lotteluvah schreef:de 2de al deze maand..
gaat allemaal lekker.
ja indd eerst die bruine toch, had je een foto van laten zien toch hier?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:de 2de al deze maand..
gaat allemaal lekker.
Naomi_Haffie schreef:héee suus, waar ben je dan ?
Babsie_Flash schreef:Annemieke ik zie Galupy in jouw avatar voorbij komen, ben ik gek op! Zie hier mijn Galupy:
Babsie_Flash schreef:Jasia schreef:
Ow ja jij bent zo'n film gek he..?
Uh ik heb geen flauw idee
The Grudge hebben wij volgens mij op DVD(Handig zo'n vriend-van-moeder die 2 volle dozen met DVD's heeft
)
SAW is voor veel mensen te veel van het goede.. The Whole vind ik ook erg goed (minder bekend), mijn favoriet blijft toch wel a Nightmare on Elmstreet deel 1 met Freddy Krueger!
Jasia schreef:
Totally in love met m'n meisje
Jasia schreef:
Anneloes & Dick Trom
Jasia schreef:En Fleurtje gereden, zonder zadelHobbelhobbel
HAFxGEK schreef:7.7 voor wiskunde
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:ik zal die zweep zo eens over dat k#t kind heen halen!
Doet ze het vast geen 2e keer
Jasia schreef:Bergen op Zoom ligt in Noord-Brabant
Babsie_Flash schreef:Annemieke ik zie Galupy in jouw avatar voorbij komen, ben ik gek op! Zie hier mijn Galupy:
Jasia schreef:
Totally in love met m'n meisje
Naomi_Haffie schreef:heeft iemand van jullie bruin op een haff ?
lotteluvah schreef:Gister is er een paardje bij ons ingeslapen. ze was 2,5 jaar en zo mager niet gezond. Ze wisten niet wat ze had, allerlei onderzoeken gehad enzo. Vet veel voer altijd deken op en lekker naar binnen enzo. Maar waarschijnlijk was het een erfelijke aandoening.
Kregen we gister een berichtje dat ze ingeslapen was omdat ze echt op was
Naomi_Haffie schreef:ik kan een Br dekje lichtroze overkopen.. voor 20 euro incl doen of niet ? , eigelijk wil ik een leuk bruin dekje.. staat dat leuk op een haflinger?
Naomi_Haffie schreef:ik kan een Br dekje lichtroze overkopen.. voor 20 euro incl doen of niet ? , eigelijk wil ik een leuk bruin dekje.. staat dat leuk op een haflinger?