blz.74 Martine2610, wat heb je een héérlijke haflinger zeg. Leuk dat je ook een eigen foto hebt geplaatst. xDaantj, een lieve foto van jouw en Stella! Cynn_x, heerlijke waterpret foto zeg En volgens mij vond ze het erg gezellig, de portret foto! Franka1986, wat een verschil zeg! Ziet er goed uit hoor. (prachtig dekje!) Farolover, prachtige foto zeg! jouw halster, komt mij bekend voor! Merel, wat een lieve haflinger heb je zeg, prachtig kopje!
blz.73 Evelyne, lieve foto zeg lauraenabe, ze lijken echt enorm op elkaar zeg! leuk om zo te zien. stenzotje, lieve veulenfoto. beauisvancie,je hebt een jonge haflinger of niet? silkaay, wat een heerlijk moddervarken zeg! stravotopper, de eerste foto is echt prachtig, zo samen.
blz.72 Sodeletuut, Alvaro als veulen, net zo stoer! coronalime, wat heb jij een prachtige haflinger zeg. mooie uitstraling!
blz. 71 sodeletuut, ik volg je topic, en ben enorm blij dat je je pony terug hebt. nango, wat een lief hoofdje zeg maestro, wat een leuke springfoto zeg. nessie, wat een heerlijke manen!
blz. 70 Yvank, wat een puppy is je haflinger daar nog _bitje_, beau is echt een showmonster of niet?
Niet alle fotos waren zichtbaar helaas...
Nathalie83
Geplaatst: 08-01-12 21:52
Nagano schreef:
na 4 weken stal rust gaat nagano lekker los weet niet hoe ik hem anders moet plaatsen sorry
Mijnalbum ligt er uit blijkbaar... Balen! (ik heb je al gepbt)
Chasey
Geplaatst: 08-01-12 22:08
Stravotopper, Wat een lieve foto! Mooi hoor! Silkaay, Wat een smeerpeerd hahaha! Varkentje! beauisvancie, Leuk topic! Gelukkig heb je het wel mooi gehad, ondanks het slechte weer! Stenzotje, Ach wat een scheetje! Lauraenabe, Die tweede foto is mooi! Evelyne, Lief die veulen foto's! STaat lekker bij een zwart klein vriendje! Marlis, hoe loopt peeps nu? Merel___ Mooi hoofdje! En mooi strak ingevlochten, dat krijg ik nie voor elkaar haha. Farolover, mooi die lange manen die aan de achterkant eronder uit komen. Franka, Je haf is heel mooi! Cynn_x lekker in het water spelen! xDaantjxx, Leuk dat je een bijrijd hafje hebt! Martine2610, mooi die zomer foto's! Ik heb direct in zin in de zomer!! Maar dat duurt nog ff... EngeltjeS, Mooie actie foto. Kan wel mooi strekken! De video van Arathos speeld bij mij niet af. Blijft een dingetje draaien in beeld. Hij laad de film niet edit: Sorry ik bedoel het filmpje van Nagano!
Vandaag lekker met James buiten gereden. Hij had er zin in! We zijn gaan racen over de zandweg. Onze Duitse Herder Oscar was zoals gewoonlijk lekker mee. Maar vandaag is er iets gebeurd dat er toch een keer had van moeten komen. Oscar bleef bij mijn man (die aan het filmen was). Maar ineens ging Oscar als een speer achter mij en James aan. En James heeft hem tijdens het galopperen onderuit getrapt. Oscar is een paar keer over de kop geslagen en jankte het uit. Hij liep even de hinken met zijn achterpoot omhoog. Nu loopt hij weer normaal. Gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden. Was wel even schrikken! Ik neem het James absoluut niet kwalijk. James blijft een prooidier/vluchtdier en Oscar een roofdier. Ook al zijn het twee normaal gesproken vriendjes en kunnen ze naast elkaar liggen/zitten what ever. Ik denk dat James - doordat Oscar ineens vanuit het niets achter ons aan speerde - zich toch bedreigt voelde. Met een trap tot gevolg.
Hier stenzotje nog eens! Hij ziet er zo verwilderd uit met die lange vuile vacht
EngeltjeS
Geplaatst: 08-01-12 22:22
Dat filmpje is schokkend zeg jeetje! Oscar zal wel flink stijf zijn morgen...
Chasey
Geplaatst: 08-01-12 22:33
Stenzo is leuk!!! Vind hem juist wel stoer zo lekker wild haha! Nathalie83, had jou foto's net over het hoofd gezien. Ziet er netjes uit!
En EngeltjeS ik denk ook dat Oscar morgen best stijf is! Gelukkig heeft ie niks. En hij was daarna ook niet bang voor James. Hij heeft -nadat we terug waren op stal- gewoon weer bij James voor de staldeur gelegen.
Ik heb gister wedstrijd gehad met Goldy, wat resulteerde in een eerste plaats met 188 en 185 punten M'n uk heeft zich weer goed neergezet tussen de paarden in het M2 De jury gaf na afloop toen ik met Wolder aan het uitstappen was (Na afloop van de wedstrijd) nog een compliment dat Goldy een heel leuke Haflinger was en dat ze netjes liep Altijd leuk om te horen
Noeka
Geplaatst: 09-01-12 11:18
Ik wil aan iedere haflinger liefhebben laten weten, dat de eigenares besloten heeft van Phoenix te verkopen.
De meeste onder jullie kennen Phoenix wel, hij ziet er nu veel beter uit. Is geschoren en is verder ook veel beter in z'n velletje. Heeft een heel braaf karakter, heeft niet zo veel hengstenmanieren. Wordt gereden tussen de merrie's... Gaat enkel naar goede thuis, meer info via privé bericht.
Marlis
Geplaatst: 09-01-12 14:07
Ik schaam me diep, moet echt weer is een bijleespost gaan doen. Van het weekend had ik aardig wat pagina's druk i op een verkeerde knop, alles weg
Zal zo tijdens de les een poging doen.
Peepsie. Let niet op mijn handen, veel te hoog. Ach dinsdag les haha. Nageeflijkheid is er ook nog niet.
Kyra 28-10-2011
En afgelopen week
Ze straalt naar mijn idee echt een hele andere blik uit(negatieve zin en is ook erg veel afgevallen)
Marlis
Geplaatst: 09-01-12 14:22
pagina 70 @ Martine: Knappe haf. @ Bitje: Knappe showbink Beau. @ Yhultink: Gaaf die spring foto @ Martine: Knappe beer Whis @ Yvank: Mella als beebje
Pagina 71 @ Nessie: Knappe Goldy. Vind haar zo leuke haf, mooie manen ook. @ Maestrox3: Nebu lekker aan het springen. @ Nagano: Hij ziet er al veel beter uit. @ Sodeluut: Knappe Alvaro, erg leuk is ie. En je straalt echt.
Pagina 72 @ Coronalime: Ze is zo gaaf en super mooi hoofdstel. Wat voor is het? @ Zinafalcotje: Leuk. @ Eku: Hele verbetering. @ Soseluut: Alvaro als beeb
Pagina 73 @ Stravotopper: Leuke foto's. @ Silkaay: Lekker moddervarkentje. @ Beauisvancie: Knappe Lil op de veluwe. @ Stenzotje: Baby stenzo @ Lauraenabe: Ze hebben wel veel van elkaar weg ja. @ EVelyne: Aaah schattig die foto.
Pagina 74 @Farolover: Knappe Soraya. @ Franka: Die is erg uitgewaard, kunnen ook wel wat kg's af maar denk ook heel erg uitgezwaard. @ Cyn: Gave foto's, mooi tuig. @ Daantje: Leuke foto's. @ Martine: Wat is ie al groot en ziet er super uit zeg.
Pagina 75 @ Nathalie: Rijfoto's met puber @ EngeltjeS: Woow die kan lopen zeg.
Les begint weer.
_Bitje_
Geplaatst: 09-01-12 16:22
Komen weer leuke fotos voorbij Oh dat filmpje met die hond! Is alles verder wel weer goed gekomen?
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 09-01-12 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt