Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Garmana schreef:HAHA ik ga zo ff mn kamer opruimenGister avond sloeg ik een kaars (in glas) van mn kastje af.. Dus moet even stofzuigen voordat ik glas in mn poot heb
Jotee schreef:Garmana schreef:HAHA ik ga zo ff mn kamer opruimenGister avond sloeg ik een kaars (in glas) van mn kastje af.. Dus moet even stofzuigen voordat ik glas in mn poot heb
Dat zou ik inderdaad ff opruimen, glas in je voet wil je niet hebben!
Jotee schreef:Ik hoefde niet te kakken! BLUGH! Nee, moest ff wat pies lozen!
mieske schreef:Jotee schreef:Ik hoefde niet te kakken! BLUGH! Nee, moest ff wat pies lozen!
Je poesje laten huilen
Sanchowtju schreef:heey
mieske schreef:Jotee schreef:Ik hoefde niet te kakken! BLUGH! Nee, moest ff wat pies lozen!
Je poesje laten huilen
Jotee schreef:mieske schreef:Je poesje laten huilen
OMG! Wat een praat! Gaan we weer!![]()
HAFxGEK schreef:Monica_86 schreef:Ik heb gewoon pas om 18:15uur een tentamen!! Tot 21:30
gaan dan nog nauwelijks bussenplus donker en stapavond in Groningen dus allemaal vage figuurtjes op het station (waar ik minimaal 3 kwartier moet wachten).
wat? Op school?
SmeeJ schreef:Heujj,
Moon je leest het niet meer, maar heeel veel succes.
SmeeJ schreef:Oh.
Echt rot dat je nog zolaat daar moet zijn
mieske schreef:JoDy1991 schreef:ja altijd
er is daar geen binnenbak
Poeh wat ben ik blij dat we een binnenbak hebben
Zeker met die stortbuien
Dan ben je in 1 minuut helemaal doorweekt
SmeeJ schreef:Nou, wees blij joh.
Zeg je gewoon; ' Ja doordat u nog bezigwas met de auto ben ik allerlei dingen misgelopen, waar ik 200 euro per keer voor kreeg. '
Doemaarhier
Sanchowtju schreef:grr die rotauto van me is nog steeds niet klaareerst zou die afgelopen VR klaar zijn, daarna gisteren en nu ZA,
nou ben benieuwd, begin het echt zat te wordenmaar ze zouden wel iets van de prijs af doen en extra tanken