af bent.

@lisa: geen dag voor jezelf? Wat doe je dan in de vakantie? Ik ga volgende week nog wel wat nuttige dingen doen hoor :D Zoals mijn huis opruimen,en de ikea kast inelkaar zetten die ik al sinds augustus vorig jaar heb ;)

@joopie: irritant, buren!

Zo en nu naar bed, morgen wedstrijden kijken, zeven uur gaan we weg :Z

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 23:57

Jeetje.. das naar! Ik heb het wel eens eerder gehoord.. maar zit nu zwaar me hersens te kraken wat dat ook alweer was...

Ja, idd :) zo zie ik het ook beetje :) Er loopt daar ook een hele goeie instructeur en mag ook wedstrijden rijden met d'r (zodra zij en ik er klaar voor zijn :+ )
Staat natuurlijk wel tegenover dat als ze mij nodig hebben voor andere dingen, zoals bv uitmesten, keuringen, schoonmaken/opruimen enz dat ik voor hun klaar sta. Maar dat vind ik natuurlijk heel erg ;)
Het is echt een stukje haflinger hemel op aarde.. zal binnenkort eens foto maken van het geheel :)

K zal nog ff me hersens verder laten kraken...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 00:01

Nathalie83 schreef:
Jeetje.. das naar! Ik heb het wel eens eerder gehoord.. maar zit nu zwaar me hersens te kraken wat dat ook alweer was...

Ja, idd :) zo zie ik het ook beetje :) Er loopt daar ook een hele goeie instructeur en mag ook wedstrijden rijden met d'r (zodra zij en ik er klaar voor zijn :+ )
Staat natuurlijk wel tegenover dat als ze mij nodig hebben voor andere dingen, zoals bv uitmesten, keuringen, schoonmaken/opruimen enz dat ik voor hun klaar sta. Maar dat vind ik natuurlijk heel erg ;)
Het is echt een stukje haflinger hemel op aarde.. zal binnenkort eens foto maken van het geheel :)

K zal nog ff me hersens verder laten kraken...

Ben heel benieuwd wat dat was! Geen schimmel? Of was het mss mijt?

Ben benieuwd naar foto's. En wss zijn die fokkers sowieso blij met bijrijders, dan worden ze tenminste nog getraind. En als je wedstrijden gaat rijden, en je L of M wordt is zo'n fokker daar natuurlijk ook blij mee ;) Blijf je nog je andere paarden (die tinker enzo) bijrijden?

oke,nu ga ik echt naar bed ;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 00:10

Ik kan het me echt niet herinneren... pff.. volgens mij was dat reactie ergens op ofzo.. maar durft het echt niet met zekerheid te zeggen..

heb woensdag foto's geplaatst hier.. maar heb ook al paar in me profiel staan :) (ze heet Marena) Psies en is ook meteen visite kaartje voor hem :) Ja die anderen blijf ik gewoon 2keer per week doen :)

Trusten :)

*edit*
Nathalie83 schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog ff een Avalon(rechts) met z'n vriend :+
Afbeelding

Athosja is vanmorgen weer naar huis gegaan.. Had d'r gister nog ff dikke knuf gegeven voor ik weg ging.. Tis lastig.. Maar beter zo..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 00:41

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 08:51

Hinke volgens mij was het niet zo hoog, had al flink gedressuurd met hem, dus even om hem een plezier te doen denk ik 60cm ofzo? :)

Misschien dat die bulten wel van dazen zijn? Hier op stal hebben sommige er ook last van, die hebben die bulten gewoon opengeschuurt etc.. Maar ben benieuwd naar de foto dan kunnen we iets meer zien :)

Nou ik moet veel werken in de vakantie, ook nog naar Nibbit en daar telkens 3 paarden rijden en 's avonds afspreken met iedereen en dan moet ik dit voor die nog halen in het dorp, en dat had ik bestelt :P En zo gaat het de hele vakantie haha :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 08:52

@ Leslie: veel plezier, je ben al weg ik ben 2 daagjes niet online geweest:P
We willen wel fotos zien:D
@ Paulien: logisch dat je verdrietig was! Hopelijk wordt je snel opgeroepen en is de operatie snel achter de rug
@ Kitzbi:Heeeel veel succes en plezier vandaag.

@ Lisa: Weer een leuk projectje lisa.

Verder even geen tijd om bij te lezen doe ik dalijk even.

Ben even 2 daagjes niet online geweest.
Hengstenclechten zakten altijd uit bij peeps maar gisteren was die heel mooi blijven zitten dus ben benieuwd of die er nu nog een soort van inzit want ze moest het land nog op gisteren.
Ga peeps van de week denk ik weer oppakken in de bak, want conditie is niet meer ver te zoeken.
Die knol heeft zoveel uithoudingsvermogen niet normaal.
Die zet je een winter stil, maak daarna een paar stapritjes en staat weer 6 weken stil en is gewoon niet moe te krijgen.
Dus maar weer rustig aan oppakken in de bak.
Zal wel eerst een paar x rodeo worden en na een paar x klote is ze altijd super braaf en kunnen we gaan werken aan waar we vorige zomer mee bezig waren.
Nageefelijk blijven lopen, wijken, schoudervoor..

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 08:54

Leuk Horsii :D Dat niet moet te krijgen heeft ze denk ik van Nibbit, die blijft ook maar doorgaan en stopt pas als hij dood neer valt! :)
Haha ga je haar rodeo wel filmen? :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:03

Eergisteren op buitenrit was peeps ook super braaf maar dan wordt ze heel vrolijk en komt er een rodeo uit, echt gewoon bokken niet normaal hoog.
Stond gewoon recht op der voorbenenen. Maar je blijft makkelijk zitten op die bolle en na een tik is het klaar. Alleen in de bak is het om onder het werk uit te komen dus dan zijn het vervelendere rodeo's . zal is gaan kijken of mn nieuwe camera kan filmen. Nu gaan ze als het goed is de bak opknappen dus wanneer ik der weer in kan rijden weet ik nog niet:P/

Pups is al 10 kilo en was groter dan een duitse herder pup die even oud was. Hij is echt uit de kluiten gewassen(labradorx duitse staander.

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:15

Hmm dat bokken doet Nibbit dan weer niet, zijn vader wel :P Gelukkig dat je makkelijk kunt blijven zitten! :)

Aah lief van je pup! :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:17

Peeps bokt jammer genoeg wel, puur om onder het werk uit te komen en buiten uit jolligheid.
Buiten vind ik het dan niet erg maar in de bak moet het er echt uit haha.