suusiejj schreef:wrom denkevorig jaar wou je zo geern
moon is blut

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:wrom denkevorig jaar wou je zo geern
Monica_86 schreef:heel erg irritant, vooral als je aant bijlezen bent en de helft al hebt gelezen en geantw en dan alles wegdrukt
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:wrom denkevorig jaar wou je zo geern
moon is blut
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:heel erg irritant, vooral als je aant bijlezen bent en de helft al hebt gelezen en geantw en dan alles wegdrukt
precies, ik ga gewoon klage
suusiejj schreef:oooooohdas kút , tegen die tijd ook nog? want kaartje is nie heul duur
Monica_86 schreef:jah suus onderneem actie
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:jah suus onderneem actie
i do![]()
joh ik heb al een tijd nie meer gewerkt joh, die lui motiveren voor geen f;uck
maar heb wendy van de week gesmst hoe en wat met me knie enzo
antwoorde ze op
stuurde ik trug als me v/d week bij v/d poel wil ophalen kank wel keer weer mee want vind thuis zitte nie echt leuk meer..
maar geen antwoord gehad, dus ik bel dr wel ff v/d week
suusiejj schreef:Ziekefonds is ook duur man, heb je menzis?
Monica_86 schreef:okay lekker belangstellend![]()
wat antwoorde ze dan 1e keer?
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:Ziekefonds is ook duur man, heb je menzis?
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:okay lekker belangstellend![]()
wat antwoorde ze dan 1e keer?
ja precies en daarom voel ik geen gemotiveerd iets ofzo
eerste keer van jah mooi kloten suus maar spreek je snel weer hoop ik
of iets in die zin
suusiejj schreef:110 euro de maand, ziek gewoon!
das voordeel he een kameraad van me gaat bij luchtmacht, en een andere maat van me zit er al
als hij daar zit (koen) dan kan ie een verzekering als menzis aanvragen en dan betaald ie per maand 17euro(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en dan is het hele gezin(als ie die later heeft) verzekerd
Monica_86 schreef:jah fijn is dat
zulke mensen kende ik ook in me tijd van stage, toen met me pfeifer
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:110 euro de maand, ziek gewoon!
das voordeel he een kameraad van me gaat bij luchtmacht, en een andere maat van me zit er al
als hij daar zit (koen) dan kan ie een verzekering als menzis aanvragen en dan betaald ie per maand 17euro(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en dan is het hele gezin(als ie die later heeft) verzekerd
okay suus we gaan bij de luchtmacht
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:jah fijn is dat
zulke mensen kende ik ook in me tijd van stage, toen met me pfeifer
ja en als zij ziek zijn en jij vraagt nie worde ze pist
suusiejj schreef:hahaha jah of niet , en elke dag kunnen ze fitnissen wat ze willen zonder ook ma wat neer te leggenbelachelijk he
Monica_86 schreef:Jah inderdaad, heel onbegripvol zijn die mensen
Toen ook moest van 8 tot 6 werken, rond de middag dik kotsen enzo, gewoon omdat ik zooo moe was. Zegt ze: "Ga maar naar huis, dit kan zo niet" Het regende toen dik hard... was half uur lopen naar het station, zegt 1 van die ouders van die kids, "zal ik je even naar het station brengen, want alleen is niet verantwoord", die stagebegeleider "nou ik heb haar net vrijgegeven, dat lijkt me wel voldoende". Zegt die ouder "nou ik breng haar!"
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hahaha jah of niet , en elke dag kunnen ze fitnissen wat ze willen zonder ook ma wat neer te leggenbelachelijk he
Jah achterlijk... dussss we gaan bij de landmacht
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah inderdaad, heel onbegripvol zijn die mensen
Toen ook moest van 8 tot 6 werken, rond de middag dik kotsen enzo, gewoon omdat ik zooo moe was. Zegt ze: "Ga maar naar huis, dit kan zo niet" Het regende toen dik hard... was half uur lopen naar het station, zegt 1 van die ouders van die kids, "zal ik je even naar het station brengen, want alleen is niet verantwoord", die stagebegeleider "nou ik heb haar net vrijgegeven, dat lijkt me wel voldoende". Zegt die ouder "nou ik breng haar!"
Wtfsteekje los ofzo.. maar dat soort stage lui had ik ook hoor belachelijk gewoon
alles gaat voor hun winkel of zaak ofzo
suusiejj schreef:jah hoorwel volkert ofzo iets
remco verdient vies geld en enige wattie doet is internetten op zn mobiel en beetje shaggie's roke hahahhaha
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:jah hoorwel volkert ofzo iets
remco verdient vies geld en enige wattie doet is internetten op zn mobiel en beetje shaggie's roke hahahhaha
Kijk dat wil ik ook wel
suusiejj schreef:ik had toen bij Roovink (bloemenzaak) waar ik stage liep wat doms,
die bloemen lui leven echt voor hun bloemen, vooral hun
moest ik een keer mee wat afleveren van die vrouw tog (we moesten ook meneer en mevrouw roovink zeggen zelfs die vrouw die er al 13jaar werkte )
dus ik lever af , de klant geeft me wisselgeld trug ik loop na de bus en het eerste wat mevrouw roovink zei was :"geld , want zakgeld vraag je maar aan je ouders".
ik stond echt zo