Hele leuke foto's van Floor zie ik
.fijn dat ze er is. Heb vandaag in dit pokkenweer uitgemest, was amper te doen! Vanavond nog een les gereden en dat ging redelijk. Taar heeft de laatste tijd te veel peper in haar kont
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
mn cap waaide bijna van mn hoofd
, maar brave damella gaf er niets om
ze was ietjes frisser maar goed te rijden

. Betekent dus ook geen paardrijden.

Nou ja dan gelijk maar een reactie zetten!
Wij hebben vijf Haflingers op stal staan (okay zes, eentje nog in stalling, wel door ons gefokt) en nog drie beebs op komst komend voorjaar. Momenteel rijd ik voornamelijk met mijn ruin Maestro, gezien de anderen van hun zwangerschapsverlof genieten.
maessie schreef:Pfff wat gaan jullie allemaal snel zeg! Ik dacht telkens ik ga eerst bijlezen voor ik ga posten, maar kan jullie maar niet in t voor komenNou ja dan gelijk maar een reactie zetten!
Voor degenen die mij nog niet kennen (zullen er niet zo heel veel zijn) ik ben Afke en ben 21+Wij hebben vijf Haflingers op stal staan (okay zes, eentje nog in stalling, wel door ons gefokt) en nog drie beebs op komst komend voorjaar. Momenteel rijd ik voornamelijk met mijn ruin Maestro, gezien de anderen van hun zwangerschapsverlof genieten.
Heb het weekeinde wedstrijd gehad met Maes (waar ie zich weer super liet zien), dus die mocht zondag heerlijk van zijn vrije dag genieten, kwam mij wel mooi uit met die harde wind haha! Zal zo weer eens richting paardjes om te trainen ed![]()
@Rosanna: Heb je niet nog een buitenbak oid waar je nog even wat rondjes kunt draaien? En dan de wedstrijd als oefenwedstrijd meepakken, zodat je toch hebt gereden?
Mando schreef:Leuk,... ik woon zelf in Sigerswâld.
Het is een 20 minuten rijden ongeveer, ik rij via Marum en dan kan ik bij Divoza eraf en gelijk secundair langs de rijksweg naar stal rijden.
Op zich valt het wel mee.
Hebben jullie ook een binnenbak?
Sita_ schreef:Les je nog steeds bij Iris, Rianne?
Je hebt groot gelijk dat je blijft waar je nu staat Esmee, het is een gouden plekje waar iedereen voor je klaar staat als jij eens even geen puf hebt..
Nette punten Paulien! Goed gereden!
Toen ze zwanger was van de 2e heb ik een andere instructrice gezocht met het oog op 'tijdelijk' maar dat is me zo goed bevallen dat ik die heb aangehouden. Wel contact gehouden met Iris maar ineens reageerde ze niet meer op m'n mail dus dan houd het voor mij ook op.. Ik heb m'n best iig gedaan. Wel jammer want ze gaf wel erg leuk les!
Toch fijner dan 's avonds in het donker. Hopelijk is de bak een beetje te doen.. 
Dan houd het idd ook op voor mij..
Heb altijd een mega ochtendhumeur, en nu is dat dus voor de hele dag...
Ja ik vind het ook erg jammer! Bij jou ging het toen ook al op zo'n rare manier inderdaad.. Nou ja, het is niet anders. Ben ook wel blij dat ik weer iemand heb gevonden die zo goed bij me past!
Waardeloos zeg. Wanneer had je ze dan verwacht, of zouden ze dat nog laten weten?
. Nee is natuurlijk helemaal niet normaal dat ze het niet even van te voren hebben aangekondigd. Al was het een uurtje vtv. Kun je je er in ieder geval op instellen. Van de andere kant: fijn dát de nieuwe boxen geïnstalleerd worden. Zo heb je er straks wel sneller profijt van
. Laat je humeur niet teveel verpesten meid, de dag is net begonnen.Wiek3 schreef:Haha Sita, adem in... en uit.... Nee is natuurlijk helemaal niet normaal dat ze het niet even van te voren hebben aangekondigd. Al was het een uurtje vtv. Kun je je er in ieder geval op instellen. Van de andere kant: fijn dát de nieuwe boxen geïnstalleerd worden. Zo heb je er straks wel sneller profijt van
. Laat je humeur niet teveel verpesten meid, de dag is net begonnen.
Bedankt voor de beterschaps berichtjes, hopelijk gaat het vandaag weer iets beter. Maar voel door de pijnstillers heen dat het nog zeker niet over is.
. Ik zou ook graag mijn eigen paard hebben, maar vrees dat ik daar de komende jaren nog lang geen geld en tijd voor heb.