Lotje, Jens moet er idd ook een vanwege oogvliegen, vorig jaar hoornvlies ontsteking gehad daardoor en dat maak ik liever niet ng een keer mee aangezien hij binna blind was, maar we waren ng op tijd.
En fijn dat je een buitenritje hebt gemaakt!
Vandaag lekker Star rijden, kan me er wel op verheugen haha. Volgens mij was ze hengstig want ze was heel erg boos aan t doen naar Jens
Jens even longeren, kijken hoe t vandaag weer gaat
veel plezier met rijden en longeren noa!
Toen moest ie eerst weer 4 rondjes door de wei rennen ( hij was al bezweet )en toen alsnog een minuut draven aan de longe, gelukkig was ie toen weer braaf. Daarna lekker afgespoten en staart/manen gewassen en daarna gewassen met cowboy magic. Dat valt niet mee in je eentje haha. Jens is ook al wat afgevallen zag ik dus ben happy! En nog beter nieuws, HIJ HAD ZIJN VLIEGENMASKER OMGEHOUDEN!

), TiSento en Fiore. Ik ben er voor Daisy, maar doe Ti en Fi wanneer ik zin heb en het mij uit komt. Met Daisy rijd ik recreatief, heb altijd dressuurmatig gereden voordat ik in februari met haar begon maar ik vind door het bos crossen zo ontzettend leuk dat ik het dressuur rijden niet eens mis.

Je bent al de 2e die het zegt vandaag.