Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Ik weet het niet... misschien maar bij Vitalhorse bestellen? Of bij Divoza met de meeting iets anders uitzoeken? Zeg een Anky of Eurostar pink?
Babsie_Flash schreef:Wist je dat...
Moon en Babs 's nachts uren over dekjes kunnen kletsen?
Babsie_Flash schreef:wat dacht je hiervan? Vind ik ook erg leuk
Babsie_Flash schreef:ja, die kan ik aan het einde van de straat ook wel kopen.. bij de fouragehandel waar ik altijd biks koop
Babsie_Flash schreef:oké, is goed
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:oké, is goed
okido ga ik dat morgen ff doen, maar als ze ze nog hebben kan ik niet kopen, heb no money
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:ver weg dus... scheelt..inderdaad
ze denken dat ex-brandweerman het doet, omdat die vorig jaar weg is gegaan daar uit T zandt. Sommige mensen hadden daar dik 25 jaar gewerkt en nu opeens ontslagen en geen brandweer meer. Ook omdat het iemand moet zijn die het dorp erg goed kent, omdat alleen plekken aangestoken worden waar geen mensen/dieren ofzo verblijven. Dus denken ze aan wraakactie van een ex-brandweerman
Babsie_Flash schreef:Rolf wist te vertellen dat er een meeting voor die oud brandweerlieden was georganiseerd en dat er tijdens de meeting weer wat in de brand was gestoken...
Dus denkt de politie dat het niet één van die oud brandweerlieden is...
Ik denk dat dat wel kan natuurlijk, ik ben eigenwijs
Babsie_Flash schreef:ben ondertussen met de quotes etc bezig
Babsie_Flash schreef:even een biertje halen... moment