[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Starwien

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 08:00

Fijn Marrit!

Lotje, Jens moet er idd ook een vanwege oogvliegen, vorig jaar hoornvlies ontsteking gehad daardoor en dat maak ik liever niet ng een keer mee aangezien hij binna blind was, maar we waren ng op tijd.

En fijn dat je een buitenritje hebt gemaakt!

Vandaag lekker Star rijden, kan me er wel op verheugen haha. Volgens mij was ze hengstig want ze was heel erg boos aan t doen naar Jens := Jens even longeren, kijken hoe t vandaag weer gaat

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 08:32

Haha stoute starwien. :+ veel plezier met rijden en longeren noa!

Ik ga over een half uurtje naar stal om een buitenritje te gaan maken met Vrouwke. :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 10:18

Veel plezier iedereen! Ik ga ook zo een buitenritje maken!
Even mijn hoofd leegmaken van alle dingen die de afgelopen week over me heen zijn gekomen..

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 10:36

Haha ja ze is heel stout, oren in haar nek en boos kijken naar Jens joh haha. Dankje :D

Jij ook veel plezier met buitenritje Kim! Ik zou ook wel een buitenritje willen maken maar helaas

Veel plezier Tamara! Geniet er maar even van

Ik ga me toch even insmeren, en zonnebril op, de zon schijnt hier nu al fel

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 15:53

Ik ben weer terug! Eerst Starwien gereden, ze was heel lief en heb heeerlijk gereden, weer wat dingen bereikt die eerst niet lukte ( oa in draf lang aan de teugel ) daarna lekker afgesponst want ze was helemaal bezweet. Daarna Jens gelongeerd, had de timer op een half uur gezet. Allebei de kanten gegaloppeerd en gedraafd heel braaf, moest ie nog 1 minuut draven en dan zou ik uitstappen, gaat ie er vandoor _-:( Toen moest ie eerst weer 4 rondjes door de wei rennen ( hij was al bezweet )en toen alsnog een minuut draven aan de longe, gelukkig was ie toen weer braaf. Daarna lekker afgespoten en staart/manen gewassen en daarna gewassen met cowboy magic. Dat valt niet mee in je eentje haha. Jens is ook al wat afgevallen zag ik dus ben happy! En nog beter nieuws, HIJ HAD ZIJN VLIEGENMASKER OMGEHOUDEN! *\%/* *\%/*

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 16:33

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 17:46

Wat een heerlijk weertje! Vanochtend een lekker ritje gemaakt en twee keer een ijsje gegeten vandaag :+

Helaas heeft Andor flink lomp gedaan op de wei.. Hij had aan allebei zijn kroonranden voor flinke wondjes, overal bijtplekken en op zijn hoofd ook nog 2 wondjes die ik pas na het rijden opmerkte(zaten echt onder zijn voorpluk dus moeilijk te zien). Heb er wat wondspray opgedaan en ik hoop dat die kroonranden een beetje fatsoendelijk helen.. Nu kan ik dus wel geen springschoenen omdoen omdat het anders gaat schuren en laat die springschoenen er nou net voor zorgen dat ie zich niet aantikt :\
Maarja, springschoenen op de wei wil ik niet aan beginnen want die blijven toch nooit zitten en ik heb niet zo'n zin om 3x per week die pokke wei op en af te zoeken naar mn springschoenen..
Dus hopen dat dit een eenmalige lompe actie was..

Afbeelding
Geen eigen oortjes foto, dan maar een kontfoto en een oortjesfoto van stalgenootje haha

Heb trouwens wel positief nieuws over die kat die aangereden was, de eigenaars hadden hun kat in mijn bericht op facebook herkend en hebben contact gehad met de vrouw die de kat aangereden had. 'Gelukkig' was het alleen een ontwrichte heup, maar er moest wel een operatie gedaan worden. Dit is gebeurd en de kat in inmiddels weer thuis, en de kat komt weer in orde! Waar facebook wel niet goed voor is *\o/*
En natuurlijk alle lof voor die mevrouw, een kat aanrijden is nooit leuk maar vind het zo goed dat ze direct is gestopt! De meesten mensen rijden dan gewoon door helaas..

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:17

Hoi Meiden,

Zou ik mij hier mogen melden?
Ik heb geen eigen gouden knol maar verzorg er eentje sinds februari dit jaar :)

Lijkt mij wel gezellig om mee te kletsen.

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:24

Tuurlijk! Stel jezelf en je verzorg haf even voor :D

Wat fijn dat je lekker hebt buiten gereden Tamara, vervelend dat ie lomp is geweest. Wat fijn dat de eigenaresse gevonden is!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:57

Welkom PrimaDonna! Ik weet al wie jouw verzorghaf is. <<)
Noa, balen van de Hypo! Gelukkig wel een goed vliegennetje gekocht dus. :D
Tamara, ziet er heerlijk uit! Was het heel warm? Balen van de kroonrand.
Marrit, fijn dat Mia al weer beter was! Lekker in het veld rijden, lijkt me heerlijk.

Ik heb een topic voor Ab gemaakt. :) [JITP] Dag meisje, geniet van je pensioen! - Deel II
Zag net ook dat ze gezwommen heeft met het dochtertje van de eigenaar.

Afbeelding

Hoop dat ik binnenkort even langs kan. Ik hoorde net al dat ik ook een keer mag komen zwemmen dus dat gaan we ook zeker doen. :):)

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:04

Wat leuk dat Abby heeft gezwommen! Had je topic al gezien hihi

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:08

Hooi meiden,

Leuk dat ik ook mee mag kletsen!
Ik zal mij even kort voorstellen.

Ik ben Evelien en 22 jaar, woon in Berkel en Rodenrijs, ligt naast Rotterdam.
Ben pedagogisch medewerkster op een sport bso, hier werk ik 3 tot 4 middagen, in de ochtend ben ik 3x in de week bij de paarden te vinden.
Mijn verzorgpony's zijn Daisy (Haflinger ;) ), TiSento en Fiore. Ik ben er voor Daisy, maar doe Ti en Fi wanneer ik zin heb en het mij uit komt. Met Daisy rijd ik recreatief, heb altijd dressuurmatig gereden voordat ik in februari met haar begon maar ik vind door het bos crossen zo ontzettend leuk dat ik het dressuur rijden niet eens mis.
Daisy is van Star en wordt 8 juni alweer 19 jaar, hier merk je met rijden helemaal niks van, oortjes erop en gaan! Ze heeft een ontzettend lief en fijn karakter, heeft mij in het begin zoals elk paard wel even uitgeprobeerd maar ze is snel onder de indruk van je stem, dus dit zat al gauw goed :')
TiSento en Fiore zijn haar 2 'laatste' veulens, deze staan nu samen met haar op het 24/7 land.

Hier een leuke foto van Daisy en mij in april.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door PrimaDonna_ op 18-05-14 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:11

Welkom! Leuke haf heb je, en leuke foto!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:27

Welkom Evelien! Ik heb Fiore op de cam geboren zien worden, wat een magisch moment was dat. <3
Daarnaast is Dais een halfzusje van Ab. :D Vind jullie erg leuk samen!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:51

Welkom evelien

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:52

Ik heb een Peggy filmpje en een Peggy screen! Sommigen hebben het filmpje al gezien maar dit is alles vanaf het begin tot vandaag. (heeeeel weinig dus) Ik neem binnenkort mijn vader eens mee met mijn spiegelreflex, hij kan wel goed filmen namelijk. :')

En twee hele wazige screens
Afbeelding

Afbeelding

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:58

Leuk filmpje Pernille!

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:01

Fijn dat het rijden goed ging met starwien noa! en gelukkig heeft jens zijn vliegenmasker omgehouden.

Fijn dat je lekker hebt buitengereden tamara. gelukkig gevonden is, die zal vast blij zijn geweest!

Echt fijn dat abby zo'n mooi plekje heeft gekregen pernille waar ze lekker van haar pensioen kan genieten en waar jij nog mag langskomen.

Welkom evelien! Daisy is een leuke haflinger, ik heb enkele topics van haar en haar veulens gezien. :D

Leuk filmpje pernille! Zo te zien heb je lekker gereden. :)

ik ben vandaag ook op buitenrit geweest met Vrouwke. we zijn even naar het meertje geweest en daarna nog even hoor het bos gehobbelt. ze was erg braaf. ze gaat buiten echt met sprongen vooruit!

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:04

Dat is fijn Kim!

MeggiieTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:30

Sorry dat ik nooit meer reageer! Maar ik heb het zo druk. Zit nu midden in mijn examens. Na woensdag ben ik klaar en ga ik weer volop reageren en alles bijlezen!

@Evelien.
Wat leuk dat je hier ook zit! Ik heb Ti ook een tijdje verzorgd voordat ik Mariska kreeg. Hij is leuk he? <3
Laatst bijgewerkt door MeggiieTommy op 18-05-14 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:38

Welkom Evelien! Had Daisy al eens in een foto topic gezien meende ik :)

Pernille, ze heeft echt een superplek! Ziet er ook al netter uit met Peggy! Jullie komen er wel. Ik zef startpas aanvragen :)

Fijn kim! Is echt genieten metbdit weer!

Mia vanavond nog even gereden. Was vanmiddag wel erg warm := Maar ging wel oke! Snap niet wat ze vorige weken had, toen wou ze echt helemaal niks! Hoop dat er deze week nog tijd is voor een lesje :)

MeggiieTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:39

Sorry, haha. Mijn telefoon doet echt heel raar! Dit bericht hoorde er niet te staan.
Laatst bijgewerkt door MeggiieTommy op 18-05-14 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:40

Wat leuk Kim!
Fijn dat het rijden wel oke ging Marrit! Inderdaad vaag van vorige week. :? Je bent al de 2e die het zegt vandaag. :') Ga misschien al wel even vragen of ze mijn lidmaatschap van de vereniging weer naar 'paard' willen zetten.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:42

Kan prima, de basis beheers je wel :))

Megan nog heel veel succes met de laatste examens! Heb je een beetje een goed gevoel?

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 06:47

Succes nog Megab!
Fijn dat t oke ging Marrit