Kayleigh_, Kiekeboe! Ik blijf het leuk vinden dat je je haf weer terug heb. Maar geloof dat ik dat al eens gezegd had haha.
x_tamara1b, Hoe krijg je het toch voor elkaar om zo strak te vlechten, ik heb daar echt het geduld niet voor. Mooi hoor. En ook netjes geschoren.
Mandarijn. Ahh zomer! Mooie stijger foto. Ik durf Nick dat niet aan te leren. Ben altijd bang dat daar misbruik van gemaakt wordt. En zeker met kleine kinderen in de buurt wil ik dat risico niet lopen. Maar kan het ook helemaal fout hebben hoor. Misschien is het juist wel weer een goede oefening voor Nick achterhand.
Istri, zooo wat een lange manen, mooi hoor! Jaloers ben ik niet, vind het wel mooi om andere hafs zo te zien met lange manen. Maar denk dat Nick nooit van die lange manen zal krijgen. We zullen zien.
Westhof, Ahhh die foto met die tong is leuk! Mooie blauwe lucht op de achtergrond. Mooie plaat!
silby, Die foto is echt stoer! Dat ze zo samen galoperen. Had je topic ook gezien. Super

silby, De rijfoto met je verzorgster is ook heel mooi. Sfeervol plaatje! En wat zijn de manen van je haf wit zeg!
janouk. Ik vind het knap die knotten! Gaaf. Ik waag me er niet aan. Ik heb daar het geduld niet voor haha.
Mandarijn, Lekker snoozen

Vandaag lekker met de beestenboel gewandeld in mijn eentje. Met Bliksem, Nick en de hond Oscar!
En hebben we ook eventjes een bruggetjes oefening gedaan