Wallenstijntjes hebben allemaal zo'n hele typische uitstraling, erg mooie dieren vaak!
Gaaf dat Nib weer geschoren is! Lijkt me inderdaad heel veel werk, ben benieuwd naar een full-size foto en als het helemaal afgewerkt is! Maar het ziet er nu al ontzettend gaaf uit!
vandaag met Stoer het bos in geweest zijn ook foto's van zal ze zo plaatsen nog meer mensen een pb gekregen over 10 dec haflingerwedstrijd in zevenaar ?
jaa ik weet het.. zit een heel lang verhaal achter + het is niet mijn eigen paard is van een vriendin van mij alleen ze rijd er niet meer op, ik kan je wel pb sturen waarom hij met dat bit word gereden als je wilt?
ben trouwens wel aan het overgaan op een ander bit! zijn we hard mee aan het werk.
xjesssicaa
Geplaatst: 24-10-11 18:36
je hebt pb!
Fee_
Geplaatst: 24-10-11 19:03
Heb een knappe Nibbit gezien met zijn merries, zag ook nog de knappe Wolder langs komen! En hele gave foto's van Willy!
Ginger ook weer eens, wel met twee oudere foto's. Morgen ga ik er na drie weken weer even een rondje op stappen, liep zondag en vandaag goed dus nu weer heel rustig opbouwen. En dan hopen dat ze goed blijft lopen!
xjessica: Die 2e foto is leuk Felinetibor: Die 1e is gaaf!!
M'n harige pony mee naar buiten vandaag in het zonnetje
NikkiLoves
Geplaatst: 24-10-11 19:36
Dit is mijn Hafje, Kyra:
(Ik ben niet de gene op haar, ik weet dat de voorpluk onder de frontriem zit)
Es_ther
Geplaatst: 24-10-11 20:07
Ik blijf hem leuk vinden !
lisannne_
Geplaatst: 24-10-11 21:46
nessie, kan je niet een stuk manen voor mij afknippen? vind winston's manen stoer, maar ik wil ook zo gave pak manen bij hem. xjessica, leuk hafje heb je. felinetibor erg gave fotos!
xjessica: Leuk beestje. Felinetibor: Weer hele gave foto's.
En nog leuke foto's in de sneeuw
Toen mijn meiden nog samen waren...
Jel_R07
Geplaatst: 24-10-11 22:29
Jeetje het gaat wel hard hier he. Leuk om al die verschillende foto's te zien van verschillende haffies. Ze hebben allemaal wel wat vind ik. Foto's van Willy en Sally vind ik echt prachtig! En wat is Nibbit gaaf geschoren zeg! (petje af, wat een werk moet dat zijn )
Jel_R07
Geplaatst: 24-10-11 23:00
Een meisje op stal heeft vandaag even een paar plaatjes van mij en Alfie geschoten:
_KaWi_
Geplaatst: 24-10-11 23:06
EngeltjeS Lief koppie heeft Athos Tass Zo he Aiden is indd al lekker aan de maat!Ben benieuwd hoe groot hij gaat worden. Yvank_ Mooie foto's E_Nalanta Onwijs gave foto's weer van jullie samen! Die eerste foto Alina1989 Gefeliciteerd!Wat een mooie resultaten.. Super goed! Kayleigh_ Wat een prachtige blonde god heb je toch ...die eerste foto, geweldig! Mouna Leuke haf!Mooie lange voorpluk ook Nessie Wat een gaaf koppie heeft wolder toch.. daar wordje toch spontaan verliefd op! Liiisaaa Knappe nibbit! En wat zijn die sterren gaaaaaaaaf felinetibor Mooie foto's Ess_Ramona Leuke foto, erg lief zo met z'n 3en in de sneeuw Marlis Knappe Peeps en Kyra. Leuke foto
Nessie
Geplaatst: 24-10-11 23:07
Leuke foto's heeft ze van jullie gemaakt
Marlis: Die foto is heel leuk, echt moeder en kind!
Nikkiloves: Leuke foto's
EngeltjeS
Geplaatst: 25-10-11 08:25
Aiden word een hele grote haflinger zeg Yvank, prachtige foto's post je iedere keer weer. E_Nalanta, Wat heb je Shilas mooi ingevlochten zeg volgens mij hebben jullie nooit een slechte dag Faith, leuke foto! Alina1989, mooie punten zeg! Erg mooi beeld, op de foto's. Kayleigh, je haflinger oogt echt heel tevreden, mooi! Mouna, leuke foto's, en een goede ervaring toch? Nessie, leuke foto Super lief hoofdje heeft je haflinger. En wat een manenbos zeg! Liiisaaa, aaaah wat een toffe foto's!! Echt gaaf wat jij met je haflinger kan. (hoe lang ben je met het scheren bezig?) XJessicaa, leuke foto toch? Waarom heb je je mond ingekleurd? FelineTibor, mooie black foto wauw!!! Nikkilover, een oudere foto of niet? (gezien de sneeuw ) leuke haflinger heb je hoor. Es_Ramona, echt een leuke foto zeg! Marlis, hun aftekening op het hoofd, lijkt wel het zelfde Jelmpie, leuke foto's! (mooie jas!!! Die wil ik ook nog eens )
Gister tijdens een héérlijk buitenritje Leuke detail foto toch?